SUPERCARB 1kg -40%

Keskustelua silikoneista yms. muusta kauneuskirurgiasta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Faidra
  • Aloitettu Aloitettu
Mä en ymmärrä yhtään tota nitoja ja uretaanihommaa enkä sitä, miten kärpäslätkät ja mahdolliset muksut liittyvät koko asiaan.

Sillä miten rinnat mahdollisesti muuttuu tulevaisuudessa. Nitoja ja uretaanit on miehen vitsillinen kommentti itse korjata lauhdutuksen tuoma rintojen laskeutuminen/kuihtuminen.

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Vähän mietityttää ton treenaamisen kanssa tämä leikkelyasia nyt. Tai siis, haluaisin ehdottomasti täytteet lihaksen päälle, mutta epäilen "rintojeni" olevan niin rasvattomat, että hankalaa on. Netistä tullut lueskeltua kokemuksia joka lähtöön, uskaltaisikohan tuolle Salmelle käydä esittelemässä lähtötilannetta. Mm äiti on kannustanut mua nyt todella tähän pyrkimykseen, eikä se etene jos ei asialle ala pikkuhiljaa tehdä jotain. Huh apua.

Onko täällä ketään joka kärsii suurista rinnoista? Tunnetteko ketään jolla olisi kokemusta pienennysleikkauksesta, tai edes kohotuksesta, tai niiden yhdistelmästä?
Omiani vihaan kun ne pitää tunkea liiveihin, joista mitkään ei tue kun treenaa jotain aerobista. Mitkään paidat ja puserot ei istu kun helmaosa edestä sitten törröttää tyhjänä eteenpäin. Olo on kuin panssarivaunulla. Kun ne isot, ne alkaa myös painamaan ja vetää hartioita etukumaraan. Jösses miten vihaan näitä.

Hintaero noin karkeasti katsottuna on ihan suuri The Lookin ja esimerkiksi Jyväskylässä toimivan sairaala KL:n välillä. Toki tuohon Tallinnaan menemiseen tulisi matkakustannukset päälle. Mä olen tosi hoikka ja olisi haastavaa valita sellaiset luonnollisen näköiset rinnat. Omat rinnat ovat vain ihan karmivan pienet, mutta näyttävät onneksi push-upeilla ihan kivoilta ja sopivat tähän kroppaan. Silti sitä haaveilee, josko joskus saisi isommat rinnat. Mä en näe kauneuskirurgiaa mitenkään uhkaavana - muuta kuin kauhistelen välillä epäonnistuneita lopputuloksia. Sellaiset ylisuuret silikonirinnat ovat aivan hirveitä, samoin ylitäytetyt huulet. Luonnollinen lopputulos on mahdollista, vaikka fiksaakin ulkonäköä kirurginveitsen alla.

Minä olen pääsääntöisesti tyytyväinen ulkonäkööni mutta olen jo vuosien ajan tasaisin väliajoin pohtinut silikonirintoja. Yleensä olen päättänyt vain olla sinut oman kropan kanssa, niin kuin hyvin pitkälle olenkin. Kuitenkin palaan pohtimaan tätä aihetta muutaman kerran vuodessa, samalla kaavalla menty jo yli viisi vuotta.

Se mitä kaipaisin, olisi kropan sopusuhtaisuus, naisellisuutta yläkroppaan ja mahdollisimman topatuista rintsikoista eroon pääseminen - niitä käytän juuri siksi, että vaatteet istuvat paremmin ja itsellä on parempi fiilis kokonaisuudesta.
Tuntuu, että näytän yläkropasta aivan pojalle; hartiat ovat lantiota leveämmät ja pieni rintavakokin tulee siitä, että rintalihakset ovat sen verran paksut että muodostavat pienet kohoumat rintojen yläosaan (vaikka siis olen kyllä tosi pieni).

Nyt olen tämän pohdinnan kanssa taas.
Mietin, että jos palaan tähän asiaan toistuvasti, niin pitäisikö se kuitenkin sitten tehdä. Enkä tunne ketään, kuka olisi toimenpidettä katunut. Ja kun kerta cashia sen verran heti olisi, niin...
Nyt menin niin pitkälle, että laitoin sähköpostia yhteen firmaan.

Yksi asia mikä mietityttää on autolla ajaminen. Luin ettei autolla ajoa suositella pariin viikkoon leikkauksen jälkeen. Itselle autolla ajaminen on ehdotonta töiden takia ja en haluaisi olla töistä poissa yli viikkoa kauempaa. Työ on itsessään kevyttä toimistotyötä, eli sen puoleen töihin voisi palata aika piankin. Toiset kirjoittavatkin netissä ajaneensa autoa jo kolme päivää leikkauksen jälkeen, joten kai se vähän riippuu.

Kunhan pohdin.

Nyt menin niin pitkälle, että laitoin sähköpostia yhteen firmaan.
Jaa, tekevät töitä myös viikonloppuisin kun tuli jo vastaus.
Jaa-a.
Pohdintaa.

Tuli vastaan tällainen juttu, kolahdus ja älähdys kun itselläni lievästi jutussa kuvatun kaltaiset rinnat, mutta toisen raskauden jälkeen ne ovat muuttuneet "normaalimmaksi", yhä a-kuppi tosin. Sen lisäksi vielä kuopparintaa, jota myös voitaisiin esteettisesti "hoitaa" rintojen suurennuksella.
Sellainen ajatus nousi vain mieleen että ennemmin panen loppuikäni seinää kuin "korjautan" rintani vastaamaan jonkun muun määrittelemää kauneus-, ja naisellisuusihannetta. Etenkin kun itse olen nykyään aiempaa tyytyväisempi rintoihini.

http://www.lily.fi/blogit/iidan-matkassa/rintojen-kehityshairio

Mihin päädyit?
Päädyin toistaiseksi olemaan menemättä konsultaatioon. Juttelin yhden läheisen kanssa, jolla on silikonirinnat. Jotenkin luulin, että hän olisi tämän ajatuksen puolesta joten lievästi yllätyin, kun ei ollutkaan. Hän sanoi, että "vastahan sinä vähän aikaa sitten sanoit, että olet pääosin ihan tyytyväinen" ja että ei kannata lähteä leikkaukseen, kun kerta "kehtaan kulkea ilman paitaa."
Asia jäi siis muhimaan edelleen.

Täällä kanssa jäi muhimistasolle. Eniten ahdistaa leikkelyn jälkeinen treenitaukopakko - tällä hetkellä se tuntuisi hajottavammalta kuin rumat tissit. Työstössä myös edelleen tähän itseinhoon johtaneet asiat. Mieluummin sitä saisi päänsä kuntoon tän asian tiimoilta kuin lähtisi operoimaan. Näkee nyt.

Pakko todeta, että sillä miten mies rinnat käytännössä huomioi vaikuttaa paljon siihen, miten itsekin niihin suhtautuu.... :oops:

Mun tisseistäni ei ole kukaan mies sanonut koskaan mitään muuta, kuin positiivista - ei ole juuri auttanut siihen, mitä niistä itse pidän. Tietty jos olisi tullut jotain haukkumista, niin sitten olisi varmaan kyllä ollut paha juttu.

Oon kyllä tässä miettinyt, että mulle pienet lisäosat sopisivat kuin nyrkki silmään. Nykyään on sellaisia implantteja, joissa on passiivinen transponderi, tiesittekö? :D

Mun tisseistäni ei ole kukaan mies sanonut koskaan mitään muuta, kuin positiivista - ei ole juuri auttanut siihen, mitä niistä itse pidän. Tietty jos olisi tullut jotain haukkumista, niin sitten olisi varmaan kyllä ollut paha juttu.

Oon kyllä tässä miettinyt, että mulle pienet lisäosat sopisivat kuin nyrkki silmään. Nykyään on sellaisia implantteja, joissa on passiivinen transponderi, tiesittekö? :D
No mulle taas kukaan ei ole sanonut mitään positiivista (vai olisko joskus imetysaikana jolloin oli jopa B-kuppi) enkä sitä ole odottanutkaan, tarkoitin sitä, miten ne konkreettisesti huomioi eikä jätä huomiotta, jolloin kokisin miehen pitävän niitä ällöinä.

Mikä se passiivinen transponderi on?

Se on mikrosiru siellä implantin sisällä, johon on tallennettu implantin tiedot ja implantin alkuperä voidaan jäljittää vuosienkin jälkeen sen avulla. Se suunniteltiin sitä varten, kun joitain vuosia sitten oli skandaali PIP-implanteista, joihin oli laitettu huonolaatuista silikonia ja joiden laatu muutenkin oli huono. Se reagoi sellaiseen lukijalaitteeseen, kun laite viedään tissien eteen.

microchips-implantes-mamarios.jpg

Liekköhä miten kiinnostus lisääntynyt Suomessa noihin ahterisilareihin kaikenmaailman kimkardashianien ja nickyminajien myötä? Tosin punttimimmithän hinkuttelee pakaransa keilapalloiksi reenaamalla niitä eristetysti 6 kertaa viikossa :D mut silti. Näkyykö tää villitys?

Itellä ei ole kiinnostusta itseäni leikellä. Näytän normaalilta, hyvä niin. Nenä on ruma ja vino mut en siltikään leikkais.

Suositut

Back
Ylös Bottom