Minä olen pääsääntöisesti tyytyväinen ulkonäkööni mutta olen jo vuosien ajan tasaisin väliajoin pohtinut silikonirintoja. Yleensä olen päättänyt vain olla sinut oman kropan kanssa, niin kuin hyvin pitkälle olenkin. Kuitenkin palaan pohtimaan tätä aihetta muutaman kerran vuodessa, samalla kaavalla menty jo yli viisi vuotta.
Se mitä kaipaisin, olisi kropan sopusuhtaisuus, naisellisuutta yläkroppaan ja mahdollisimman topatuista rintsikoista eroon pääseminen - niitä käytän juuri siksi, että vaatteet istuvat paremmin ja itsellä on parempi fiilis kokonaisuudesta.
Tuntuu, että näytän yläkropasta aivan pojalle; hartiat ovat lantiota leveämmät ja pieni rintavakokin tulee siitä, että rintalihakset ovat sen verran paksut että muodostavat pienet kohoumat rintojen yläosaan (vaikka siis olen kyllä tosi pieni).
Nyt olen tämän pohdinnan kanssa taas.
Mietin, että jos palaan tähän asiaan toistuvasti, niin pitäisikö se kuitenkin sitten tehdä. Enkä tunne ketään, kuka olisi toimenpidettä katunut. Ja kun kerta cashia sen verran heti olisi, niin...
Nyt menin niin pitkälle, että laitoin sähköpostia yhteen firmaan.
Yksi asia mikä mietityttää on autolla ajaminen. Luin ettei autolla ajoa suositella pariin viikkoon leikkauksen jälkeen. Itselle autolla ajaminen on ehdotonta töiden takia ja en haluaisi olla töistä poissa yli viikkoa kauempaa. Työ on itsessään kevyttä toimistotyötä, eli sen puoleen töihin voisi palata aika piankin. Toiset kirjoittavatkin netissä ajaneensa autoa jo kolme päivää leikkauksen jälkeen, joten kai se vähän riippuu.
Kunhan pohdin.