SUPERCARB 1kg -40%

Keskustelua silikoneista yms. muusta kauneuskirurgiasta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Faidra
  • Aloitettu Aloitettu
Kiitos MissEvilEve kattavasta vastauksesta. Kaikenlaista pitäisi tehdä ja se vähän pelottaakin. Jos rinnat ja vatsanahkaa kiristäisi niin olisiko seuraavaksi peppu ja reidet häiritsevän löysät. No on nekin, mut ne ei niin paljon mua häiritse. Tarvitsee siis kypsytellä ( ja alkaa säästään rahaa!)

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Ei hitto, meenkin huulipiikille jo ensi vuonna, myös kolmevitosena, heti kun olen palannut vauvalomilta töihin. Tai ehkä just ennen. Luottokortti <3

Ei hitto, meenkin huulipiikille jo ensi vuonna, myös kolmevitosena, heti kun olen palannut vauvalomilta töihin. Tai ehkä just ennen. Luottokortti <3

Aina välillä (kerran kuussa tai parin kuukauden välein) eri klinikoilla ja kauneushoitoloissa on tarjouksia huulitäytteistä. Munkin aikana oli -20% kaikki pistoshoidot, ja parhaimmillaan ne on -50% eli saa ihan muutamalla satasella. Ei mielestäni ole todellakaan mikään iso summa, ja omaa ulkonäköä muutti reippaasti parempaan suuntaan. Näyttää huulet todella hyvältä ilman rajauksia ja huulipunaakin, vaikka vain värittömän voiteen kera :)

^jepukka. Mulla on mielessä tietty tyyppi jolla käyn, on alan kouluttaja, niin voin luottaa jälkeen. Itse asiassa olenkin menossa piikille jo tänä syksynä, ( sain siipalta luvan :D ) Tajusin että nämä ns. vetäytyvät huulet on mulla myös terveyshaitta, sillä suunpielissä pesii herkästi hiiva. Uskon että täyttö poistaa vaivan.

^jepukka. Mulla on mielessä tietty tyyppi jolla käyn, on alan kouluttaja niin voin luottaa jälkeen. Itse asiassa olenkin menossa piikille jo tänä syksynä, ( sain siipalta luvan :D ) Tajusin että nämä ns. vetäytyvät huulet on mulla myös terveyshaitta, sillä suunpielissä pesii herkästi hiiva. Uskon että täyttö poistaa vaivan.

Höm. Iski sittenkin rimakauhu pistosten kanssa ja ehkä myös haluankin pysyä luomuna kaikesta huolimatta ihan periaatteesta ja ajattelin sijoittaa rahat ennemmin laadukkaaseen blenderiin...

^ Mikäli vetäytyvät huulet ovat oikeasti myös terveydellinen haitta suupielissä pesivän hiivan takia kuten kirjoitit, kannattaisi ehkä kuitenkin heivata piikkikammo pois ja koittaa fiksata tuo ongelma. Blenderikin toki on kätevä, mutta näkisin että nuo huulet sun tapauksessa suorastaan vaativat korjaamista eivätkä ole vain esteettisistä syistä haluttu muutos.

Mulla vaikuttaisi nyt olevan se hiivavaiva parantunut, mutta varmaan jos se palaa, harkitsen uudestaan. Pelottaa kyllä sekin, että katuisin operaatiota, jos huulista tulisi jotenkin tönköt.

Pelottaa kyllä sekin, että katuisin operaatiota, jos huulista tulisi jotenkin tönköt.

Ainetta laitetaan hiljakseen ja aina välillä katsotaan peilistä, ei niin että ruutataan koko ruisku laittajan mielitekojen ja makujen mukaan ja sanotaan että valmis on. Yhdessä se päätetään. Ja toiseksi, sitä on turha katua, sillä tulos ei ole pysyvä. Täyteaineet häviää sieltä joten mitään lopullista ei todellakaan tapahdu. Tönköt ja turpeat ne on aluksi, mutta pehmentyvät takaisin normaaleiksi.

Itse olen käynyt yhdessä konsultaatiossa rintoje takia ja käyn varmaan vielä toisellakin konsultilla. En ollut ihan täysin tyytyväinen ensimmäisen konsultin ehdotukseen. Haluaisin nimenomaan enemmän kohotusta, enkä niinkään lisää kokoa sillä omaa rintaa löytyy jo. Konsultti ehdotti 3,50-3,70 anatomista osittain lihaksen alle. Hän ei suositellut minulle kohotusta arpien ja imetys mahd. Takia, vaikka Omat mittani ovat niillä rajoilla, jolloin kohotusta suositellaan... Onko muilla kokemusta kohotuksesta ja mihin ratkaisuun päädyit? Olisi kiva kuulla myös suosituksia / kokemuksia muilta jotka virossa käyneet :)

Alkaa olla ajankohtainen asia tämä silikonihomma. Ajattelin aina, että en ikinä pystyisi menemään veitsen alle tämän asian takia, mutta kun tässä nyt on muutenkin tullut laitettua itseä ns kuntoon, niin alan olla kyllä sitä mieltä että haluaisin vielä jotain päivänä tissitkin. Äiti kärsi "nuorena" samasta vaivasta ja sanoi jo ollessani teini, että hän osallistuu tähän projektiin jos jonain päivänä päädyn silikonit laittamaan. Kuumottaa kyllä todella kaikki komplikaatiot, mahdolliset tulevat imetykset ja muut, mutta tässä hetkessä kuitenkin eläen olen päättänyt alkaa viedä tätä asiaa eteenpäin. Erityisesti mietityttää pitkän aikavälin "jälkihoito", pitääkö niitä nyt sitten vuosien jälkeen vaihdella jne, selvitellään.

En olisi kyllä joskus männäaikoina uskonut mutta tykkään tisseistäni nyt lasten ja imetysten jälkeen enemmän kuin ennen, kun ne ovat entisestään pienentyneet, koska samalla ne ovat jotenkin mystisesti kiinteytyneet, muuttuneet enemmän samankokoisiksi ja lievä tubulaarisuus on oikeastaan hävinnyt! Lihasta kun saa vielä rintaan niin kuoppaankaan ei juuri kiinnitä huomiota sitäkään vähää kuin nyt ja voin jopa käyttää avonaisia kaula-aukkoja jos haluan.

Siitä olen kyllä aika varma että täyteaineita tulen naamaan kokeilemaan iän myötä (ne huulet ja nasolaabelit) mutta aloitan mesorullauksesta, jota kosmetologoni suositteli. Ja varmasti tämä ennenaikainen rupsahdus pysähtyy kunhan saa alkaa nukkua tarpeeksi. Sisäisesti ja ulkoisesti käytän jo kollageenia ja hyaluronihappoa. Äitini mielestä kannattaisi nostaa rasvaprosenttia tai ei ainakaan laskea sitä, mutta sitä neuvoa en kuuntele :D

Joillakin se kasvojen ihon rupsahtaminen johtuu siitä, että ollaan pitkään liian niukalla ruokavaliolla, jolloin iho menettää dehydraation takia vettä. Ei välttämättä liity kokonaiskehon rasvaprosenttiin.

Mun tapauksessa kyse ei voi olla siitä, olen ollut viimeksi hetkittäin niukalla ruokavaliolla 10 vuotta sitten ;)
Unenpuute (vauvasta johtuva) lienee suurin ei-geeneettinen syy. Heti kun on saanut nukuttua vähänkin enemmän ja aina päiväunienkin jälkeen näytän selvästi nuoremmalta kuin väsyneimmilläni.

Kävin reilu vuosi sitten Tallinnassa Lookin kautta ottamassa silarit. Konsultaatiossa kerrottiin kaikki tarpeellinen mitä ennen leikkausta tulee tietää ja sit sovitettiin implantteja/ päätettiin alustavasti koko, jonka lääkäri vielä arvioi ennen leikkausta, että tulee varmasti just sun toivoma lopputulos. Leikkauspäivän aamuna matkustin Tallinnaan ja siellä oli nainen vastaanottamassa meitä leikkaukseen tulijoita. Satamasta oli kuljetus sairaalalle. Sairaala oli siisti ja mut saatettiin omaan huoneeseen ja annettiin ohjeet kuinka valmistautua leikkaukseen. Lääkär kävi ennen leikkausta vierailemassa huoneessa ja piirsi leikkauskohdat iholle. Hetken päästä olinkin jo leikkaussalissa. Leikkaus kesti todella vähän aikaa ja heräsin nopeasti sen jälkeen. Hoitajat antoi kipulääkettä ja pääsen omaan huoneeseen lepäilemään. Minulle tuotiin ruokaa ja vähän pystyikin jo syömään illemmalla. Hoitajat oli koko ajan saatavilla, heillä oli vain todella kiire työrytmi ja joku voi tulkita käytöksen töykeäksi. Huomasin, että kun oli itse ystävällinen ja hymyili hoitajille he käyttäytyivät samalla tavalla minua kohtaan. Seuraavan aamuna lähtikin jo lautta takaisin Suomeen.
Viikon verran käytin kipulääkkeitä ja vähensin annosta aina sen mukaan kun kivut vähenivät. Lähinnä otin voimakkaampia särkylääkkeitä vain yöksi, jotta sain nukuttua. Olo normalisoitui nopeasti päivä päivältä ja viikko leikkauksen jälkeen palasinkin jo töihin. Mitään kovin rasksata ei voinut vielä tuolloin nostella, mutta muuten pystyi toimimaan aivan normaalisti. Samoin viikko leikkauksesta alotin treenit kevyesti.

Itse tässä miettinyt silareita / korjausleikkausta. Aiemmin ollut lihavampana D-kuppi joka nyt lörpähtänyt C-kupiksi. Kuitenkin mietityttää tässä kaiken lörpöyden lisäytymisessä, että mitä teen / suhtaudun rintoihini. Itsetuntemus kasvanut laihtumisen myötä, mutta miehen jatkuva nitojalla ja uretaanilla uhkaaminen laittaa miettimään, onko nää etureput ihan ok itselle ja mitä haluan tehdä niille. C-kuppi on kuin unelma, mutta mitä tehdä kahdella kärpäslätkällä jos jatkossa meinaa muksujakin olla.
Kai sitä täytyy jossain konsultaatiossa käydä kärpäslätkänäyttelyssä.

Ajattele niitä rintoja ensimmäisenä itsesi kannalta. Miehen kehoituksesta en ainakaan itse lähtisi itseäni muuttamaan. Varsinkaan, jos se on jatkuvaa naljailua/uhkailua. Mä ainakin haluaisin, että kelpaisin kumppanilleni tämmöisenä kuin olen, olipa tissit sitten varustettu silikoneilla tai ilman.

Mä en ymmärrä yhtään tota nitoja ja uretaanihommaa enkä sitä, miten kärpäslätkät ja mahdolliset muksut liittyvät koko asiaan.

Suositut

Back
Ylös Bottom