Keskivartalo reeniä?!

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Morjestaa! Siis joo itselle olis tarkotus joku sähäkkä keskivartaloreeni kehiteltävä. Tosiaanki tulee treenattua jonkin verran, 3x/vko. Eli ideana olis siis saaha näkyvyyttä ja tietty sit voimaa keskivartaloon!
JA sit jos joku osais kertoo sellasen reenin millä saa jenkkikset katoomaan,,, en tiedä oonko sellaista vartalotyyppiä vai mitä, mutta omiani en saa "piiloon", en vaikka kuinka tekis aeroobista treeniä joka kerta... ja se on myös yks tavoite et pääsis niistä eroon!

Kiitoksia jo kaikille valmiiks!

Ei jenkkiksiä saa pois eikä näkyvyyttä keskivartaloon muuta kuin kahdella liikkeelä. Lyle McDonald sanoo:

You need two main exercises:
1. Table pushaways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: When someone offers you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'.

Treeni 1:

Sit-up lisäpaino niskan takana: 2-4*6-12
Kyljet käsipainoilla / Kylkipito smith-koneessa: 2-4*6-12 / 2-4*aika / kylki

Treeni 2:

Sit-up kiertäen lisäpaino niskan takana: 2-4*6-12
Jalannostot rekkiin: 2-4*6-12

Tämä yhdistettynä yllä olevaan ohjeeseen, niin saat revityn kireät ja vahvat vatsalihakset.

no mutta hans, kun tiristelee rasvat pois nii palikat tulee esiin.. vatsalle kannattaa tehdä raskaita ja lyhyempiä sarjoja sekä pidempiä settejä + staattisia pitoja. mave ja kyykky aktivoi myös hyvin kessiä.

Itse tulee tällä hetkellä tehtyä maven ja kyykyn apuliikkeinä mahaa tyylii;

jalannostot roikkuen 2-3*15-20
sivutaivutukset kp 2-3*20-30
istumaan nousut lisäpainoilla / rutistustaljassa 4-5*8-10
voimapyörää + lankkupitoa päälle fiiliksen mukaan.

Jeps and thank you! Ja just noi kylet on mun onkelma, ku kyl mul suorat vattalihakset edes näkyy mut sivuihi/vinoihi vattalihaksii pitäs saada näkyvyyttä. Eli muutanko treeniä enemmän kylkipainotteiseks?

et vaa tasapuolisesti kaikkia, meillä jokaisella on heikot lihasryhmämme mitkä kehittyy hitaammin tai vaikeammin kuin muut paikat

Jeps and thank you! Ja just noi kylet on mun onkelma, ku kyl mul suorat vattalihakset edes näkyy mut sivuihi/vinoihi vattalihaksii pitäs saada näkyvyyttä. Eli muutanko treeniä enemmän kylkipainotteiseks?

Et... vaan poltat rasvaa monipuolisella treenillä/liikunnalla ja terveellisellä kulutuksen energiamäärän alittavalla syömisellä.
Sinun suurin ongelmasi tässä asiasssa ei ole lihaksen vähyys, vaan läskin paljous.
Dieetillä ollessa suorien vatsalihasten päältä rasva lähtee yleensä ensimmäisenä ja kyljistä vasta myöhemmin... eli lisää rasvanpolttoa, niin kyllä ne sieltä näkyviin tulee.

Alataljassa saa tehtyä todella hyvin kylkiä. Ennen tein käsipainoilla tai kahvakuulalla, mutta talja on nyt kovassa käytössä. Saa pirun hyvin tuntumaa ja helpompi venkslailla painojen kanssa.

Lisätään nyt tänne vähän noita kehonpainoliikkeitä joita kynikset ylistää joka triidissä:
L-sit ja dragonflag.

Voimapyörä polviltaan joko pitkinä sarjoina tai lyhkäsinä sarjoina painolevy selän päällä tai sitten voimapyörä varpailtaan, jos tarvii raskasta liikettä.

Kylkiä jos haluaa treenata, suosittelen ehdottomasti kokeilemaan barbell russian twistiä http://www.youtube.com/watch?v=54a37b2IFVk Tangon toisen pään voi laittaa vaikka 25kg levyn reikään. Mun mielestä toi on tosi hyvä liike, jos joskus kylkiä tekee mieli treenata.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mä en suosittelis kylkien treenaamista suurilla painoilla, koska silloin keskivartalosta tulee leveän näköinen. Ja sitä ei ainakaan tietääkseni kamalan moni halua vaan ennemmin sitä Y-muotoa.

Itse teen tällaisen setin aina ennen varsinaista treeniä 3 kertaa viikossa:

Polkupyörärutistus 3xmaksimi TAI lankkupito 3xmaksimi
Vatsarutistus 3xmaksimi TAI jalannostot roikkuen 3xmaksimi

Mä en suosittelis kylkien treenaamista suurilla painoilla, koska silloin keskivartalosta tulee leveän näköinen. Ja sitä ei ainakaan tietääkseni kamalan moni halua vaan ennemmin sitä Y-muotoa.

Tuo on taas sitä bodylehti-paskaa, ja täyttä höpö höpöä.

Itse teen tällaisen setin aina ennen varsinaista treeniä 3 kertaa viikossa:

Polkupyörärutistus 3xmaksimi TAI lankkupito 3xmaksimi
Vatsarutistus 3xmaksimi TAI jalannostot roikkuen 3xmaksimi
Ennen millaista treeniä? Minä en ainakaan haluaisi rasittaa vatsalihaksiani kovin pahasti ennen esimerkiksi kovaa kyykkytreeniä, sen verran tärkeässä roolissa tuo keskivartalo siinä on turvallisen suoritustekniikan kannalta.

Tuo on taas sitä bodylehti-paskaa, ja täyttä höpö höpöä.

taylor-lautner-abs.jpg

kyljet.jpg

Aika perkeleen isot kylkilihat sais olla. Eikä kyllä tuu hetkessä sellaset, että jos rupee näyttään kriittiseltä niin jättää siinä vaiheessa vähemmälle.

Edit: Kuvat on aika eeppiset.

En ymmärtänyt kuvien pointtia. Homon näkönen jätkä ilman paitaa metsässä. Ja ilmeisesti on vettäkin satanut, kun on iho kosteana.

Miten tämä liittyy keskivartalon treenaamiseen?

Aika perkeleen isot kylkilihat sais olla. Eikä kyllä tuu hetkessä sellaset, että jos rupee näyttään kriittiseltä niin jättää siinä vaiheessa vähemmälle.

Edit: Kuvat on aika eeppiset.

Suhteettomina alkaa näyttää pikkaisen jenkkakahvoilta, ainakin ohuen paidan läpi tai JP fuxin rasvaprosentilla.

Mä oon ainakin ite huomannu, että kyljet vastaa pirun hyvin treeniin. Jos tekee noita raskaita sivutaivutuksia tai jotain yleensäkin noille kyljille nii alkaa heti kasvamaan. Eli kokemuksesta todettu ettei ole höpö höpöä

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom