Originally posted by igf1bp3
Mun mielestä sellanen ajattelu, että ulkonäkö ei kerro mitään luonteesta, on rumien mätisäkkien harrastamaa älyllistä itsepetosta.
Veit jalat suoraan suusta! exactomundo samoin olisin asian ilmassu. Kymmenen pistettä ja
-merkki !!
Sitten sanotaan, että on itsetuntonsa kanssa sinut olevia lihavia ihmisiä. On toki. Ainakin osa, mutta sanoisin, että on siinä reilu osa silmänlumetta ja piilottelua. Aatelkaa nyt kun täytyy toitottaa, että olen rohkea xl-nainen, penätään lihavien oikeuksia olla kauniita?! Lihavien missikisat, mitä ne on? Pistettäis alaston tervevartaloinen nainen ja alaston lihava nainen rinnakkain ja heille molemmille tuntematon lapsi eteen ja katottais kumman luo se menee.... En tietenkään tiedä tulosta mutta väittäisin, että lapsellakin on sellaset primäärivaistot, että se menee sen terveemmän näkösen yksilön luo, koska sieltä se saa todennäkösimmin varmempaa huolenpitoa.
Sitten toi täällä moneen kertaan mainittu +30:sten lihavuus. Mun mielestä se raja menee paljon alempana. Heti kun viimeinenkin kasvu ja kehitys on pysähtyny, niin alkaa monessa tapauksessa laardia ilmaantumaan vatsaan ja pakaroihin ja reisiin. Siitä huolimatta pitää käyttää älyttömän kireitä farkkuja, joissa monesti perse näyttääkin ihan mukiinmenevältä, totuus onkin kaikessa julmuudessaan sitten eri asia. 17 ikävuoden jälkeen alkaa monissa tapauksissa alamäki, mitä ei sitten huomata muutamaan vuoteen... Kaikissa tapauksissa yhteistä on, että se nenä pysyy yhtä korkeella! Tämä ilmiö ärsyttää satasella! Mun oli tossa yks päivä pakko avautua yhdelle nirppanokalle... en ollu edes menossa iskemään sitä tai mitään, istuttiin vaan ystäväni kansssa viereiseen pöytään (taaimmainen penkki oli sellanen saluunatyylinen jatkuva pitkä penkki) ja kysyttiin ohimennen, että tässä on varmaan tilaa... Sieltä tuli vastaukseks jotain ynähtelyä ja hetken aikaa siinä asiallisesti juteltuani mun oli pakko kertoo pikkusen elämän realiteeteista tälle henkilölle...
Yks asia mikä keskustelusta on ehkä unohtunu, että useimmissa tapauksissa oli lihavalla henkilöllä kuinka hyvä itsetunto tahansa, niin yleensä se häpee kroppaansa ja yrittää peitellä makkaroita jonkun näkösillä kaavuilla ja mun henkilökohtanen mielipide (hieman provosoidusti) on, että ne jotka silti pukeutuu tykökykkiviin tai paljastaviin vaatteisiin, on liian tyhmiä tai sokeita hävetäkseen / tajukseen kroppansa tilaa.
Ja sitten mitä henkilökohtaisiin ihanteisiin tulee, niin merkkivaatteilla ei ole väliä, meikilläkään ei ole niin väliä, kunhan näyttää siistiltä. Hyvin hoidetut hiukset antaa jossain määrin osviittaa koko henkilön huolellisuudesta. Perse ei saa roikkua (ns. takareisiin ulottuvat luumuperseet on aika epäeroottisia). Terveen näkönen kroppa on ehkä hyvä nimitys sille, mikä on meikäläisestä ok. Saa olla naiselle ominainen normaali rasva, ei siis missään määrin tarpeellista olla piukee fitnesslook (tosin jos sattuu olemaan sellanen niin aina parempi). Ja joku mainitsi ne naiselliset gesturet, sellanen sulava naismainen liikehdintä, kävely, eleet, olemus, ne puree aivan kympillä. Pahin painajainen olis ehkä se popstarseissakin ollut räppäridorkamuija, mikä taitaa nykyään esiintyä taiteiljanimellä Kana :D LOL -vittu-
Mun kaaliin ei mahdu miks parisuhteessa pitäis päästää itteensä rupsahtamaan. Ainakin meikäläisellä on ollu aina niin, että haluaa näyttää vaan paremmalta sille omalle emännälleen. Suhde on heikoilla perustuksilla jos jommalla kummalla on mentaliteettina "ranta on jo niin lähellä, ettei tarvi äyskäröidä". Ja iso pointti on se kun toinen alkaa vähitellen lihoa, että
mitäs siihenkin sanot?? Jos toteat, että sä oot vähän lihonu, et viittis vähän pitää huolta ittestäs, niin kriisi on samointein asteikolla irakin sotatoimet. Jos taas oottelet, että kyllä se saa itteensä niskasta kiinni, niin siinäs oottelet, vielä vuodenkin päästä. Ei parisuhteet tarvi mitään seksiapuja tai leikkikaluja jos molempien silmät edelleen lepää toisissaan. Hyvin hoidettu vartalo nyt vaan sattuu olemaan piljuuna kertaa sensuellimpi ja seksikkäämpi kun pulska talon emäntä, jonka selästäkin saa tukevan kahvaotteen.
There, tulipahan sanottua.