Kesävosu

Originally posted by Wilu

There, tulipahan sanottua.

Asiaa Wilu! Hyviä pointteja, siis varsinkin tuossa viimeisessä kappaleessa. Mä en myöskään tajua, että miks parisuhteessa olevan ihminen antaa itsensä rupsahtaa. Se on kunnioitusta kumppania kohtaan, että jaksaa pitää itsensä vireessä ja näytää hyvältä. Tulee vähän sellainen sika-säkissä-ilmiö, kun muutaman vuoden sisällä toinen osapuoli saa +15kg jotain muuta kuin lihasta.

Mä ainakin haluan tietää "etukäteen" mitä saan. Treenaava ja itsestään huolehtiva kumppani on sijoitus tulevaisuuten. Tosiasia on kuitenkin se, että monikaan meistä ei tätä salskeaa ja atleettista nuorta kroppaa säilytä tuonne 50v nurkille ilman urheilua ja panostusta hyvinvointiin. Itsestään huolehtiminen kertoo jotain asenteesta.

Emmäkään tälle :david:-naamalle mitään voi, mutta kroppaani toki voin yrittää pitää kunnossa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tai sitten se muksu istuis paikallaan, taputtais paskaa lattialla ja ihmettelis että mitä noi tädit tossa kelteisillään kekkaloi.

Mutta asiaan. Eri aikakausina nyt on erilaisia kauneuskäsityksiä mutta siitä ei päästä mihinkään että järkyttävällä taistelunorsulla :urjo: ei ole tervettä kroppaa, ei sitten millään (no ei ole kyllä 180cm/45kg mallillakaan...). Nainen joka puuskuttaa ja hikoilee käveltyään kaupasta parkkipaikalle ei ole hirveän uskottava puuskuttaessaan että joo, mä olen ihan sinut kroppani kanssa, anna nyt saatana sitä kokakolaa kun janottaa.

Ei kenenkään tarvi niissä fitnessmitoissa olla. Pieni pyöreys on makuasia ja asia erikseen, ei tässä mitään terveysnatseja olla. Mutta kyllä nyt perkele ittestään tarttis huolta pitää. Mun mielestä ihminen joka ei pidä itsestään huolta ei myöskään arvosta itseään. Ja se taas ei johda mihinkään hyvään.

Originally posted by Hullu Kani
Ei kenenkään tarvi niissä fitnessmitoissa olla. Pieni pyöreys on makuasia ja asia erikseen, ei tässä mitään terveysnatseja olla. Mutta kyllä nyt perkele ittestään tarttis huolta pitää. Mun mielestä ihminen joka ei pidä itsestään huolta ei myöskään arvosta itseään. Ja se taas ei johda mihinkään hyvään.

Samaa mieltä. :kippis1:

Originally posted by AKV
Huh ... Kannattaisikohan sinun perehtyä näihin asioihin vielä vähän paremmin, ihan oman itsesi & partnerisi parhaaksi?

heh no pointtini oli alunperinkin se, että kannattaa käyttää ehkäisynä jotain muuta keinoa kun tota kyrpä pois ennenku pamahtaa :) kyllähän tietämystä on näistä asioista, juuri itseni ja partnerini parhaaksi...

sinänsä mielenkiintoinen keskustelu, joka ei kuitenkaan kosketa minua yhdelläkään solulla, koska olen pysynyt ja aion pysyä erossa naisista. tämä keskustelu vain tukee uskoani. :D sen lisäksi, ei naisia ole olemassa; ne ovat vain heijastus seksuaalisista frustraatioistani.

Hyvä kirjoitus Wilulta, vastasi hyvin pitkälle omia mielipiteitäni. Noin olisin kirjoittanut, jos osaisin...:D

Meinaa vaan tulla ihmeellistä ajatusten sekamelskaa, jossa pointti hukkuu, joka kerta kun yritän ajatuksiani ylös kirjoittaa... :itku:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom