Kesävosu

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Re: Re: Re: luin aikaisemmin täältä

Originally posted by paistijauheliha
Tolleenko sulle kävi viime viikonloppuna? :D

Joka kerta käy noin :kippis1:

paitsi, että yleinsä ei ole tota "rohkasu ryyppyä" aamusella tarjoolla joten "reality shock" on hiukka kovempi :(

Jammusetä mikset maininnut oikeaa jutun alkuperäistä kirjoittajaa? Joku voi nyt erheellisesti luulla että se oli sinun käsialaasi.

Oletteko nähneet Rentun Ruusu elokuvan? Siinä on hyvä määritelmä mikä on susikrapula:

Herää aamulla käsi ruman naisen alla ja puree sen poikki että pääsee sängystä herättämättä tätä.:lol2:

Ei ole onneksi omalle kohdalle sattunut susikrapulaa :lol2:
Tosin jokunen kerta on voinut olla seuralaisellani sellainen, kun on mun vierestä herännyt;)

Onneks kaikki suomalaiset miehet on niin komeita ja hoikkia aina satavuotiaiksi asti että ;) Ei maistu olut eikä makkara eivätkä ne koskaan rupsahda. Tyylikäs pukeutuminenhan on jokaiselle suomalaiseille 30+ miehelle ihan itsestään selvyys, hyvästä hiusmallista puhumattakaan. Partavesikin on aina ihan viimeisen päälle, parasta mitä ruokakaupasta saa.

;)

Originally posted by Maiju
Onneks kaikki suomalaiset miehet on niin komeita ja hoikkia aina satavuotiaiksi asti että ;) Ei maistu olut eikä makkara eivätkä ne koskaan rupsahda. Tyylikäs pukeutuminenhan on jokaiselle suomalaiseille 30+ miehelle ihan itsestään selvyys, hyvästä hiusmallista puhumattakaan. Partavesikin on aina ihan viimeisen päälle, parasta mitä ruokakaupasta saa.

;)

Eihän tässä vielä olla edes 25.. ;)

Tässä on oltu poikamiehenä jo ihan riittävän kauan ja aina on saanut mennä niin paljon kun on halunnut.

Kyllä sitä jo mielellään vakiintuiskin,mutta kun ei kuka tahansa kelpaa.Nirsoilu ei ole mitenkään tietoista vaan yksinkertaisesti niin etten näe kenessäkään juuri mitään.Paha ongelma.:confused:

Mä en panis ollenkaan samaan pataan todellisesta omasta vartalosta huolehtimista ja trendien seuraamista.

Ei ole mulle niin kauhean tärkeää, että onko naisellakaan jotkut hienot vaatteet, tyylikäs kampaus, päheet meikit, tai jotain muuta petosteluun liittyvää. Sen sijaan, jos päästää vartalonsta rupsahtamaan, ja panostaa kaikkeen em. petosteluun, niin ei korjaa tilannetta.

Mun mielestä se ratkasee, että miltä näytät, kun kaikki yhteiskunnan tarjoamat halvat piilopaikat ja suojavärit on poistettu: alasti, ilman meikkejä, tukka laittamatta.

;)

Niinpä :lol2:

... lisäisin tuohon Maijun kommenttiin vielä sen, että suomalainen mieshän suorastaan RAKASTAA sitä, että saa viedä naisensa joskus esim. elokuviin ja/tai ulos syömään silloinkin, kun asutaan jo yhdessä ja suhde on ns. vakiintunut. Puhumattakaan sitten siitä, että joskus mentäisiin yhdessä ulos tanssimaan (siis yökerhoon, Jari Sillanpää=:urjo: )... Ex-mieheni ihan oikeasti sanoi minulle kerran, että baariin mennään kahdesta syystä: naista etsimään ja myöhemmin sitten sitä naista pakoon. Joten niinpä sitä sitten istuttiin kaikki vkonloput kotona, mitä nyt joskus harvoin ulkona käytiin isommalla porukalla. En nyt siis tarkoita, että olisin mitenkään ryypiskelymielessä sinne baariin useammin halunnut, mutta välillä olisi ollut kiva käydä tyyliin parilla sidulla/drinksulla ja vähän tanssimassa... mut kun ei niin ei... :(

Elokuussa naimisiin, ja vaimoke on jo nyt lihonut ainakin 20 kiloa yhteiselon alusta -- tosin syytän itseäni, samaa ruokaa syö kuin minä.. :D

Originally posted by Gillyanne
Niinpä :lol2:

... lisäisin tuohon Maijun kommenttiin vielä sen, että suomalainen mieshän suorastaan RAKASTAA sitä, että saa viedä naisensa joskus esim. elokuviin ja/tai ulos syömään silloinkin, kun asutaan jo yhdessä ja suhde on ns. vakiintunut. Puhumattakaan sitten siitä, että joskus mentäisiin yhdessä ulos tanssimaan (siis yökerhoon, Jari Sillanpää=:urjo: )... Ex-mieheni ihan oikeasti sanoi minulle kerran, että baariin mennään kahdesta syystä: naista etsimään ja myöhemmin sitten sitä naista pakoon. Joten niinpä sitä sitten istuttiin kaikki vkonloput kotona, mitä nyt joskus harvoin ulkona käytiin isommalla porukalla. En nyt siis tarkoita, että olisin mitenkään ryypiskelymielessä sinne baariin useammin halunnut, mutta välillä olisi ollut kiva käydä tyyliin parilla sidulla/drinksulla ja vähän tanssimassa... mut kun ei niin ei... :(

Tuo SUOMALAINEN mies tuntuu olevan naisten ainainen ongelma. Onkohan se ruoho niin paljon vihreämpää esim. etelän hetelmissä, josta SUOMALAISET naiset hakevat itsetunnolleen kohennusta... Yleistystä ja lisää yleistystä :itku:

Originally posted by paistijauheliha
...sitten sytytetään kynttilät jotta nähdään mihin se kuti lensi.. ;)

Paras nainen on sellainen, joka antaa laueta sisään. Mä kehrään sen jälkeen ainakin 3 viikkoa putkeen. :D

Originally posted by igf1bp3
Mun mielestä se ratkasee, että miltä näytät, kun kaikki yhteiskunnan tarjoamat halvat piilopaikat ja suojavärit on poistettu: alasti, ilman meikkejä, tukka laittamatta.
Kyllä! Luonnonkaunis tyttöystävä = voitto.

Originally posted by Dragon
Paras nainen on sellainen, joka antaa laueta sisään. Mä kehrään sen jälkeen ainakin 3 viikkoa putkeen. :D

Edit. ehkä ei sittenkään

Originally posted by Angelica-82
Hiusten leikkaamisesta oon Tomin kans samaa mieltä et joillekin naisille lyhyet hiukset sopii hyvin! Ja jopa paremmin kuin pitkät. Kyllä kai nyt ulkonäkö muuttua saa vuosien varrella kun eihän lyhyet hiukset tarkoita repsahtanutta ulkonäköä...

Kun aikanaan tein jotain kouluprojektia kolmen lähellä kolmeakymmentä olevan naisen kanssa (jälkeenpäin olen monesti ihmetellyt, miten jouduin siihen ryhmään...) he valaisivat minua seuraavasti: "Kun nainen vanhenee, niin kaikki paikat alkavat roikkua, kuten posket ja luomet. Tätä asiaa täytyy kompensoida lyhentämällä tukkaa..."

Tähän voinen myöntää, että itse pidän jokatapauksessa pitkätukkaisista neitokaisista.

Originally posted by IsoTee
Tuo SUOMALAINEN mies tuntuu olevan naisten ainainen ongelma. Onkohan se ruoho niin paljon vihreämpää esim. etelän hetelmissä, josta SUOMALAISET naiset hakevat itsetunnolleen kohennusta... Yleistystä ja lisää yleistystä :itku:

Johan se vanha sananlaskukin sanoo, että se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa... ;)

Relaa IsoTee, eiköhän tuossa alkuperäisessä tekstissäkin ollut kyse a)nimenomaan SUOMALAISISTA naisista b)yleistämisestä by definition! ;)

Originally posted by Gillyanne
... lisäisin tuohon Maijun kommenttiin vielä sen, että suomalainen mieshän suorastaan RAKASTAA sitä, että saa viedä naisensa joskus esim. elokuviin ja/tai ulos syömään silloinkin, kun asutaan jo yhdessä ja suhde on ns. vakiintunut.
Tässä jäi mainitsematta se, että sinne elokuviin pitää yleensä mennä naisen ehdoilla. Tämä tarkoittaa käytännössä Levottomia, tms., ei ihme jos se mieskin siinä vieressä on hieman levoton. Jos ulkona syöminen on niin tärkeää, niin kyllähän sen naisensa ainakin kesällä voi laittaa vaikka parvekkeelle ulkoruokintaan.

Puhumattakaan sitten siitä, että joskus mentäisiin yhdessä ulos tanssimaan (siis yökerhoon, Jari Sillanpää=:urjo: )

Tämä tarkoittaa käytännössä savuiseen ja likaiseen huoneeseen menemistä, jossa on runsaasti ajattelukykyään etyylialkoholilla vääristäneitä lajitovereita, jotka liikkuvat enemmän tai vähemmän hallitsemattomasti lattialla (tanssivat?). Jep, ei tänään kulta, ajatuskin sattuu jo päähän.

Joten niinpä sitä sitten istuttiin kaikki vkonloput kotona, mitä nyt joskus harvoin ulkona käytiin isommalla porukalla.

Asuitte varmaan tosi vaarallisella alueella :david:

En nyt siis tarkoita, että olisin mitenkään ryypiskelymielessä sinne baariin useammin halunnut, mutta välillä olisi ollut kiva käydä tyyliin parilla sidulla/drinksulla ja vähän tanssimassa... mut kun ei niin ei... :(

No niin, vaikuttava aine näyttää jälleen olevan etanoli. Vettä, sokeria, etanolia ja hiilihappoa, 5€ ja henkisen hyväksikäytön maku suuhun, kiitos :)

Oliko tarinalla opetusta? Ainakin se, että stereotyyppi suomalaisesta miehestä tai naisesta ei vaikuta kovin hedelmälliseltä lähtökohdalta. Jos aikoo viettää merkittävän osan vapaa-ajastaan jonkun toisen ihmisen seurassa, helpointa on valita ihminen, jonka arvot ja elämäntavat vastaavat mahdollisimman hyvin omia. Joidenkin kohdalla mopo keulii ja homma menee liiallisuuksiin, sellaisten on vaikea sopeutua normaali-ihmisten seuraan. Tässä en nyt tietenkään puhu kenestäkään erityisesti, ihmiset vain ovat erilaisia. Jos ihmiset rupeavat joskus oikeasti hyväksymään ja ymmärtämään erilaisuutta, maailmasta varmasti tulee paljon parempi paikka.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom