Noniiiin. 7viikko alkaa oleen loppupuolella. Tänään puntari paino 87kg. Vatsasta lähtenyt 6-7 senttiä pois. Tänään unohdetaan bodaus ja nollataan Maanantaina taas reenien pariin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Permabulkki päälle, kesäkunto on epämääräinen käsite
Lenkkeily on sinänsä yliarvostettu tapa laihduttaa, ruokavalio kuntoon ja Kai Greene tapainen varustus eli pitkät housut ja paksuhuppari päälle. Lähtee kilot rapisten, tosin älä minun neuvoa välttämättä ota kun omaa painoa sen 86 ja pituutta 184Se on sitten kun on päässyt siihen kesäkuntoon.
Itse failasin tämän, mutta kummiskin viime kesän kunto ei ollut se minkä haluan olevan kesällä 2015. kuten päätin kesäkuntoon 2014 prokkiksen siihen 115kiloon, painonpudotuksen olleen 25 kiloa pois alta vuodessa. kesäloma tuli ja vanhat tavat kummittelivat ja paino kesän jälkeen 120kiloa. Nyt kun taas on tämä proggis käynnissä niin tavoite maltillisesti että painon oltava ensi kesään mennessä alle 110 kilon, vähintään!
yksi viikko meni flunssan kourissa ettei viitsinyt mennä salille kun ei happea saanut kun pää oli täynnä räkää. tällä viikolla reippaasit salille ja ai jeppisjee kun teki mainiota! Aavistuksen pettynyt olen ollut kun painonpudotus on vasta päässy parilla kilolla alkuun. noh, 118kiloa ja yksi kuukausi.. kyllä tää taas tästä lähtee kun saa aineenvaihdunna pelittämään kuten sen pitäisi.
edelleenkin koetan keksiä motivaatiota lenkkeilyyn.. se on vain niin järkyttävän tylsää!!
Totta kyllä.Pitää joulun vaik mättöpäivänä. Eikä se 1-3 päivän ahtaminen pidemmäl aikavälil mitään merkkaa.
Miten porukat on muuten aikonut selvitä joulun ajasta puhtaasti syöden, mahdoton yhtälö. Oma dieetti lähtee käyntiin vasta sen 24. Päivän jälkeen täysillä
Pittäähän sitä talaven varalle pikku kumpu löytyä ettei tuu kylymä.Paino alkaa hipomaan 90 kiloa ja pituutta on 180senttiä. Vaimoke niin nätisti eilen kehui minun etureppua että pakkohan tässä on alkaa vähentämään kaloreita kun vasta tammikuussa ajattelin alkaa diettaamaan.
Jouluna kuuluu syödä. Sillon ei kiinnosta kyllä yhtään mitä menee naamariin.
Noniiiin. 7viikko alkaa oleen loppupuolella. Tänään puntari paino 87kg. Vatsasta lähtenyt 6-7 senttiä pois. Tänään unohdetaan bodaus ja nollataan Maanantaina taas reenien pariin.