Kesäkuntoon 2015

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja naksu
  • Aloitettu Aloitettu
Noniiiin. 7viikko alkaa oleen loppupuolella. Tänään puntari paino 87kg. Vatsasta lähtenyt 6-7 senttiä pois. Tänään unohdetaan bodaus ja nollataan :) Maanantaina taas reenien pariin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Täälläkin sama projekti käynnissä. Aloituspaino oli 94,1kg ja viikko siitä se näytti 93,5 kg. Aika maltillinen kaloreiden tiputus ollut, joten maltillisesti edetään. Punttia vedetään edelleen ja lisätään treenien päätteksi aerobista. Katsellaan tässä jouluun asti, miten paljon paino tippuu. Sen jälkeen lopputalvi mennään pienillä plussakaloreilla, jonka jälkeen kiristellään kesäksi.

Permabulkki päälle, kesäkunto on epämääräinen käsite

Se on sitten kun on päässyt siihen kesäkuntoon.

Itse failasin tämän, mutta kummiskin viime kesän kunto ei ollut se minkä haluan olevan kesällä 2015. kuten päätin kesäkuntoon 2014 prokkiksen siihen 115kiloon, painonpudotuksen olleen 25 kiloa pois alta vuodessa. kesäloma tuli ja vanhat tavat kummittelivat ja paino kesän jälkeen 120kiloa. Nyt kun taas on tämä proggis käynnissä niin tavoite maltillisesti että painon oltava ensi kesään mennessä alle 110 kilon, vähintään!

yksi viikko meni flunssan kourissa ettei viitsinyt mennä salille kun ei happea saanut kun pää oli täynnä räkää. tällä viikolla reippaasit salille ja ai jeppisjee kun teki mainiota! Aavistuksen pettynyt olen ollut kun painonpudotus on vasta päässy parilla kilolla alkuun. noh, 118kiloa ja yksi kuukausi.. kyllä tää taas tästä lähtee kun saa aineenvaihdunna pelittämään kuten sen pitäisi.

edelleenkin koetan keksiä motivaatiota lenkkeilyyn.. se on vain niin järkyttävän tylsää!!

Noniin. Kilo on edellisesta paivituksesta lahtenyt. Tahti on ihan hyva siis, jos tavoitteena on kirea kunto joskus maaliskuussa. Sen verran maltilla on painoa tiputeltu, etta muutamassa liikkeessa on maksimit jatkanut (pienta) nousua.

Dieetillä ollaan itsekin. Olisin tyytyväinen jos olisin kunnossa jo ennen kesää. :)

Se on sitten kun on päässyt siihen kesäkuntoon.

Itse failasin tämän, mutta kummiskin viime kesän kunto ei ollut se minkä haluan olevan kesällä 2015. kuten päätin kesäkuntoon 2014 prokkiksen siihen 115kiloon, painonpudotuksen olleen 25 kiloa pois alta vuodessa. kesäloma tuli ja vanhat tavat kummittelivat ja paino kesän jälkeen 120kiloa. Nyt kun taas on tämä proggis käynnissä niin tavoite maltillisesti että painon oltava ensi kesään mennessä alle 110 kilon, vähintään!

yksi viikko meni flunssan kourissa ettei viitsinyt mennä salille kun ei happea saanut kun pää oli täynnä räkää. tällä viikolla reippaasit salille ja ai jeppisjee kun teki mainiota! Aavistuksen pettynyt olen ollut kun painonpudotus on vasta päässy parilla kilolla alkuun. noh, 118kiloa ja yksi kuukausi.. kyllä tää taas tästä lähtee kun saa aineenvaihdunna pelittämään kuten sen pitäisi.

edelleenkin koetan keksiä motivaatiota lenkkeilyyn.. se on vain niin järkyttävän tylsää!!
Lenkkeily on sinänsä yliarvostettu tapa laihduttaa, ruokavalio kuntoon ja Kai Greene tapainen varustus eli pitkät housut ja paksuhuppari päälle. Lähtee kilot rapisten, tosin älä minun neuvoa välttämättä ota kun omaa painoa sen 86 ja pituutta 184

Maanantaina alkaa dietti, vihdoin! Oottanut hyvin pitkää tätä, sunnuntaina vikat herkut vielä sit lähetää täysillä ja hyvällä panostuksella diettiä vetämään. Tarkotus ois joku 12-15kg ainakin pudottaa, ei mitään kesäkuntoa haeta vielä, kun ei oo mitään mitä näyttäis siel rannalla. =D

Itselläkin ollut jäätävän pitkä tauko ko. foorumin seuraamisesta ja salilla käynnistä. Katsotaan nyt miten punttailu lähtee liikkeelle. Jokunen viikko takana ja hyvältä tuntuu.
Alussa en käynyt vaa'alla, joten lähtöpaino ei aivan tiedossa, mutta viikko sitten 114. Lähinnä vaakaa koittanut välttää jotta "masennus" ei tule heti ensimmäisenä.
Kun nyt siivosi ruokavalion, niin hieman askaruttanut, millä miinus kaloreilla menee. Ollut varmaan hieman liian alhaalla, joten nostanut nyt siihen 2000 kcal pintaan ja lisännyt rasvaa(öljyä), jotta saisi makrot hieman paremmaksi.
Tosin joka viikko olen "antanut" itselleni luvan lauantaina hieman syödä mitä sattuu ja jokunen olutkin nauttia..

vähän huonosti voi tippua jos joka vkloppu syöt mitä huvittaa. Itse kuria siihen hommaan.

- - - Updated - - -

Omaa Diettiä vedetty 9 viikkoa. Aamupaino tänään 85.8. Jouluun asti olis tarkotus dietata ja kattoo missä rasva % on. Tavotteena saada sinne 80kg

Miten porukat on muuten aikonut selvitä joulun ajasta puhtaasti syöden, mahdoton yhtälö. Oma dieetti lähtee käyntiin vasta sen 24. Päivän jälkeen täysillä

Helposti itse pystyn kieltäytyy jouluruuista... ainut mikä on hyvää niin kalkkuna ja joulutortut. Ja jos sitä tankkailis sitten niil tortuil joku päivä joulun aikaa

Paino alkaa hipomaan 90 kiloa ja pituutta on 180senttiä. Vaimoke niin nätisti eilen kehui minun etureppua että pakkohan tässä on alkaa vähentämään kaloreita kun vasta tammikuussa ajattelin alkaa diettaamaan.

Paino alkaa hipomaan 90 kiloa ja pituutta on 180senttiä. Vaimoke niin nätisti eilen kehui minun etureppua että pakkohan tässä on alkaa vähentämään kaloreita kun vasta tammikuussa ajattelin alkaa diettaamaan.
Pittäähän sitä talaven varalle pikku kumpu löytyä ettei tuu kylymä.

Yeaaah, 178/85. Time for diet. Tänää eka päivä käynnissä, tarkotus pudotella tonne 75-72 tienoille, kalorit pidetään jossain 2000-2200 välillä näin ekan viikon, jos tipahtaa liikaa nii nostellaa 2300-2500. Normaalisti syöny "bulkilla" sen 2700-3000, ehkä jopa enemmänki, välillä vähemmän. Prodee tulee +200g, hiilarii 139g ja rasvaa ~50g, pitää viel viilata noita safkoja paremmin, rasvaa parit grammat lisää ainakin.

Noniiiin. 7viikko alkaa oleen loppupuolella. Tänään puntari paino 87kg. Vatsasta lähtenyt 6-7 senttiä pois. Tänään unohdetaan bodaus ja nollataan :) Maanantaina taas reenien pariin.

10 Viikkoa ny diettiä menty. Paino tänä aamuna 84.9. Tässä mietin kun tota mahaa on vielä jonkin verran. Niin kuinka helvetin alas tässä tarvii mennä että alkais oleen kunto ees vähän siisti? Kauhistuttaa jos paino on alle 80kg :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom