Kesäkuntoon 2014

Torstai 5.9.2013 Aamupaino: 82,6 kg

Kokeilen nyt jonkun aikaa tuota paljon puhuttua 5/2 diettiä. Eilen oli tämän viikon eka n.600 kcal "paastopäivä" perjantaina pidän toisen.

Aamulenkki tyhjään mahaan 12.1 km@5:34/km keskisyke 156 872 kcal

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mieleen juolahti mikä mahtaa olla tän ketjun funktio? Tai siis lähinnä vaikuttaa treenipäiväkirjalta vaikka tuolla on oma osio sille :o

Niin no tämän oli tarkoitus olla yhteinen "kesäkondis" ketju, mutta eipä tänne muut päivittele kuin minä :D

Ja treenipäivyriin en näitä rustaile syystä, että en ole aikeissa enää uusia VIP-maksua.

Mutta mikäli tämä ketju muitakin häiritsee, niin eipä ole pakko kyllä tätä enää hengissä pitää :)

Pidetään ketju hengissä vaan. Itsekin voisin päivitellä tänne kun on sama projekti päällä. Alkupaino vaan oli "hieman" enemmän eli 132 kg 26.8 ja tänään 5.9 127,7 kg. Tavoite haarukassa 90-100 kg ensi Toukokuun lopussa (tai nopeamminkin käy). Lihasta löytyy jonkin verran mutta suurin osa on sitä itteensä. Pituutta 192 ja ikää 43.

Miten tää on mahollista? :D Jos mä veivaisin kaikki samana päivänä niin en kyl 1,5h alle sais mitenkää mahdutettua

supersarjoina rinta/olkapää ja ojentajat/hauikset. Yhteensä 5 liikeparia.

Ei juoksijan tarvitse lihaksia kuolemaan asti pumpata :) Kuhan sen verran, että pysyy edes rippeet bodailuaikojen lihasmassasta (joskaan ei ne massat koskaan hirmuiset olleet) :)

- - - Updated - - -

Pidetään ketju hengissä vaan. Itsekin voisin päivitellä tänne kun on sama projekti päällä. Alkupaino vaan oli "hieman" enemmän eli 132 kg 26.8 ja tänään 5.9 127,7 kg. Tavoite haarukassa 90-100 kg ensi Toukokuun lopussa (tai nopeamminkin käy). Lihasta löytyy jonkin verran mutta suurin osa on sitä itteensä. Pituutta 192 ja ikää 43.

Tsemppiä projektiin enimmillään olen itsekkin painanut 134 kg. Kovaa kuria vaan, niin kyllä se paino lähtee :)

Perjantai 6.9.2013

Viikon toinen paastopäivä :P Hyvin jakso lenkin kumminkin vaikka takana perus 8 h työpäivä (fyysinen työ) ja päivän aikana nautitut kalorit 225 kcal ennen juoksua :)

Maastolenkki 10.55 km@5:43/km keskisyke 155

Kyykäärmekkin kunnioitti minua läsnäolollaan. Pikkasen tuli jalkoihin vauhtia, kun vetäsi itsensä mutkalle kun olin kohdalla :D

jep täälläki jotain yritystä. tosin ei jaksa kovin tarkka olla, eikä paineita ottaa. nyt oli salin vaakassa 119kg lukema. alkukesästä näytti vielä 130kg. jospa pikkuhiljaa alaspäin. isoin heikkous on se, että jos alkaa syömään mättöä on vaikea saada stoppi siihen. eli ei kannattais ottaa mättöpäiviä ettei jää päälle.

Lauantai 7.9.2013 Aamupaino: 81,7 kg (-7,6 kg)

Puolipitkälenkki 18.44 km@5:18/km keskisyke 157 Sisälsi lopussa 1 km@4:23/km + 500 m@3:55/km

Vähän oli pökkelöjalat, mutta keho on keventynyt niin paljon, että melko vaivatonta oli kulku :)

Lenkin jälkeen paino: 80,1 kg melkein nähtiin 79 lukema ekan kerran sitten....ööö.... Rippikoulun ? :D

Sunnuntai 8.9.2013 Aamupaino: 80,7 kg (-8,6 kg)

Kyllä on upea fiilis, kun tällä hetkellä dietti toimii hienosti. Eilen tuli syötyä aika reilusti, mutta eipä näyttänyt haittaavan :)

Tänään lepoa/perheen kanssa flamingon kylpylässä :)

Tiistai 10.9.2013

Verkka 1 km + 8*200 m vedot 39,14->33,83 sek. + 2*100 m vedot n.16,5-17 sek./palautukset n.2 min. + verkka 1 km

Torstai 12.9.2013

Aamu: Pk-lenkki 12.37 km@5:35/km keskisyke 156

Paino aamulenkin jälkeen 80,3 kg ei perhana rikkoutunut vieläkään 80 kg raja :D No tällä viikolla se tapahtuu näin olen päättänyt :)

N. 1,5 h lenkistä niin salille vielä tekemään jalat, vatsa 40 min. + kuntopyörää ja ip-saunaa :)

Johtuen, että töissä kuormat myöhässä niin sinne ole mitään järkeä mennä aikasin.

Joo nyt on löytyny motivaatio ruokapuolen karsimiseenkin :) Treenithän on kokoajan ollut riittäviä, mutta kun syö jokapäivä jotain herkkua, niin eipä sillon laihtumista tapahdu :)

Maali on tällä hetkellä 72 kg ja siellä katellaan sitten mitä seuraavaksi :)

72 on sit jo todella vähän, koska pituutta kuitenkin se 180? 75kg on varaan vielä realistinen ilman sellaista starvin marvin lookkia, mutta kuulostele ihmeessä kroppaa.

Itse juoksua harrastaneena tiedän että jokainen kilo minkä varresta pois saa, näkyy kellossa aina kun matka ylittää 800m. Ei se 72kg ole vähän. Tosissaan urheilevat juoksijat painaa jossain 64-67kg tuon pituisena. Omat ennätykset (josta tässä nyt ei ole kyse) juoksin 71kg ja pituutta 177cm.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom