Kesäkuntoon 2014

Rakas päiväkirja...

Viime viikolla loppui perjantaina puhti ihan totaalisesti, ihan pelästyin et jotain on vialla, jonka johdosta viikonloppuna tuli syöty lähes normisti.
Tästä viisastuneena kuluvalle ja sitä seuraavalle viikolle on treenejä hiukka kevenetty.
Vyötärön mittaus suoritettiin punnituksen jälkeen ja oli pakko ottaa oikein kahdella eri mittanauhalla kun en meinannut uskoa lukemaa..
Ei enään haitannut vaa'an lukemat lainkaan! :rock:

PVM / paino / vyötärö

21.01.14 / 96,6kg / 103cm
28.01.14 / 92,9kg / 97cm
04.02.14 / 92,6kg / 93cm

Pakko vielä kysästä et onko

Turrikka sulla lähtötilanteesta fotoa jossain? Muutos on varmasti aikamoinen..

Jyppilä Herralla on pohjatyöt työt ainakin tehty kesäkuntoa silmällä pitäen. Kuinkas alas rasvoissa aattelit mennä?

Kyllä jos nyt alkuun sais edes 10 kg pois ja jos vyötäröltä -10cm niin ois mahtavaa kun olen niiiiiin huono diettailija kun useasti tulee repsahdettua herkkuihin :( ....Koitettava jos noiden herkkujen syönnin sais jätettyä kerta viikkoon niin kyllä se sit varmasti alkais tulosta pikkuhiljaa tulemaan :dance: .

Tässä nyky kunnossa on tullu oltua lähes aina niin olisi makia kerrankin päästä vähempiin rasvoihin niin näkis mitä siellä alla on :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Osaatko edes arvailla mitä löysän nahkan kanssa tulee käymään? Paraantuuko ajan kanssa vai vaatisko veistä?

Kyl se paranee, mulla on onneks aika elastinen iho ja ei sitä onneksi niin paljoa ole etteikö palautuis. Tosiaan en ole kuvassa vielä edes isoimmillaan, pahimmillaan painoa oli 119kg :face:
Mutta sitä en sitten tiedä paljonko sitä nahkaa tosiaan jää kun olen siinä 12-15%tavoite rasvoissa.

Nälkä! Mieliteko!
Nyt jum*lauta!

Kun vaan sais ajatukset pois ruoan ympäriltä. Treenipäivät on dieetillä huomattavasti mukavampia kuin nämä lepopäivät.

Laiha läski ilmoittautuu! Onkohan jo liian myöhäistä aloittaa dieettiä kesäksi 2014? Kuinkahan monta prosenttia läskiä voi pudottaa 4 kuukaudessa, jos pudottelee suht maltillisesti, ilman että tavoitteena on hävittää myös kilokaupalla lihasta? Paino siis tällä hetkellä 90kg ja rasvat jossain 20% tietämillä. Ehtisiköhän prosentit kesään mennessä saada sellaisiin lukemiin, että palikat näkyisi ilman että vetää mahan sisään ja pinnistää niin, että verisuonet päässä katkeilee ja kakka valahtaa housuun?

Tällainen oli tilanne eilen.. :

frenz.jpg

Frenzyhän näyttää hyvältä nyt jo! Dayum! Eli sulla ei ees tulis kiire jos haluat tosta pudotella jotain kesäksi. Neljässä kuukaudessa ehtii vaikka ja mitä!
Itellä on tota löysää nahkaa kans sen verran tossa pakin kohdassa että voi olla että pysyy biitsillä paita päällä niinkuin aina ennenkin :D
Tässä siis meikäläisen tilanne;
tumblr_n0ih3lsmFg1rpvg3co1_400.jpg

Tiputettuja kiloja semmoset -30kg ja nyt koittanut lähinnä kiinteytyä ja hankkia pattia Läski-Leskisen hellässä huomassa. :D

Ophidian, hyvältähän sä näytät! Onnea tuosta -30kg:sta! Se on jo iso palvelus kehosi ja mielesi terveyttä ajatellen.
Jotain korvien välissä pielessä jos ei rannalla paitaa voi ottaa pois.. Oli kunto mikä tahansa.

Frenzy, ketoosidieetti on nopea riipasu ja on toiminut kaikilla kenen oon nähny sitä kokeilevan.
Ja tolla kondiksella jos vaan kunnolla reenaat ja vähän tiputat kaloreita niin muutosta tulee kesään mennessä. Eihän tossa ole paljon mitään ylimääräistä!
Rintaan ehkä lisää lihaa niin 'lihastasapaino' muuttuu paremman näköiseksi eikä paljoa tarvitse kiristellä.

Ja kiitos Pakkosika! Onhan tää kyllä ollut pelkkää plussaa. Olo on parempi kuin koskaan! :) Mielenterveyskin parantunut huomattavasti. Ei tuu enää paniikkikohtauksia juurikaan! Jee!
Ja mulla on kyl aina ollut pirun huono itsetunto. Viime kesänä olin ensimmäistä kertaa elämässäni hurjat puoli tuntia bikineissä sellasella syrjäisellä lätäköllä ja sekin meinas ahdistaa :D Tosin, viimekesänä olin isompi kuin nyt. Ehkä pitää tehdä muutos tähänkin asiaan tänävuonna.

Ja kiitos Pakkosika! Onhan tää kyllä ollut pelkkää plussaa. Olo on parempi kuin koskaan! :) Mielenterveyskin parantunut huomattavasti. Ei tuu enää paniikkikohtauksia juurikaan! Jee!
Ja mulla on kyl aina ollut pirun huono itsetunto. Viime kesänä olin ensimmäistä kertaa elämässäni hurjat puoli tuntia bikineissä sellasella syrjäisellä lätäköllä ja sekin meinas ahdistaa :D Tosin, viimekesänä olin isompi kuin nyt. Ehkä pitää tehdä muutos tähänkin asiaan tänävuonna.

Kyllä mää ainaki sua nykykuntoisena panisin ;) joten no worries.

Frenzy, jäätävät kädet ja olkapäät. Paljon käden ympärys? :D

Laiha läski ilmoittautuu! Onkohan jo liian myöhäistä aloittaa dieettiä kesäksi 2014? Kuinkahan monta prosenttia läskiä voi pudottaa 4 kuukaudessa, jos pudottelee suht maltillisesti, ilman että tavoitteena on hävittää myös kilokaupalla lihasta? Paino siis tällä hetkellä 90kg ja rasvat jossain 20% tietämillä. Ehtisiköhän prosentit kesään mennessä saada sellaisiin lukemiin, että palikat näkyisi ilman että vetää mahan sisään ja pinnistää niin, että verisuonet päässä katkeilee ja kakka valahtaa housuun?

Tällainen oli tilanne eilen.. :

katso liitettä 111456

Mistäs krisTALIpallosta arviot noi rasvat? :D
Tokihan rasvaprosentti ja peilikuva korreloi kaikilla eri tavalla, mut veikkaisin sun olevan hyvinkin alle 20%, ehkä lähempänä 15%
Ja niinkuin ophidian ja Pakkosika jo sanoikin, niin kyllä tosta saa hyvinkin höylättyä kreikkalaispatsaan kesäksi.
Tahdon voimaa vaan ja kalorit pikku hiljaa alemmas.

Turhahan se on noita prosentteja hirveemmin ees miettiä kun ei niihin oo käytännössä mitään luotettavaa mittaustapaa eikä sillä edes ole mitään merkitystä loppupeleissä, kun painon, ulkonäön ja voimatasot näkee muutenkin, eikä sen prosentin tietäminen anna mitään oleellista lisätietoa.

Mustavalkonen kuva ja suoraan eestä niin tosi vaikee arvioida, mutta kyllä mäkin sanoisin että alle parinkympin on.

Ophidian, hyvältähän sä näytät! Onnea tuosta -30kg:sta! Se on jo iso palvelus kehosi ja mielesi terveyttä ajatellen.
Jotain korvien välissä pielessä jos ei rannalla paitaa voi ottaa pois.. Oli kunto mikä tahansa.

Frenzy, ketoosidieetti on nopea riipasu ja on toiminut kaikilla kenen oon nähny sitä kokeilevan.
Ja tolla kondiksella jos vaan kunnolla reenaat ja vähän tiputat kaloreita niin muutosta tulee kesään mennessä. Eihän tossa ole paljon mitään ylimääräistä!
Rintaan ehkä lisää lihaa niin 'lihastasapaino' muuttuu paremman näköiseksi eikä paljoa tarvitse kiristellä.

Oon kyllä harkinnutkin ketoosidieettiä kun oon kuullut paljon hyvää sen toimivuudesta. Mun suurin ongelma on saada tehtyä jokin suunnitelmallinen ruokavalio, jossa ois riittävästi rasvaa/proteiinia, mutta tarpeeksi vähän kaloreita ja hiilareita. Jos mulla ois vaan joku kauppalista, jota noudattaa, kokata ja syödä sen mukaan, niin sehän olis helppoa :D Oon käynyt selaamassa kalorilaskuria ja tehnyt erilaisia sekoituksia, mutta tuntuu etten ymmärrä niistä riittävästi. Voisin vaikka maksaa siitä vaivasta, jos joku tekis mulle ruokaohjelman dieetille.

Kyllä mää ainaki sua nykykuntoisena panisin ;) joten no worries.

Frenzy, jäätävät kädet ja olkapäät. Paljon käden ympärys? :D

Heh tattis :). En kyllä tiiä ympärystä. Tarttee ottaa ylös ympärysmitat, varsinkin vyötärön, ennen dieettiä niin voi sitten myöhemmin haikailla vanhoja hyviä aikoja :D

P.S. Ophidian, -30kg?! Respect! :rock: Hyvältä näytät :) Ei muuta kuin bikinit päälle vaan ja rannalle!

P.S. Ophidian, -30kg?! Respect! :rock: Hyvältä näytät :) Ei muuta kuin bikinit päälle vaan ja rannalle!

Juuh :D Kiitos! Olin semmonen valkonen sotanorsu tossa muutama vuos sitten. Meni vähän liian lujaa. Sit rupes vituttaa ja otin itteeni vähä niskasta kii ja tässä sitä nyt ollaan.
Iso kiitos tän hetkisestä kondiksesta kuuluu kylläkin tolle Jari "Läski" Leskiselle, joka on siis mun pt/valmentaja :D

No joo täälläki ilmottautuu yks kiristelijä... maaliskuusta tippunu -25kg aamupainosta ja vielä ois kymppi jäljellä tavotteeseen... salia 4-6krt/vko ja 3krt/vko BJJtä niin luulis ainaki liikunnan riittävän... kolmijakosella reeniohjelmalla ja pikku painoilla pitkiä sarjoja kokeillu vetää tässä... päivässä tulee syötyä 2000-2500kcal joka on ehkä jo liian vähän niille päiville ku on sali ja BJJ samalle päivälle... nyt painoa 92kg entisen 117kgn sijaan... tavotteena kesäkuuhun mennessä joku 82-85 eli suunnilleen normaali paino tämmöseen 180cm varteen... on ollu tosi opettavainen vuosi varsinki oman ruokailun kannalta... ja liikunnasta on tullu tapa ja mielihyvän tuottaja entisen pakkopullan tilalle...

Pitää mittailla senttejä ja laittaa tänne väliaika tietoja.

Tsemppia kaikille kiristelijöille ja kesäkuntoa hakeville!!!

lahtömitat 25.12. 70,6kg/171cm
19.1. 68,6kg
29.1. 68,1kg
6.2. 67,5kg

Nyt pitäisi vaihtaa treeniohjelmaa, olen tehnyt elaston 2-jakoista ohjelmaa kohta 5kk, ennen dieettiä ohjeen mukaan ja dieetin aikana vaihtanut 4-6 toistoa sarjat 8-10 toiston sarjoihin. Tätä ennen yks-jakosta hybridi-tyylisesti. Mistä hitosta löytäisin uuden ohjelman, omat taidot ei riitä ohjelman laatimiseen? Harkitsen jo pt:n palkkaamista, edellinen pt teki todella hyvän ja järkevän ruokavalion, mutta nyt en voi hyödyntää niitä vanhoja edellisen pt:n laatimia 1-jakosia ohjelmia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom