Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Alotin huhtikuun lopulla dieetin, ja nyt ihan lähipäivinä tuli aloitettua pilateskin.
Paino on mennyt dieetin aikana 62kg --> 66kg, syynä varmaan ruokavalion uudistaminen mahd. proteiinipitoiseksi. Varma olen silti, ettei painon nousu johdu rasvasta, koska joka toinen päivä juoksulenkki 2km ja dieetti (No rasvaa, vähän hiilareita paitsi treenipäivinä)
Eli siis rantakuntoon yritän, kunhan vain nyt tämä aurinko pilkottaisi niin ei tarvitsisi eskimo-iholla paljastelemaan kroppaa.:D
Kesäksi siis olen parille tytsylle luvannut saada sixpackin näkymään, saa nähdä onnistuuko pilateksen, lenkkeilyn ja dieetin ansiosta (vatsat tietenkin treenissä) pack kunnolliseksi tässä 1-2kk sisällä.
Ihan tiukan paikan tilanteen takia, onko tää packin-näkymis-tavoitteeni hyvä vai huono, ja voiko sitä mahdollisesti parantaa? Tietysti hirveä syöminen pullistaa vatsaa, mutta eihän nyt ruokaa voi pois jättää.:D
Vaikka näin.sanokaas miten saan ylimääräset läskit tisseistä pois tehokkaimmin ja sit jenkkareita pitäs kans vähä siistii *:D neuvoja?
Täytyypä aloittaa tämä threadi kun kukaan ei ole vielä aloittanut.
Eli ensi kesäksi täytyisi päästä tiukkaan kuntoon. Varmaan monella jo mielessä, mutta toisten ei tarvitse ihan vielä aloittaa...
Viime kesä oli jo itsellä sinnepäin, ja nyt olen ollut bulkilla kesäkuusta lähtien. Tulokset ovat nousseet todella hyvin ja massaa on tullut (muutakin kuin lihasmassaa) reilusti. Nyt ajattelin aloittaa maltillisen dietin jo ensi kesää varten, rauhallisesti reilun kilon kuukaudessa painosta pois samalla 3-4 kertaa salilla käyden. Kesää kohti sitten pari juoksulenkkiä viikossa siihen lisäksi. Paino nyt 93 kg ja tavoitteena 85 kg kesäkuuhun mennessä. Siinä välissä maltillinen joulubulkki 2 viikkoa :joulu7:.
Millaisia tavoitteita/suunnitelmia muilla?