Kesäkuntoon 2006, tänne kaikki kevätdieettiä koskevat asiat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja dacombat
  • Aloitettu Aloitettu
Kuinka kauan sun dieetti on kestänyt? Entä millä miinuksilla olet mennyt? Ja kuinka kauan tuota ruokahaluttomuutta on kestänyt? Jos miinukset on suuret ja sitä olet ylläpitänyt pitkään ja kyse voi tosiaan olla säästäristä...ja se ei ole epänormaalia. Vastaapa näihin kysymyksiin niin saadaan enemmän faktaa peliin:)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vois pientä tilanneraporttia kirjotella. Dieetti kestäny nyt about 4,5kk ja painoa lähteny 16 kiloa ja vyötäröltä lähteny 14cm. ~1000kcal miinuksilla menty nyt muutamia viikkoja ja muutamina päivinä syöty sitte enemmän. Aerobisia ei oo tullu tehtyä moneen kuukauteen ja salillakäyntiä ei oo saanu alotettua. Vielä pitäs vissiin jaksaa melko pitkään, että tuon mahan sais pois kokonaan.

Kun muualta on lähteny rasvaa ja mahaan on jääny, niin alkaako se myöhemmin lähteä siitä nopeammin, kun muualla ei enää niin paljoa ole?
Jos nyt alkais salilla käymään, niin kannattaisko siellä vetää vielä ihan miinuskaloreilla siihen asti, että on tavotteeseen päästy ja sitten alkaa plussakaloreilla lihasta hakemaan?

Vaikuttaako ravinnon laatu laihdutuksessa vai vaikuttaako pelkästään kokonaiskalorit?

kalorit vaikuttaa siihen, paljon laihdut. mutta ravinto määrää jonkin verran mistä se laihtuminen tulee, lihaksista vai läskistä. ja aerobista lisää ja mene salille! :)

Triina sanoi:
Kuinka kauan sun dieetti on kestänyt? Entä millä miinuksilla olet mennyt? Ja kuinka kauan tuota ruokahaluttomuutta on kestänyt? Jos miinukset on suuret ja sitä olet ylläpitänyt pitkään ja kyse voi tosiaan olla säästäristä...ja se ei ole epänormaalia. Vastaapa näihin kysymyksiin niin saadaan enemmän faktaa peliin:)

Dieetti on kestänyt neljä ja puol kuukautta ja dieeti on edennyt syklitellen, välillä miinuksia -500kcl, -600kcl, -300kcl ruokavaliolla ja liikuntaa tulee päivittäin suht paljon, koska teen liikkuvaa työtä eli ainakin -500kcl liikunnasta. Ruokahaluttomuus alkoi kolme viikkoa sitten. Muilla samoja fiiliksiä? Joskus käy myös niin, että ei ole yhtään nälkä, mutta kun kumminkin alkaa syömään niin näläntunne herää silloin. Pitäsikö lisäillä kaloreita vai jatkaa samaan tapaan?

Hyvä threadi! Itsellä syksy-talvi ollut bulkkaamista ja painoa tullut lisää 7 kg, paino nyt 90 kg. Nyt olisi aika vatsan pudotukseen ja painoa pitäisi saada alas 83 kg:n pintaan, katsotaan sitten miltä alkaa näyttämään. Normaalia terveellistä ruokaa, mutta hiilareita reilusti alas. Treeniä kolme kertaa viikossa, voimakausi menossa. Aeroobista nyt pari kertaa viikossa juoksentelun muodossa.

Tsemiä kaikille, jotka on samoissa puuhissa :)

JaHo sanoi:
Hyvä threadi! Itsellä syksy-talvi ollut bulkkaamista ja painoa tullut lisää 7 kg, paino nyt 90 kg. Nyt olisi aika vatsan pudotukseen ja painoa pitäisi saada alas 83 kg:n pintaan, katsotaan sitten miltä alkaa näyttämään. Normaalia terveellistä ruokaa, mutta hiilareita reilusti alas.

Sama homma, viimeinen hifistely parin kilon kanssa menossa ennen biitsejä. Yks juttu kiinnostaa, hörpitkö palautusjuomaa treenien jälkeen vai annatko vaan "rasvan ja kaiken muunkin palaa!!!"? :)

itellä alkaa dietti loppumaan ja olen tyytyväinen tuloksiin, mutta nyt on aivan kauheat makean/suolaisen himot. pitsaa, kebabia, karkkia, mokkapaloja, runebergin torttuja, kakkua, ihan mitä vaan... tekis mieliiiiii :D pitää kestää vielä hetki...

KSENA sanoi:
itellä alkaa dietti loppumaan ja olen tyytyväinen tuloksiin, mutta nyt on aivan kauheat makean/suolaisen himot. pitsaa, kebabia, karkkia, mokkapaloja, runebergin torttuja, kakkua, ihan mitä vaan... tekis mieliiiiii :D pitää kestää vielä hetki...

Noilla eväillä kun jonkun aikaa vedät niin on uusi dietti kolkuttelemassa ovella ;)

Itse olen ollut jonkinlaisella laihdutuskuurilla jostain helmikuusta alkaen. Olen noin 175 senttiä pitkä ja painoin helmikuussa ~95 kiloa, eli todellakin oli laihduttamisen tarvetta! :eek: Tällä hetkellä paino on 82 kilossa, eli pudotusta on reilu 13 kiloa. Vielä olisi tavoitteena pudottaa ainakin kymmenen kiloa elo-syyskuuhun mennessä. :thumbs:

Saako vatsan "tiukemmaksi" jos tekee vatsalihasliikkeitä vatsa sisään vedettynä? Mitä nyt tuota kokeilin niin ainakin se tuntuu vaikealta. Kuinka alas paino saa mennä, ennenkuin 179cm pitkä on alipainoinen?

Jännä juttu kun olen paljon pidempi, kevyempi ja leveämpi/isompi (hartioiden leveys) kuin monet kaverini mutta silti he ovat laihoja vaikka eivät mitään harrasta ja istuvat vaan koneella. Mistä tämä johtuu? Onko heillä vaan niin paljon lihasta, että ovat kevyempiä kuin minä, vaikka ovat paljon pienempiä ja heikompia kuin minä?

Kukaan ei usko, jos kerron painavani vähemmän kuin he vaikka olen reilusti lihavempi ja isompi kuin he. Tai no en nyt enään niin paljon lihavempi kuin ennen.

Menee ehkä vähän offtopiciksi mutta hienolta näyttää Alaserin painonpudotus

" 13.2.06: 83kg, 13.3.2006: 76kg, 13.4.2006: 72.6kg, 13.5.2006: 68kg "

Keep up the good work !

Alaser sanoi:
Saako vatsan "tiukemmaksi" jos tekee vatsalihasliikkeitä vatsa sisään vedettynä? Mitä nyt tuota kokeilin niin ainakin se tuntuu vaikealta. Kuinka alas paino saa mennä, ennenkuin 179cm pitkä on alipainoinen?

Jännä juttu kun olen paljon pidempi, kevyempi ja leveämpi/isompi (hartioiden leveys) kuin monet kaverini mutta silti he ovat laihoja vaikka eivät mitään harrasta ja istuvat vaan koneella. Mistä tämä johtuu? Onko heillä vaan niin paljon lihasta, että ovat kevyempiä kuin minä, vaikka ovat paljon pienempiä ja heikompia kuin minä?

Kukaan ei usko, jos kerron painavani vähemmän kuin he vaikka olen reilusti lihavempi ja isompi kuin he. Tai no en nyt enään niin paljon lihavempi kuin ennen.

Joo, tottakai vatsalihakset kehittyy paremmin jos keskityt pitämään vatsan tiukkana tai ns. vetämään sitä vähän sisään toistojen aikana... vaikeeta ehkä aluksi, mutta totut siihen nopeesti :)

Oot sen verta nuori, että älä murehdi tollasia painojuttuja.. Sun kroppa kuitenkin muuttuu jo hormonaalisista syistä nyt ja seuraavien vuosien aikana tosi paljon, etkä välttämättä pysty vaikuttamaan muutoksiin kuten haluaisit.. Rennosti vaan :thumbs:

Ville/88 sanoi:
Voiko joku auttaa, onks mahdollista saada 10 kiloo läskii pois , juhannukseks :I

No aika paljon saa olla ylimääräistä, jos juhannukseksi meinaat dietata 10 kiloa. Pari kolme neljä kiloa voit saada ainakin.

pistetään nyt omat tulokset tänne myös :D
tossa joulun aikana paino oli sellaset 92kg ja tällä hetkellä siinnä 79-80kg,tosiaan lowcarbilla menty ja aamuaerobista koitettu pukata mukaan aina kun mahdollista.Sali reenistä sen verran että voima/tekniikka treenillä mennään eli hiotaan tekniikka kuntoon kun hirveästi ei omalla kohdalla tulokset nouse dietin aikana,sitten ollaankin kesän jälkeen hyvässä vireessä kun normaali ruokailu alkaa ja massakausi :whip:

Alkaa tässä omakin kevätdieetti olemaan loppusuoralla, Juhannukseen siis päättyy, silloin alkaa kesäloma ja kesälomalla ei jaksa miettiä mitänä kaloreita.

Onhan tässä fättiä lähtenyt ja varmaan ois lähteny enemmäkin jos olisi malttanut enemmän panostaa ruokapuoleen ja jättänyt oluet kokonaan pois. No eipä tässä ollutkaan tavoite kun saada vähän ylimääräisiä karisteltua pois ja se on taas totetutunut.

Mun dietti onnistui ihan hyvin, loppujen lopuksi. Nyt olen tiukemmassa kunnossa kuin koskaan (tai no, vähän aikaa sitten olin, nyt on tullut takaisin jo fläsää, kun on ollut kipeänä yms.), ja ongelmana on vain ettei oikein tiedä mille tasolle ne kalorit ja makrojakaumat laittaisi, jotta jaksaisi heilua treeneissä ja niitten ulkopuolella ja toivottavasti tulisi vielä kehitystäkin. En siis bodaa sinänsä, joten luulisin että kovin korkealle ei tarvitse kaloreita asettaa, kun massaa ei haeta, voimaa pikemminkin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom