Mulla on sellanen tilanne että treenit on edenny viime aikoina hyvin ja lihasta on kasaantunu, oon siis ollu massalla nyt noin 9 kuukautta ja jonkin verran on tullut ylimäärästä joka pitäis karsii pois kuitenkaa lihaksia menettämättä.(tuttu stoori varmaaki:D ) Mun pitäis vaa tietää että miten modaisin tota mun ruokkista dietille sopivaks ja mites on aerobisen laita, pitääkö lisätä?
Pituus: 183cm
Paino: 88kg
Yhen päivän ruokailut on hyvin tätä luokkaa:
7.30 Ekaks 1 lasi maitoa ja 1 lasi tuoremehua jonka kera multivita, mysliä(jonka kera maitoa) ja maitorahka satsi missä 250g maitorahkaa, 1 banaani, 1 ananasmurska purkki, 1 dl hera 80 ja noin 2 dl maitoa.
11.00-11.30 Kouluruokailu eli mitä nyt on ja aina 2 ruisviipaletta, 2 lasii maitoa ja yleensä salaattia + joka päivä vedän myös yhen annoksen massblastii(2dl) proteiinin saannin varmistamiseksi
15.00-15.30 N.3 lasii vettä + omega kapseli, 1-2 lasii maitoo jonka kanssa 1-2 kokonaista ruisleipää(2 siivuu per leipä) joittenka välissä yleensä kalkkuna/kinkku/broileri fileitä(vähä rasvasia), ja näitten lisäks samanlainen rahkasatsi ku aamul. Joskus vedän myös vihreetä teetä.
Treeni.
18.00-19.00 Iltasafka joka on ihan terveellistä perus kotisafkaa ja sisältää yleensä proteiinia, yleensä iso annos
, 1 kokonainen ruisleipä jonka välissä niitä fileitä ja yks lasi maitoo.
22.00 Iltapala johon kuuluu sama rahkasatsi ku aamul jä iltapäiväl ja 1 rkl oliiviöljyy + 1 omegakapseli
Viikonloppusin samaa luokkaa mutta lauantaisin on herkkuperse päivä jossa on yleensä 1 berliinin munkki, 1 lasi kaakaota, karkkia, 1 valion pikari jäde(tai joku muu) ja 3 pulloo siiderii:lol2:
Treeni on 4-jakoinen ja näyttää tältä:
Ennen joka treeniä 15-20 min kuntopyörä lämmittelyy ja pikku venyttelyä. Treenien jälkeen kunnon venyttely.
Ma: Rinta & hauis
Ti: Jalat
Ke: lepoo, aerobista (30 min kuntopyörää) ja vatsat
To: Olkapäät & ojentajat
Pe: Selkä, forkut ja ranteet
La: Lepoa ja aerobista (30 min kuntopyörää)
Su: Lepoa ja aerobista (30 min kuntopyörää)
Elikkäs nyt uudestaan, mitä pitäis poistaa ruokkiksesta (vai pitääkö?) ja lisäänkö aerobista miten paljon? Ite olisin sen kannal et en ruokkista paljo muuta mutta lisään aerobista prkleesti. No miten on? Auttakaa pliis!
:D
Edit: pitääkö/kannattaako toi lauantain herkuttelu poistaa kokonaan?