Kesä tulossa, mites kunnon ylläpito?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jame
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kesä tulee ja ainakin itselläni treenimotivaatio tullee kokemaan laskun. Vaan minkäs tyylistä treeniä kesällä olisi hyvä harrastaa niin ettei pääsisi kunto rapistumaan aivan tyystin?

Itse ajattelin käydä kerran tai pari viikossa tekemässä vuorotellen penkin, kyykyn ja maastavedon. Eli esim penkki olisi ehkä kerran kahteen viikkoon. Tuossa ei olisi touhua aivan mahdottomasti, ja kuitenkin kyseessä on perusliikkeet, joten voisi toivoa jonkinlaista ylläpitävää vaikutusta.

Vai onko jollain parempaa ehdotusta? Viikonloput menee kuitenkin terasseilla ja grillin ääressä :rolleyes: joten ei tähän mitään erityisen kunnianhimoista voi suunnitella.

itse ajattelin vaihtaa 4-kirtoisen ohjelmani 3-kiertoiseen kesän ajaksi! treeni ei ole hirveän kovaa,sillä pitää yrittää kestävyyttä parantaa..(tammikuussa armeijan harmaisiin)

Mäkin ajattelin vaihtaa 4-jakoisen ohjelman 3-kertaan,mut
lisätä pikkasen aerobista.

Mut treenaan kyllä täysillä,joska en näe siinä mitään järkeä et
talven aikana kovalla työllä ja kovalla maksan/kropan rasituksella
hankitut vähäisetkin lihat ryypätään pois ja ei treenata.

Joo kyllä sitä pitää treenata, varmaan aika samalla lailla kuin talvellakin. Ehkä parhaimmilla keleillä voi tiivistää jakoa, mutta säännöllisesti kumminkin. Aerobista tulee tehtyä enemmän, pyöräily, rullaluistelu ja frisbeen heittely biitsillä.. :D

Samalla tavalla kuin talvellakin. Välillä vaan vähän haittaa että treenien aikana ui hiessä jos on kuuma kesä. Kun ei oikein uimahousuissakaan viitsi treenata...

Originally posted by Nitsku
Samalla tavalla kuin talvellakin. Välillä vaan vähän haittaa että treenien aikana ui hiessä jos on kuuma kesä. Kun ei oikein uimahousuissakaan viitsi treenata...

Samoilla linjoilla sun kanssa! Viime kesänä tein niillä loputtomilla juhannuksen jälkeen alkaneilla helteillä syväkyykkyä aivan läpimärkänä ja mietin samalla, että "kylläpäs täällä on vähän porukkaa.." :)

Originally posted by Tomi77

Samoilla linjoilla sun kanssa! Viime kesänä tein niillä loputtomilla juhannuksen jälkeen alkaneilla helteillä syväkyykkyä aivan läpimärkänä ja mietin samalla, että "kylläpäs täällä on vähän porukkaa.." :)

Mulla jopa niin päin, että kesällä tulee enemmän treenattua. Talvella väkisin joutuu panostaan välillä opiskeluihinkin, mutta kesällä taas töitä tehdessä on työllä ja vapaa-ajalla eroa kuin yöllä ja päivällä ja pystyy reeneissäkin käymään täysillä.

Kyllä kieltämättä välillä auringonkin paistellessa kivasti menis ennemmin ulos kun salille, mutta toisaalta sinne rannallekin menee mieluummin salin kautta... :cool:

Kesähän on nimenomaan täydellistä aikaa treenailla, kun tungoksesta ei ole salilla tietoakaan ja voi testailla ihan outoja ohjelmia / liikkeitä eikä tarvitse miettiä, miten sovittaa oman treenin muiden hosumisiin :p

Mulla ei ainakaan ole kesällä mitään motivaation puutetta, päinvastoin rannalle salin kautta lihakset pumpissa. Tulispa inkkarikesä tulispa :p
Ai niin meidän salilla on mahdollista treenata pihalla käsipainoilla.

Pakostikin tulee vähenemään treenit, kun alkoholin ja levon osuus kasvaa. Mutta kyllä aion niin rankasti kun mahdollista niin treenata.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by Slowmo21
Kesähän on nimenomaan täydellistä aikaa treenailla, kun tungoksesta ei ole salilla tietoakaan ja voi testailla ihan outoja ohjelmia / liikkeitä eikä tarvitse miettiä, miten sovittaa oman treenin muiden hosumisiin :p

No toihan pitää täysin paikkansa! Kyllä sitä kesällä tulee treenattua vähintään thtä kovaa kun talvellakin! Ja saleillakin on vähän rauhallisempaa! Eikä siellä salilla niin kauaa kuitenkaan mene etteikö rannalla sitten kerkiäisi! Joten kesälläkin vaan reenaamaan!:cool:

Ei siinä mitään, koko vuosi vedetään kevyitä viikkoja lukuunottamatta 100 lasissa. Kesä on tosin ehkä parasta treeniaikaa kun ei ole koulua joten voi nukkua miten vain haluaa ja muutenkin treenit kulkee paremmin lämpimässä (tuli totuttua ilmastoimattomaan 40-45 asteiseen rautasaliin Jenkkivuonna, kärpäset lenteli aina pään ympärillä kun piti taukoa).

Kesällä on kiva reenata. Hiki valuu talvella kivasti mut kesällä oon kuin kävelevä suihku. Ja rautakin liikkuu paljon paremmin kesällä kuin kaamoksen aikana. Vettä menee tunnin reenissä vähintään puoltoista litraa.

Originally posted by Hulkki
Ei siinä mitään, koko vuosi vedetään kevyitä viikkoja lukuunottamatta 100 lasissa. Kesä on tosin ehkä parasta treeniaikaa kun ei ole koulua joten voi nukkua miten vain haluaa ja muutenkin treenit kulkee paremmin lämpimässä (tuli totuttua ilmastoimattomaan 40-45 asteiseen rautasaliin Jenkkivuonna, kärpäset lenteli aina pään ympärillä kun piti taukoa).

Samaa mieltä Hulkin kanssa. Kesällä ne parhaat tulokset tehdään. On aikaa treenata ja levätä. Syöntipuolikin onnistuu paremmin ja omanaikataulun mukaan. Tosin "riskinä" on kesäiset festarit.- Saattaa katabolinentila iskeä :D

Mulla treenimotivaatio kesällä kasvaa. Kiva treenata ku ei oo salilla tungosta. Ja salin jälkeen voi vaikka mennä beachille katteleen kissoja ja uimaan. Ja kissat kuolaa kireen lihan perään... ja niiden kanssa voi sit harjottaa aerobista tai jotain... okei, innostuin vähän. Mutta totta joka sana, vai mitä poijaat. :p

Bulkataan koko kesä... Kun tuli toi md-updatekin ostettua niin revitään nyt niin ettei veri kierrä...Ja katotaan mitä äijästä irtoo..

kesällä salia 4-5 päivää ja 3-7 päivää rullaluistimilla tai fillarilla :D

Ja paino EI SAA ENÄÄ PUDOTA. Vaikka varmasti reippailen niin pitää vaan syödä tarpeeksi, läskit saa lähteä vaikka kaikki mutta ei enää yhtään lihaa!!!!

Takaisin ylös, käytin söörtsiä!

Varoituksen sana kesällä lusmuileville!

Tosiaan tarkoitus oli pitää kahden viikon tauko kun kesä alkaa ja sit tehdä koko kroppa kaksi kertaa viikossa. Kesä alko vähän ennen toukokuun loppua. Tänään tein ekan kesätreenin.

Venähtänyt tauko todella tuntui. Sarjapainoista tippunut pois jopa 20 prosenttia. Onneksi järki riitti painojen reiluun vähentämiseen, eikä homma mennyt ihan rimpuiluksi. Myös olo oli :urjo:

Jonkun verran kadonneesta voimasta saa varmaan nopeasti takaisin kun hermosto taas herää, mutta pelottaa ajtellakin mitä pidempi tauko olisi saanut aikaan. Olkaa viisaampia kuin min ja treenatkaa kesälläkin.

Mulla on treenit kesällä mennyt aihan päin !""###¤" , olin töissä ja tuli taukoa, sitten tullut laiskoteltua, ja nyt olin tossa viikonloppuna viihteellä, vasen käsi ihan paskana ja ei voi tangosta ottaa kiinni.... no tälläviikolla tehäänkin sitten 2xvatsat,jalat.

Originally posted by Turmelioitsia
Mulla on treenit kesällä mennyt aihan päin !""###¤" , olin töissä ja tuli taukoa, sitten tullut laiskoteltua, ja nyt olin tossa viikonloppuna viihteellä, vasen käsi ihan paskana ja ei voi tangosta ottaa kiinni.... no tälläviikolla tehäänkin sitten 2xvatsat,jalat.

Älä viitti, mä en oo jaksanu tehä just mitään pariin kuukauteen, sillon tällön salille ja tässä sitä kuihdutaan... No, lupaan ottaa itteeni niskasta kiinni heti ku nää helvetilliset lämmöt loppuu.

Suositut

Back
Ylös Bottom