Kesä tulossa, mites kunnon ylläpito?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jame
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Originally posted by jpm
itse ajattelin vaihtaa 4-kirtoisen ohjelmani 3-kiertoiseen kesän ajaksi! treeni ei ole hirveän kovaa,sillä pitää yrittää kestävyyttä parantaa..(tammikuussa armeijan harmaisiin)

Itsekin tein saman pelisiirron kesäksi ja täytyy sanoa että tulokset on ollut koko kesän hyvässä nousussa.

Sitä en ymmärrä mitä kestävyyttä oikein mahdat hakea? Sen tajuan että pidemmillä sarjoilla voi saada lyhyen matkan juoksuja (60m / 100m) parannettua, mutta armeijassahan pitäis pitkien matkojen juoksu olla hallussa. Ja siihen ei mitkään pitkät sarjat auta, vaan lenkkeily.

Mulla on kesätreenit mennyt suht hyvin, alkukesästä tuli se kuukauden tauko kun olin kipeänä (kesäkuussa) ja sitten töitten alkuvaiheessa ei vaan riittänyt puhtia, nyt on treeniputki todella hyvin päällä ja paranee koko ajan!!

Mun mielestä kauniit ilmat ja kesämeininki antaa vaan uskomatonta potkua treenille, ja mikä sen hienompaa kun on antanut treenissä kaiken itsestään, sitten tyttöystävä kainaloon ja rannalle uimaan ja aurinkoa ottamaan lihat pumpissa. :) Sinkut taasen voi mennä sinne posettamaan ja kissoja tsekkaamaan. ;)

mä treenaan syksyn,talven ja kevään n.5ker/vk ja ihan suosiolla otan kesän kevyemmin,väkisin tulee kesälomia ja viikonlopun mökkireissuja sekä baari-iltoja ja nyt kun on tää hellekausi niin aika tuskaa se on tuolla vääntää,muutamaan kertaan viikossa se on jäänyt,kyllä sitä ehtii koko talven sit tuolla kolistelemaan rautaa,ja kun muutaman viikon on käynyt niin aika hyvin sitä palautuu entiseen kuntoon.. kesä on niin lyhyt että siitä on otettava kaikki irti ja nautittava.

Originally posted by Hulkki
(tuli totuttua ilmastoimattomaan 40-45 asteiseen rautasaliin Jenkkivuonna, kärpäset lenteli aina pään ympärillä kun piti taukoa).
Bwaaaaahahahahaha!!111yks11!!! Tästäkö se Hannibalin ensimmäinen (ja paras) Hulkki-imitaatio olikin otettu? :lol2:
Originally posted by Hannibal
Jenkeissä nämä koulun painohuoneet on yleensä ilmastoimattomia persläpiä (lämpöä tyyliin 300 F), joissa lentelee yleensä tyyliin 40 tai tuhat kärpästä, kuten tässäkin mun silloisen koulun jumppasalin punttinurkkauksessa. Ja teksasilaiset kärpäset eivät ole mitään tavallisia suomalaisia paskakärpäsiä vaan vitun kiukkuisia ja isoja, siipiväli tyyliin puoli metriä. No, tämä ensimmäinen kunnon HD-jalkatreenini tyyliin Teksasissa vaihto-opiskelijana ja tyyliin itse asiassa puoleen vuoteen oli seuraava:

Bwaaaaahahahahaha!!111yks11!!! Tästäkö se Hannibalin ensimmäinen (ja paras) Hulkki-imitaatio olikin otettu?

Alkuperäinen viesti.
6 kk punttitauon jälkeen vaihto-oppilasvuotenani Texasissa aloitin kerralla kunnon Heavy Duty jalkatreenillä 40-asteisessa ilmastoimattomassa koulun painohuoneessa missä oli about 30 kärpästä koko ajan lentelemässä eikä Texasissa kärpäsiä tapeta noin vain, ne on about 3 kertaa nopeampia kuin Suomen serkkunsa. OK, treeni oli siis ensimmäinen ylipäätänsä puoleen vuoteen, ja ensimmäinen jalkatreenini tyyliin koskaan:

Lieneekö aurinko vaikuttanut liikaa, mutta ymmärsin otsikosta, että tässä topicissa kritisoidaan ylläpitoa. Kesä siis tulossa, mites olisi kunnollinen moderointi...:david:

Ja nyt salille.

Itse aloitin treenaamisen vasta toukokuussa (aimmat höyrystelyt ovat olleet sellaisia kolmessa viikossa kuihtuneita innostuksenpuuskia), joten koko kesä on tullut vedettyä kolmijakoisella täyttä höyryä. Ja eilen vedin ylivoimaisesti parhaat treenini ikinä, vaikka lämpöä oli noin 28-30 astetta.

Toki alkoholipitoisia juomia ja nuorten tyttöjen vikittelyä tulee harjoiteltua 1-2 kertaa viikossa, mutta mitä sitten. En tähtää kilpakehonrakentajaksi, joten jotain hupia täytyy elämässä olla

Näyttäs pahasti 4 viikon tauolta salihommissa :( Mitäs luulette, kuinka paljon tuommonen totaalitauko vaikuttaa lihaksiin? Vai vaikuttaako mitäään? Ruokavalio lienee ihan ok koko tuon ajan ja jotain aerobista/pikkuliikuntaa tulee tehtyä.

Originally posted by apophis
Näyttäs pahasti 4 viikon tauolta salihommissa :( Mitäs luulette, kuinka paljon tuommonen totaalitauko vaikuttaa lihaksiin? Vai vaikuttaako mitäään?

Ai vaikuttaako? Kaikki lihat lähtee, menee ihan nolliin koko homma.

Neljä viikkoo tästä eteenpäin
Keken kaupungilla näin
kyyneleitä silmissään
sanoi: "apophis lihat itseltään..."
se eilen löydettiin
kynäniskana apophis löydettiin
ei massaa
ei mitään...

(tämä oli siis lainausta Dragonin loistavasta "Miken faijan DNP" biisistä, joka löytyy Roina Helena threadistä)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Vähintään kaks kertaa viikossa täytys yrittää käydä, mut kesä ja helteet tahtoo mennä tähän :kippis1: MISTÄ motivaatio?

Originally posted by matsa
Vähintään kaks kertaa viikossa täytys yrittää käydä, mut kesä ja helteet tahtoo mennä tähän :kippis1: MISTÄ motivaatio?

Jos kehittyminen kiinnostaa, motivaatiokin löytyy. Se motivaatio ja asenne on ihan omasta päästä kiinni. Kukaan ei tule sua terassilta salille repimään.

Tahtoo vaan olla hyvin yleistä, että kesäks jengi vetää pensselit santaan ja rukkaset naulaan ja imee bisseä ja makkaraa kuin viimeistä päivää. Treenistä ei tietoakaan, kun on niin "kauhean kuuma" ja "ei kesällä voi treenata".

No, jokainen tyylillään.

tässähän ei ole kyse mistään muusta kuin motivaatiosta ja asenteesta. aina voit keksiä tekosyitä treenaamatta olemiseen, näillä tekosyillä et huijaa muita kuin itseäsi.

jos treenaat niin sitten treenaat. jos käyt salilla näyttäytymässä lippa letillä, kireessä paidassa ja puuhelmet kaulassa niin voit samantien mennä tanssimaan balettia ruotsiin.

ei mitään rispektiä "kauhean kuuma"- tai "ei kesällä voi treenata"-asenteen omaaville.

Originally posted by apophis
:lol2: pitää alkaa henkisesti valmistautumaan tuohon

Ota hymiö pois vaan, kuukauden päästä kukaan ei tunne sua vaan ne luulee sua Janne Holmeniksi

Suositut

Back
Ylös Bottom