Kertokaa sairaita yöunianne, osa 2

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tonza
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vittu että näin viimeyönä sairaita unia. Tapasin eräässä liikuntahallissa tytön johon oon jo maaliskuusta asti ollut ihastunut ja jota olen oikeastikin pyytänyt kertaalleen kahville vähän huonolla menestyksellä :D No, kysyin unessa että miten on mahtaisitko lähteä kun kerrankin tavattiin vapaa-ajalla kavereiden silmien kantamattomissa ja tyttö hymyili kauheesti ja veti mua paidan kauluksesta syrjään naulakoiden väliin, vastas joo ja alettiin suudella kiihkeästi, olo oli mitä mahtavin kunnes suudelma loppui ja tästä tytöstä muuttui mun hirveä ex joka alkoi räkättämään kamalalla äänellä niinkuin ihan oikeastikin räkätti, tuli vitun hirveä olo kun tosta heräsin :D Nukahdin uudelleen ja näin lisää unta, kävelin talvella ulkona kodin lähistöllä josta löysin kaks pientä lapsen ruumista ja äidin ja sen kaks tytärtä jotka oli ne ruumiit syöneet hengiltä (?) mutteivät regoineet muhun mitenkään ihmeellisesti, kuitenkin kotiin lähtiessäni lähtivät seuraamaan mua niin pääsin kotiin lukkojen taakse piiloon. Koittivat sitten murtautua sisään vasaralla hakkaamalla ovessa olevaa 20x20cm kokoista ja 4cm paksua jotain panssarilasia tms. vaikka vieressä olis ollut normaali iso ikkuna josta ois päässyt yhdellä lyönnillä läpi. Tajusin että niillä kestää hakata se oven ikkuna paskaks niin tarkastettuani ettei kotona ole muita perheenjäseniä pakenin kämpästä oman huoneeni ikkunasta joka on toisella puolen taloa. Jostain syystä olin pelkästään boksereillani ja juoksin sit lumihangessa karkuun kunnes kuulin näiden lähtevän samaan suuntaan kuin minä. Juoksin erään naapurin ovelle jota e isaanutkaan auki ja heräsin siihen että se nainen sai mut kiinni ja alkoi kuristaa.

Viime yönä oli jännät paikat, onneksi heräsin herätyskellon soittoon. :D Oltiin viettämässä kavereiden kanssa illanistujaisia isossa kerrostaloasunnossa. Alhaalla ajoi joku rekka, jonka kyljistä ammuttiin jättiläismäisiä käärmeitä ympäriinsä (terroristien tekosia?) ja kerrostalojen ikkunoista sisään. Nämähän käärmeet hyökkäsivät heti ihmisten kimppuun kunhan ikkunoista rysähtivät sisälle. Näin käärmeiden lentävän kohti ikkunoitamme ja juoksin itse heti suojaan vessaan. Kurkistelin vessan yläikkunasta huoneen puolelle ja niinhän kävi, että kohta ikkuna kilisi palasiksi ja joku kauheana sihisevä käärme ryhtyi vetämään rallia lattialla! Salamannopeasti hyppelin ovelle varoen koskettelemasta turhia lattiaa ja äkkiä ulko-ovesta käytävälle turvaan. Mutta eihän sekään ollut turvallinen enää... Käärmeitä vilisi joka paikassa ja ihmiset kirkuivat käärmeet kimpussaan. Huomasin porraskäytävän reitin olevan näennäisesti vapaa ja lähdin hiippailemaan portaita alas, mutta tunsin silti, että joku seurasi minua. Heräsin sitten tähän ja päälle jäi tosi ahdistava fiilis. :D

Viime yönä oli jännät paikat, onneksi heräsin herätyskellon soittoon. :D Oltiin viettämässä kavereiden kanssa illanistujaisia isossa kerrostaloasunnossa. Alhaalla ajoi joku rekka, jonka kyljistä ammuttiin jättiläismäisiä käärmeitä ympäriinsä (terroristien tekosia?) ja kerrostalojen ikkunoista sisään. Nämähän käärmeet hyökkäsivät heti ihmisten kimppuun kunhan ikkunoista rysähtivät sisälle. Näin käärmeiden lentävän kohti ikkunoitamme ja juoksin itse heti suojaan vessaan. Kurkistelin vessan yläikkunasta huoneen puolelle ja niinhän kävi, että kohta ikkuna kilisi palasiksi ja joku kauheana sihisevä käärme ryhtyi vetämään rallia lattialla! Salamannopeasti hyppelin ovelle varoen koskettelemasta turhia lattiaa ja äkkiä ulko-ovesta käytävälle turvaan. Mutta eihän sekään ollut turvallinen enää... Käärmeitä vilisi joka paikassa ja ihmiset kirkuivat käärmeet kimpussaan. Huomasin porraskäytävän reitin olevan näennäisesti vapaa ja lähdin hiippailemaan portaita alas, mutta tunsin silti, että joku seurasi minua. Heräsin sitten tähän ja päälle jäi tosi ahdistava fiilis. :D

Hah, joskus näin samanlaista unta kun olin varastohommissa kesällä. Paikka jossa olin, oli varaston ja koulun sekoitus (koulu jossa kävin yläastetta). En muista unesta muuta, kun juoksen karkuun ja jokapuolella on käärmeitä jotka ovat vetänytyneet kyttyrälle ja koittivat hyökätä sihisten kimppuun. Oli kyllä kauhea uni :D

Ei ollu uni mut koin viime yönä ekaa kertaa unihalvauksen ja jää kyl pahimmatki unet kakkoseks.

Muistan vaa et koitin huutaa,joku paha on läsnä ja et nyt oon vitun kusessa mut en pysty liikkumaan.Yritin jotai räpiköidä mut kroppa ei liiku

Eilen tuli joku Tuuri uusinta töllöstä ja siinä oli läski hahmo nimeltä Katmandu tai joku sinnepäin. No hänellä oli pienin pili, mitä olen koskaan aikuisella nähnyt. Repeilin kun hän vielä tv:ssä miehuuttaan esitteli. No sittenhän tämä Katmandu tuli katkarapuineen vielä uniini ja yritti yhtyä minuun hänen kaverinsa kanssa, mutta onnistuin pakenemaan potkukelkalla kesällä.

Viime yönä näin unta et hyvällä frendillä oli miehen ja naisen tavarat haarovälissä ja halusin kovasti nähä ne. No tänää sit olin ko. kaverin kans suihkus ja rupes vähä huvittaa ku muistin unen siinä. Mistäköhä tämmösetki unet kumpuaa. :oo

Ei nyt varmaan mikään sairas yöuni, mutta näin unta uusimmasta wlogista, missä Peter Wilenius oli hommannut naamaan helvetin ison tatuoinnin ja teki kyykkyä fatbarilla niin, että tanko oli pään päällä eikä niskassa. :confused:

Tämä ei ole oma uneni, mutta kerronpa silti. Unenäkijä oli siis isäni, ja unessaan hän oli jälleen Olympialaisissa valmentajana (mitä siis on todellisuudessakin ollut). Suomen painimaajoukkueen johto lähestyi isää kysyen, voisiko tämä tulla tuuraaman kisoihin erästä sairastunutta painijaa. Tunnetun hövelinä tyyppinä isä lupautui - ne painijatkin tuppaa olemaan ihan olemattomia hamppeja, että eiköhän siitä selviä. Lupauduttuaan hän tajusi, että painissa on ne painoluokatkin, ja hänen luokkansa (120kg) äijät eivät enää ihan mitään kyniksiä ole. Mutta ei vielä paniikkia, reippaana isä ajatteli selviävänsä pattitilanteesta puhumalla ja luovimalla jonkinlaiseen sopupeliin. Painajaiseksi uni muuttui vasta siinä vaiheessa, kun isä tajusi, että ottelu televisioidaan ja kaikki kaverit tulevat näkemään hänet painitrikoissa. :D

Jännä juttu miten nuo päivän asiat tulee uniin monesti. Eilen haaveilin että olis taas kunnon järjestelmäkamera ja jalustat niin eiköhän yöllä oltu ostoksilla ja ei ollut rahalla väliä vaan ostettiin kalleimmat vehkeet. Kuitenkin jalustan kohalla tyydyin halppikseen ja kuulapään piti jostakin tärkeästä syystä painaa yli kilon ollakseen kunnollinen. Harmi ettei päässyt kuvamaan vielä viime yönä.
Muutamana yönä nähnyt sit taas näitä sairaita unia mitä ei muista kunnolla mutta päällimmäinen ajatus on että "en mä kyl terve ole".

Oon vieläkin vähän hämilläni viime yönä nähdystä unesta joka kesti varmaan 10 sekuntia. Muistan vielä hyvin että olin ihan hereillä ja yritin saada unta sitten silmäni sumeni/ jotakin tapahtu hetken päästä makasin sängyllä oli yö kuten ennen nukahtamista olin nousemassa sängystä ylös mutta nouseminen tuntui raskaalta ja kaikki raajat puutuivat enkä saanut itseäni ylös. Tässä vaiheessa yritin huutaa apua mutta ainoat sanat mitä sain suustani meni jotenkin näin: "aaao aoaaaaopuaa" sitten kuulin lähenievien askelten töminää ja ennen ku kukaan tuli taisin jotenkin herätä ja ampaisin välittömästi kuselle :D sielä kusella mietin olinko hereillä vai oliko se unta..

Oisko unihalvaus...? :o

Kyllä se muute tais olla kun hieman enemmän tosta luin netistä oli meinaan vielä sen verta creepy olotila kun heräsin.. en ees halunnut enää nukahtaa.

Oon nähnyt noita useemminkin ja aina ne päättyy siihen että joku on tulossa, mutta havahdun hereille aina ennen kuin joku tulee. Yleensä jos unessa kuuluu ääniä ne on yleensä huutamista/normaalia kovempaa ääntä.

Kyllä se muute tais olla kun hieman enemmän tosta luin netistä oli meinaan vielä sen verta creepy olotila kun heräsin.. en ees halunnut enää nukahtaa.

Oon nähnyt noita useemminkin ja aina ne päättyy siihen että joku on tulossa, mutta havahdun hereille aina ennen kuin joku tulee. Yleensä jos unessa kuuluu ääniä ne on yleensä huutamista/normaalia kovempaa ääntä.

Kaverille sattu tulemaan unihalvaus tos viime kesänä. Joku hahmo oli tullu viereen makaamaan ja kaveri oli tuntenu sen käden ittensä päällä. Sit ei pystynyt liikkumaan ja oli sit heräilly. Noi on oikeesti pirun jänniä ja creepyjä juttuja. Pelottaa vaa välil et millo sattuu omalle kohdalle.

Tulee pahasti oma viimetalvinen yö mieleen. Heräsin yöllä tai luulin heränneeni ulko-oven avautumiseen. Kyseessä oli silloin pieni yksiö missä asuin. Ulko-ovi kävi varovasti ja askeleet alkoivat lähestyä sänkyäni. Nukuin selkä ovelle päin enkä nähnyt kuka sieltä tulee. Lopulta hahmo tuntui pysähtyvät sänkyni viereen hetkeksi katselemaan minua ja istuutui sitten jalkopäätyyni sängylle. Vasta tässä vaiheessa kykenin liikuttamaan itseäni ja puhumaan jotain ja hyppäsin keskellä yötä sängystä pystyyn huutaen "mitä vittua tapahtuu". Asunto oli tyhjä, Nukuttanut ei enää pätkääkään. Pelotti ihan liikaa siinä vaiheessa.

Viime yönä näin unta et hyvällä frendillä oli miehen ja naisen tavarat haarovälissä ja halusin kovasti nähä ne. No tänää sit olin ko. kaverin kans suihkus ja rupes vähä huvittaa ku muistin unen siinä. Mistäköhä tämmösetki unet kumpuaa. :oo
Olit kaverin kanssa suihkussa...? waait a minute!

Koittakaa välttää selällään nukkumista, noi unihalvaukset tulee useimmiten sillon ja ne pari kertaa kun mulle on osunut unihalvaus kohdalle, oon maannut juuri selälläni ja kädet olleet jotenkin pään alla, vittumainen asento ''herätä'' siihen, että joku kauna kävelee kohti tms., aina yrittää vaan huutaa tuloksetta ja sit pitää nukkua loppuyö valot päällä kun siihen huutamisen tunteeseen herää :D

Pari päivää sitten näin unen, jossa katoin peiliin ja mulla oli parista kohtaa lähtenyt hiukset kokonaan osapuilleen tennispallon kokosilta alueilta. Sit tunsin verta tai jotain takaraivon yläosassa ja kun katoin toisen peilin kautta, niin mulla oli kallo jotenkin haljennut/murtunut ja kallon sisällä oli jotain ylimääräistä. Heräsin siihen ja voin sanoa että voi vittu sitä helpotusta kun tajus että se oli unta.

Viime yön uniin tuli kaverin koira, jonka vatsa leikattiin muutama viikko sitten. Unessa olin mummolassa koiran kanssa ja minun piti vahtia, ettei se revi haavaa auki. Jossakin välissä huomasin veren tihkuvan haavasta ja tilanne oli pakko tarkastaa. Huomasin, että haava on vähän auennut, mutta mitään hätää ei vielä ollut. Täytyi vaan pitää koiraa aloillaan ja soittaa eläinlääkärille tilanteesta. Senhän sitten arvaa pysyykö koira paikoillaan... Vatsa repesi täysin auki ja kirosin, että nyt on suolet ulkona. Komensin koiran maahan ja katoin vatsan puolelle. Eipä siellä mitää suolia ollu vaan aivojen poikkileikkeitä, jotenki ne suoliliepeestä onnistuivat roikkumaan. Siinä sitten yritin tunnistaa niistä rakenteita ja kyllähän niistä aika näppärästi thalamukset jne. löyty. Pieni mitä vittua fiilis, totesin unen iha laaduttomaks ja heräsin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom