Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Viime yönä oli jännät paikat, onneksi heräsin herätyskellon soittoon. :D Oltiin viettämässä kavereiden kanssa illanistujaisia isossa kerrostaloasunnossa. Alhaalla ajoi joku rekka, jonka kyljistä ammuttiin jättiläismäisiä käärmeitä ympäriinsä (terroristien tekosia?) ja kerrostalojen ikkunoista sisään. Nämähän käärmeet hyökkäsivät heti ihmisten kimppuun kunhan ikkunoista rysähtivät sisälle. Näin käärmeiden lentävän kohti ikkunoitamme ja juoksin itse heti suojaan vessaan. Kurkistelin vessan yläikkunasta huoneen puolelle ja niinhän kävi, että kohta ikkuna kilisi palasiksi ja joku kauheana sihisevä käärme ryhtyi vetämään rallia lattialla! Salamannopeasti hyppelin ovelle varoen koskettelemasta turhia lattiaa ja äkkiä ulko-ovesta käytävälle turvaan. Mutta eihän sekään ollut turvallinen enää... Käärmeitä vilisi joka paikassa ja ihmiset kirkuivat käärmeet kimpussaan. Huomasin porraskäytävän reitin olevan näennäisesti vapaa ja lähdin hiippailemaan portaita alas, mutta tunsin silti, että joku seurasi minua. Heräsin sitten tähän ja päälle jäi tosi ahdistava fiilis. :D
Oisko unihalvaus...? :o
Kyllä se muute tais olla kun hieman enemmän tosta luin netistä oli meinaan vielä sen verta creepy olotila kun heräsin.. en ees halunnut enää nukahtaa.
Oon nähnyt noita useemminkin ja aina ne päättyy siihen että joku on tulossa, mutta havahdun hereille aina ennen kuin joku tulee. Yleensä jos unessa kuuluu ääniä ne on yleensä huutamista/normaalia kovempaa ääntä.
Olit kaverin kanssa suihkussa...? waait a minute!Viime yönä näin unta et hyvällä frendillä oli miehen ja naisen tavarat haarovälissä ja halusin kovasti nähä ne. No tänää sit olin ko. kaverin kans suihkus ja rupes vähä huvittaa ku muistin unen siinä. Mistäköhä tämmösetki unet kumpuaa. :oo