Kertokaa sairaita yöunianne, osa 2

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tonza
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olen nyt monena yönä nähnyt tämmöstä unta: oon jossain kaupungilla/matkoilla tms, on kauhean kivaa ja olen pukeutunut pikkuisiin kesävaatteisiin. Olen tietysti olevinani helvetin kuuma pakkaus, kunnes huomaan, että säärikarvani rehottavat oikein kunnolla. Loppu-uni meneekin aina sitten niitä jalkoja piilotellessa ja hävetessä.

Muistan aina aamulla ainakin yhden yöllä näkemäni unen, ja melkeen aika ne on jotain painajaisia tai vähintään jokseenkin outoja.
Ehkä parhaiten on jäänyt mieleen uni, jossa olin kuollut ja päässyt sitten perille helvettiin (sinne mentiin muistaakseni vanhalla autolla). Paholainen sitten kiersi esittelemässä paikkoja uudelle asukkaalle. Helvetti näytti kovasti navetalta, mutta siellä oli ihan järjettömän kuumaa, savuista ja älyttömästi kärpäsiä. Savuista oli siksi, että nurkassa olevan padan alla poltettiin märkiä puita. Jonkun kadotukseen tuomitun tyypin ikuisena hommana oli yrittää polttaa niitä märkiä puita siellä nurkassa. Toisten kadotettujen hommaa oli lypsää käsin vihaisia lehmiä. Pikkupirut tökkivät lehmiä samalla hangoilla. Paholainen oli erityisen ylpeä siitä keksinnöstään, että kokoaika kaiuttimista soi Värttinän musiikkia. Piru oli vähän Alexander Stubin näköinen ja kauhean innostunut työstään helvetin pääjehuna, ja selitti kovasti mitä kaikkia hienoja uudistuksia sillä oli suunnitelmissa.

Näin unta, että vanhempani olivat kesäiltana ulkona terassilla syömässä. Menin paikalle ja he pyysivät liittymään seuraan. Ruokana oli tuoreita oravia, jotka kasvoivat takapihan omenapuussa. Äitini näytti mallia, nappasi oravaa hännästä kiinni ja laittoi oravan häntä edellä suuhunsa. Oravan pää jäi pilkottamaan äitini suusta, kunnes sen suuret hätääntyneet silmät pureskellessa katosivat kohti vatsaa...

Ei tehnyt aamulla paljon mieli syödä mitään :(

Näin unta, että mieheni oli ryyppäämässä naispuolisen serkkunsa kanssa. Harrastivat seksiä ja tuloksena syntyi poika, jota unessa menin katsomaan. Kamalinta koko unessa oli se, että NÄIN koko tän heidän sessionsa ja toivon niin, että olisin sen unohtanut....vaan eikös koko uni pysy mielessä kirkkaana kuin tähti taivaalla. Mitään niin ällöttävää eläissäni koskaan nähnyt. Kun heräsin nähtyäni ton unen oli tosi vaikea tajuta, että se on unta..Ja oli tosi vaikea katsoa miestä, kun tuli tämä unessa tapahtunut kohtaus mieleen ja tuloksena järkyttävä ällötys. Miehen serkku, kun on vielä aivan susiruma, mm..omistaa mädäntyneen ruskeat hampaat (Enkä liioittele yhtään!) Hänenkin näkeminen ensikertaa oli eeerittäin vaikeaa ja koko ajan oksetti. Mistälie koko uni tullut, kun mies ei erityisemmin serkustaan edes pidä...Jos mä pistän sen raskaushormonien syyksi :D

Miehen serkku, kun on vielä aivan susiruma, mm..omistaa mädäntyneen ruskeat hampaat (Enkä liioittele yhtään!) Hänenkin näkeminen ensikertaa oli eeerittäin vaikeaa ja koko ajan oksetti. Mistälie koko uni tullut, kun mies ei erityisemmin serkustaan edes pidä...Jos mä pistän sen raskaushormonien syyksi :D

Toivottavasti miehes tai sen serkku ei lue palstaa!

Taisin nähdä viimeyönä unta silmät auki. Siinä sängyn vieressä pöydällä oli Battery tölkki. No heräsin ja huomasin että tölkin tilalla oli jonkun japanilaisen pää joka nauro mulle:eek:. Puristin silmät lujasti kiinni ja kun katsoin uudestaan niin tölkki oli siinä taas. Järkytyin niin pahasti, että mun oli pakko laittaa se tölkki piiloon siitä pöydältä ennen kuin jatkoin unia.

Pelailtin kamujen kans kuulupyssyillä, mutta pyssyt olivat ilmakon tehoisia ja mallia pistooli. Jossain vaiheessa ammuin sit kaveria yläluomeen ja sit se sano että kun ei taho nähhä enää kunnolla. No sit aloin kattoo sitä silmää, niin silmän väri oli muuuttuna aivan haaleaksi toiseen verrattuna ja se silmä sokaistunut. Autoo ei olu käytössä ja piti vaa alkaa venaa junaa, mikä menee muutaman tunnin päästä, että pääsis kaupunkiin lääkäriin. Hieman meinas ahistaa kun tajus mitä oon menny tekemään ja että sitä ei voi välttämättä korjata enää :(

vol2: Olin ollut jossai pyörimässä kamujen kanssa ja sain jopa kutsuttua jonkun naisen tulemaaan käymään kylässä. Jostakin syystä asuin muka vielä kotona ja piti salailla tekemisiä aivan hirveesti. Juteltiin sit omas huonees pitkään niitä ja näitä, enkä ollut vielä edes kyseisen neidon nimeä kuullu. Kysyin sitä niin se olikin Alyssa. No sillon vaa mietin että hieman erilaisempi nimi, mutta ei mitää erikoista. Sitten jostain syystä aloin vaa dataamaa siinä ja huomasin että sehän on lähtenykki kävelemään täältä, enkä muistanut ottaa mitään yhteystietoja ylös. Iha vittuuntuneena alan sit mesestä kattoo kamuja mille itkee asiasta, mutta huomaanki että kyseinen nainen löytyykin valmiiks luottelosta.

Herättyä oli kyl aika wtf-olo ja tulin hieman siihen tulokseen, että vois datailua varmaan vähä vähentää :D

Muistan aina aamulla ainakin yhden yöllä näkemäni unen, ja melkeen aika ne on jotain painajaisia tai vähintään jokseenkin outoja.
Ehkä parhaiten on jäänyt mieleen uni, jossa olin kuollut ja päässyt sitten perille helvettiin (sinne mentiin muistaakseni vanhalla autolla). Paholainen sitten kiersi esittelemässä paikkoja uudelle asukkaalle. Helvetti näytti kovasti navetalta, mutta siellä oli ihan järjettömän kuumaa, savuista ja älyttömästi kärpäsiä. Savuista oli siksi, että nurkassa olevan padan alla poltettiin märkiä puita. Jonkun kadotukseen tuomitun tyypin ikuisena hommana oli yrittää polttaa niitä märkiä puita siellä nurkassa. Toisten kadotettujen hommaa oli lypsää käsin vihaisia lehmiä. Pikkupirut tökkivät lehmiä samalla hangoilla. Paholainen oli erityisen ylpeä siitä keksinnöstään, että kokoaika kaiuttimista soi Värttinän musiikkia. Piru oli vähän Alexander Stubin näköinen ja kauhean innostunut työstään helvetin pääjehuna, ja selitti kovasti mitä kaikkia hienoja uudistuksia sillä oli suunnitelmissa.

Vähän mahtava uni. :D Epic. :)

viimeyönä tuli taas sellanen uni että tsiisus, todella outo.
Pääpiirteissään unessa oli todella maukas misu joka päivisin siis oli ihan tyrmäävä, ja sitten jostain syystä öisin se muuttu joskin torakaksi joka hyppeli pitkin huonetta ja mä olin iha kauhuissani siitä, en voinu siis kestää yhtään sitä ja se vielä lenteli ihan miten sattui missä ikinä olinkin. Ja toi miten se muuttu torakaks on jotain niin sairasta etten oikeesti kehtaa ees kertoa täs, mutta kuitenkin ehkä oudoin uni pitkään aikaan..

Tein viime yönä tatskaa jonkun vitun ison bodarin selkään. Se siinä levitteli latseja ja kehui ettei tällaisia ihan kaurapuurolla saa. Pyysi vielä kokeilemaan sen selkälihoja, vitun homo. Sille piti tehdä joku ihan hämärä tatska joka siis tarkoitti sitä, että melkein koko selkä olisi tarvinnut vetää mustaksi ja jättää muutamaan kohtaan paljaita pantterin muotoisia alueita. Jotain siinä räpeltelin huonolla menestyksellä, kunnes tajusin etten ole edes mikään tatuoija enkä tajua näistä hommista hevon vittua. Siinä sitten mietiskelin pikku paniikissa, että mitäs nyt. Jos jatkan, niin vituiksi menee ihan varmasti ja miten sille pitäisi sanoa että mene jollekin oikealle tatskaajalle siitä. Meinasin jo soittaa Tattoo Makelle, että tulee paikkaileen. En sitten viitsinyt, kun tajusin taas, ettei se edes tunne mua ja tän episodin jälkeen en kehtaisi enää ikinä mennä sinne itse tatuoitavaksi. (Se on siis oikeasti olemassa ja siellä olen tatskani aina ottanut.) Tähän pattitilanteeseen uni sitten päättyi. Kello oli noin 5.30 enkä ole nukkunut sen jälkeen kun jäin miettimään miten wtf uni oli. Nyt on väsy.

Parasta tässä on se, etten todellakaan ole ikinä pitänyt edes tatskakonetta kädessä ja taiteellinen lahjakkuus rajoittuu tikku-ukkojen ja pillujen piirtelyyn.

Viime yönä olin Hupella kylässä. Hupella oli sama etunimi kuin mulla ja kotona se puhui ruotsia. Unessa ei tapahtunut oikein mitään järkevää. Istuttiin vaan keittiön pöydän ääressä kaksistaan ja heitettiin jotain vitun huonoa läppää. Jossain vaiheessa joku Hupen kaveri tuli käymään, joka oli ihan saman näköinen kuin Huppe. Tämän jälkeen Hupen vaimo tuli ja heitteli pakastepizzoja uuniin. Tästä tajusin, että nyt näen kyllä unta ja heräsin.

Viime yönä olin Hupella kylässä. Hupella oli sama etunimi kuin mulla ja kotona se puhui ruotsia. Unessa ei tapahtunut oikein mitään järkevää. Istuttiin vaan keittiön pöydän ääressä kaksistaan ja heitettiin jotain vitun huonoa läppää. Jossain vaiheessa joku Hupen kaveri tuli käymään, joka oli ihan saman näköinen kuin Huppe. Tämän jälkeen Hupen vaimo tuli ja heitteli pakastepizzoja uuniin. Tästä tajusin, että nyt näen kyllä unta ja heräsin.
Itseasiassa aika todellisen tuntuinen uni. Ainoastaa nuo pakastepizzat ei sovi todellisuuteen.

Itse olen tässä parina yönä nähnyt erikoisia pätkiä. Ensimmäisessä asustelin parin kaverin kanssa Kiteen sementtitehtaalla ja tapoin väkeä siellä. Kropat vietiin lähimaastoon ruumisläjiin jotka sitten poltettiin myöhemmin. Pelotti aina vitusti mennä sinne mätänevien kroppien sekaan. Toisessa olin Tom Cruisena Wolfenstein-hengessä jossain Alpeilla seikkailemassa, tuli lumivyöry ja tulitaistelu jota pakenin hautautumalla lumeen. En päässyt sieltä omin avuin pois vaan 10 vuotta sitten kuollut naapurin beagle tuli pelastamaan minut. Lopussa astelin jossain kirkossa alttarilla hengailevan Hitlerin luokse ja löin samuraimiekalla Aatun pään irti.

Ei oma uni, mutta nauratti niin pirusti kun mies aamulla kertoi omastaan. Oltiin just illalla katsottu Matkaoppaat-sarjaa, ja meillä itsellä on takana vähemmän onnistunut Turkin reissu muutaman vuoden takaa. Joten:

Mies: Näin hirveetä painajaista.

Minä: No mitä?

Mies: Oltiin siellä saatanan Turkissa, ja vittu oluestakin piti tinkiä. Ja jouduin ostaan jonkun ylihintasen radion, eikä se edes toiminut.

Repesin ihan täysin, kun ressukka oli joutunut ihan oluen ostossakin tinkaamaan :D

Olin ylioppilaskirjotuksissa Afrikan savanneilla ja kokeiden jälkeen kaikki opettajat ja oppilaat lähti seeprabaariin.. wtf?

Olin saanut jostain aivan järkyttävän hyvännäköisen kissan lämmityteksi ja "pelimiehenä" päätin vetästä pienet kielitornaadot vielä siihen ja hyi helvetti minkä makunen rasia sillä muijalla oli, heräsin siihen ja huomasin nuolevani patteria. :jahas:

Ei varsinaisesti uni, mutta pikkuskidinä kävelin unissani alasti vähän matkan päähän kaverille. Tajusin vasta oikeastaan siinä vasta mitä olin tekemässä kun kaverin vanhemmat tulivat avaamaan oven. Vieläkin ihmetyttää miten olen voinut kävellä alasti kauheissa kinoksissa keskellä talvea heräämättä. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom