Heräsin ja soitin kaverille, että söin pääs ja suljin puhelimen.
Mitä se? :lol2:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Heräsin ja soitin kaverille, että söin pääs ja suljin puhelimen.
Mitä se? :lol2:
Miehen serkku, kun on vielä aivan susiruma, mm..omistaa mädäntyneen ruskeat hampaat (Enkä liioittele yhtään!) Hänenkin näkeminen ensikertaa oli eeerittäin vaikeaa ja koko ajan oksetti. Mistälie koko uni tullut, kun mies ei erityisemmin serkustaan edes pidä...Jos mä pistän sen raskaushormonien syyksi :D
Muistan aina aamulla ainakin yhden yöllä näkemäni unen, ja melkeen aika ne on jotain painajaisia tai vähintään jokseenkin outoja.
Ehkä parhaiten on jäänyt mieleen uni, jossa olin kuollut ja päässyt sitten perille helvettiin (sinne mentiin muistaakseni vanhalla autolla). Paholainen sitten kiersi esittelemässä paikkoja uudelle asukkaalle. Helvetti näytti kovasti navetalta, mutta siellä oli ihan järjettömän kuumaa, savuista ja älyttömästi kärpäsiä. Savuista oli siksi, että nurkassa olevan padan alla poltettiin märkiä puita. Jonkun kadotukseen tuomitun tyypin ikuisena hommana oli yrittää polttaa niitä märkiä puita siellä nurkassa. Toisten kadotettujen hommaa oli lypsää käsin vihaisia lehmiä. Pikkupirut tökkivät lehmiä samalla hangoilla. Paholainen oli erityisen ylpeä siitä keksinnöstään, että kokoaika kaiuttimista soi Värttinän musiikkia. Piru oli vähän Alexander Stubin näköinen ja kauhean innostunut työstään helvetin pääjehuna, ja selitti kovasti mitä kaikkia hienoja uudistuksia sillä oli suunnitelmissa.
Itseasiassa aika todellisen tuntuinen uni. Ainoastaa nuo pakastepizzat ei sovi todellisuuteen.Viime yönä olin Hupella kylässä. Hupella oli sama etunimi kuin mulla ja kotona se puhui ruotsia. Unessa ei tapahtunut oikein mitään järkevää. Istuttiin vaan keittiön pöydän ääressä kaksistaan ja heitettiin jotain vitun huonoa läppää. Jossain vaiheessa joku Hupen kaveri tuli käymään, joka oli ihan saman näköinen kuin Huppe. Tämän jälkeen Hupen vaimo tuli ja heitteli pakastepizzoja uuniin. Tästä tajusin, että nyt näen kyllä unta ja heräsin.
Eli Hupella on sama etunimi kuin mulla, se puhuu ruotsia ja heittää ihan vitun ankeeta läppää? Ja sillä on joku itsensä näköinen kaveri? Sinä?Itseasiassa aika todellisen tuntuinen uni. Ainoastaa nuo pakastepizzat ei sovi todellisuuteen.