Kertokaa sairaita yöunianne, osa 2

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tonza
  • Aloitettu Aloitettu
Kävipä sitten baari-illan jälkeen:

Tulin kotiin enkä omasta mielestäni edes ollut mitenkään hirveessä kunnossa. Oli hirveä nälkä, ja löysin kuin löysinkin kaapista sipsipussin ja jääkaapista dippiä. Söin mahan täyteen ja menin tyytyväisenä nukkumaan.

Aamulla tuli huono omatunto mässäilystä. Siskokin olisi varmaan vihainen kun olin mennyt varastamaan sen sipsit ja olinhan syönyt melkein koko pussin...

Siispä pyysin siskolta anteeksi ja lupasin ostaa uudet sipsit. Sisko ihmetteli että mitä mä oikein höpisen, ei siellä kaapissa mitään sipsiä ole ollut varmaan pariin viikkoon. Kävin tarkastamassa asian, eikä siellä mitään sipsejä tai dippikastikkeita näkynyt. Kysyin vielä mutsiltakin asiaa; sekään ei ollut ostanut sipsejä. Katsoin roskiksetkin. Ei jälkeäkään.

Mitä mä sitten olin syönyt? Vai oliko toi unta? Vähän jäi WTF-olo tuosta...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuli katsottua tarusormusten herrasta,kaikki osat putkeen..

Yöllä sitten näin unta klonkusta, olin luolassa ja se puri mua reiteen. en voinut liikkua kun sattu sairaasti. istuma asennossa peräännyin klonkun valmistautuessa hyökkäämään uudelleen. Onneksi oli pistooli ilmestynyt kainalokoteloon! Tyhjensin lippaan Klonkun rintaan, ei vaikutusta. Klonkku hyppää kohti tavoitellen mun kurkkua, väistän ja otan niskalenkin klonkusta.
Herään siihen kun kuristan tyynyä minkä ehdin...
tuli hippasen :david: olo

Näin unta että mustalais pariskunta kaappasit mut ja jonkun toisen kaverin niiden asuntovaunuun läheiselle rannalle. Mies laittoi mulle käsiraudat ja ne piti meitä siellä vaunussa. Onnistuin kuitenkin jotenkin pakenemaan sieltä ja juoksin rantahiekalle. Katsoin taakseni ja näin kuinka tämä mustalaismies juoksee mua kiinni moottorisaha raikuen kädessä. Olin jotenkin keplotellut itseni irti raudoista, joten olin ovela ja kaivauduin rantahiekkaan piiloon kuin myyrä.

Sitten heräsin ja sydän pauhasi tuhatta ja sataa.

Tämä pariskunnan nainen oli irc-galleriassa näkemäni valtaisa mustalaistäti.

Olin koulun vessassa vaihtamassa liikkavaatteita kun yks mua muutaman vuoden vanhempi poika tuli sinne vessaan alasti ja yritti raiskata mut.

Näin jotain Alien-elokuvasarjaan liittyvää unta. Oltiin aseiden kanssa jossain avaruustukikohdassa, mikä oli ihan täynnä alieneita.

Tapeltiin sitten alienien kanssa, mitkä verotti ankarasti ryhmän kokoa. Lopulta oli vain minä ja joku toinen jäljellä ja pian tämä toinenkin sai osumaa. Yritin elvyttää tätä ja pian örmy yllätti mut. Tiesin että se on menoa nyt joten vedin ikäänkuin berserkit päälle ja hyökkäsin nyrkein, mutta tietty alieni raateli huolella. Vetelin viimesiä henkiä ja joukko alieneita kokoontui siihen aterioimaan ruumiillani. :urjo:

Ihan kirjaimellisesti oli enää silmät kallossa jäljellä ja sitten koin kuoleman. Eli niinku "kamera" lähti helvetin kovaa taivasta kohti ja se otti samalla vatsanpohjasta. Näkökentässä näkyi ikäänku ympyröitä, mitkä kulki ohi kovaa, ihanku olisin ollu tunnellissa. Samalla mietin, että tältä tuntuu kuolla. Heräsin sit melko hikisenä. :hyper:

Enkä edes oo katsonut sarjan elokuvia aikoihin tai pelannut pelejä. :(

Taistelin ympäri helsinkiä keltaista kaivinkonetta vastaan. Aika kipeetä !:wtf:

Kävin tunnustamassa entisen kotikaupunkini poliisiasemalla piirtäneeni kerran vuonna 1994 sähkökaapin seinään. Itkin ja olin kovin pahoillani. Poliisit hymysuin tokaisivat, että juttu on vanhentunu ja töhrytkin haihtuneet jo pois. Sanoin että haluan saada syntini anteeksi ja että juttu on pyörinyt mielessäni 15 vuotta, ja nyt olen löytäny Jeesuksen.

"Mistäs sä sen löysit", toinen poliisi kysyi vähän vittumaisesti.
"Sörkan kurvista, sporapysäkiltä", vastasin.
Jatkoin vielä: "Se oli sammunu penkille ja luulin että se on joku tavallinen spuge. Mut sit kun näin sen naaman tajusin että se on itse herra Christ".

"Mulle laitettiin tyrmäystippoja" Jeesus sanoi.
Ja siihen heräsin. Olisin halunnu tietää miten toi juttu olis päättyny!

Mun kädet ja jalat katkaistiin puukolla. Oli harvinaisen vittumainen tunne vain katsoa kun koko loppu elämä valui parin sekunnin aikana hukkaan... Onneksi oli vain unta. :)

2 zombia hyökkäs mun kimppuun,sit ne yritti purra mua niin mä purin niitä ja musta tuli zombi, enkä kerenny muuttuu tyhmäks, sit oli tylsää niin hyppäsin jonkun korkeen rakennuksen katolta alas, tuntu iha vitun häröltä kun näki silmistä kokoaja ku osu maaha hyi vittu, sit jäin siihe samanlailla kun crank kun se hyppäs helikopterista,sit hetkenpäästä nousin eikä ees sattunu... sit oli tatuointi kynä! sellane mikä toimipattereilla ei tarvinn umustetta eikä mitää :D tatuoin itteeni kaikkee IMMORTAL textejä yms kaikkee muuta kivaa sit kekkasin et jossain pitää olla viel elossa kunnon tatuoija, sit lähettiin niitten kahen muun zombin kanssa chevy vanilla ajelee ympäri maailmaa ja sit vaan heräsin...

Nostetaas ylös.

Friikiks meni kyllä; tasan tarkkaan en kaiken kulkua oikein muista, mutta unessa oli minä, isä ja joitakin random-sukulaisia ja ketään heistä en ole nähnyt piiiiiitkään aikaan. Oltiin jossain tosi isossa talossa, jossa oli sellaisia outoja "puita", joissa "kasvoi" sellaisia myrkkyruiskuja. :wtf: Niitä pystyi poimimaan sellaisella pitkällä kepillä, että työntää vaan sen kepin pään sen ruiskun "perään" ja se irtoo siitä puusta. Mihin ne ruiskut oli tarkoitettu, ei hajuakaan. Stressasin aika pahasti siinä unessa niitä ruiskuja ja sitten kans sitä asiaa, että olin näköjään menossa naimisiin siinä. :eek:

Heräilin välillä kesken unen, avasin silmät ja kelasin hetken "wtf" ja simahdin uudestaan.

Sit olinkin seuraavaksi huoneessa, jossa mun serkut tappeli keskenään siitä että kun heillä oli niin huonot paidat häihin. :rolleyes: Siinä vaiheessa tajusin, että oltiin isossa hotellihuoneessa ja mä sitten käskin niitä pitämään turvat kii ja ottamaan toiset paidat hotellin vaatekaapista. Menin suihkuun ja menin toiseen huoneeseen valmistautumaan häihin/i. Tukka märkänä istuin meikkipöydän edessä, aloin meikkaamaan ja sit tuli joku ihme paniikki kun en löytänyt korviksia. Juoksin ympäri huonetta ja etsin mun korupussia. Löysin sen, avasin sen ja siinä vaiheessa tajusin, että olin menossa naimisiin oman isäni kanssa!!!:wtf::wtf::wtf::eek::eek:

Tuli hengenahdistus, paniikki, meinasin :urjo: ja sitten taisinkin herätä...

Thank "something" it was only a dream :kivempiauniaenskerrallakiitos:

Nostetaas ylös.

Friikiks meni kyllä; tasan tarkkaan en kaiken kulkua oikein muista, mutta unessa oli minä, isä ja joitakin random-sukulaisia ja ketään heistä en ole nähnyt piiiiiitkään aikaan. Oltiin jossain tosi isossa talossa, jossa oli sellaisia outoja "puita", joissa "kasvoi" sellaisia myrkkyruiskuja. :wtf: Niitä pystyi poimimaan sellaisella pitkällä kepillä, että työntää vaan sen kepin pään sen ruiskun "perään" ja se irtoo siitä puusta. Mihin ne ruiskut oli tarkoitettu, ei hajuakaan. Stressasin aika pahasti siinä unessa niitä ruiskuja ja sitten kans sitä asiaa, että olin näköjään menossa naimisiin siinä. :eek:

Heräilin välillä kesken unen, avasin silmät ja kelasin hetken "wtf" ja simahdin uudestaan.

Sit olinkin seuraavaksi huoneessa, jossa mun serkut tappeli keskenään siitä että kun heillä oli niin huonot paidat häihin. :rolleyes: Siinä vaiheessa tajusin, että oltiin isossa hotellihuoneessa ja mä sitten käskin niitä pitämään turvat kii ja ottamaan toiset paidat hotellin vaatekaapista. Menin suihkuun ja menin toiseen huoneeseen valmistautumaan häihin/i. Tukka märkänä istuin meikkipöydän edessä, aloin meikkaamaan ja sit tuli joku ihme paniikki kun en löytänyt korviksia. Juoksin ympäri huonetta ja etsin mun korupussia. Löysin sen, avasin sen ja siinä vaiheessa tajusin, että olin menossa naimisiin oman isäni kanssa!!!:wtf::wtf::wtf::eek::eek:

Tuli hengenahdistus, paniikki, meinasin :urjo: ja sitten taisinkin herätä...

Thank "something" it was only a dream :kivempiauniaenskerrallakiitos:

No mutta, tuohan oli ihan selvästi enne uni!:evil:

olin mies ja nussin naista. Pelästyin sitä unta aivan saatanasti. Aamulla piti oikein kokeilla, että onhan tissit paikallaan ja haarojen välissä reikä eikä mitään ulokkeita. Mistä lie tämäkin uni pompahtanut..Kun ei pahimmin mitään transuhalujakaan ole :urjo:

olin mies ja nussin naista. Pelästyin sitä unta aivan saatanasti. Aamulla piti oikein kokeilla, että onhan tissit paikallaan ja haarojen välissä reikä eikä mitään ulokkeita. Mistä lie tämäkin uni pompahtanut..Kun ei pahimmin mitään transuhalujakaan ole :urjo:

Tuo unihan kertoo vain siitä että et ole sinut miehisen puolesi kanssa :thumbs::piis:

Pitkäst aikaa näin sairaan unen.

Oltiin kaverin kanssa jossain linnassa kävelemässä. Yhtäkkiä joku mustaan kaapuun pukeutunut mies (ilmeisesti) tuli ja rupes raahaamaan kaveria jonnekkin. Seurasin huutoja jonhonkin huoneeseen ja tää kaapumies ompeli OMPELUKONEELLA kaverin selkään neliötä:wtf:. Menin väliin ja kiskoin tätä kaapujamppaa hiuksista. Kaapujäbä ei välittäny mun estämisyrityksistä. Sit heräsin.

En tiedä mistä tommonen uni kumpusi, mut olin kattonu harri potterin 4:nen ja 5:nen jakson edellisenä iltana :worship:
En tiiä uskallanko katsoa sitä uusinta ollenkaan.

Hehe. Hyviä unia ihmisillä :)

Ehkä "sairain" uni nyt lähiaikoina ollu Tuksusta :P Olin ostanu jonku liikehuoneiston johon olin muuttamassa (?) ja siellä sit oli tuparit meneillään ja Tuksu liikehuoneen ikkunassa, sängyllä maaten jotkut pantteri alusvaatteet päällä. Ja sit semmonen paperi siinä ikkunassa niinku hinnastona. :hyper: Hmm. Pitäiskö alkaa huolestua?

Eivaan, herätessä tuli pudottua hieman. :)

Tuo unihan kertoo vain siitä että et ole sinut miehisen puolesi kanssa :thumbs::piis:

Tottahan toki..näinhän sen on oltava. Ja mulla ei tullutkaan mieleen ajatella tota. Olin vaan kauhuissani 'melkein friikki' -olostani :D Yrittiköhän mun sisäinen mieheni nyt huutaa jotenkin apua ja vaatia tyydytystä? Heh.. Siis jos tosissaan puhutaan niin ehkä mua on aina välillä 'pelottanut', että olisin liian 'miehinen'..Ulkonäöllisesti en ole, mutta kaikki kiinnostuksen kohteet tuppaa olemaan melko miehisiä, luonteessakin melko dominoivia piirteitä. Ehkä mun nyt vaan pitää koittaa hyväksyä se, että en ole prinsessa tyyppiä ja siltikin olen yhtä naisellinen :kippis1:

No niin, täällä taas :(

Unen ekassa osiossa olin vanhan työpaikan vanhassa osoitteessa ja mun piti jostain syystä päästä tosi vanhalla tavarahissillä yliimpään kerrokseen. Se ei toiminut ja pääsin sinne ylös jotenkin toisella tapaa. Ylhäällä sitten oli mun entinen työkaveri joka sitten siirsi sellaisen ison hyllyn/laatikoston pois siitä hissin oven edestä että se pääsi sitä käyttämään. Seuraavaksi muistan, että se hissi tömähtää kuilun pohjalle täyttä häkää ja unen eka osio loppuu siihen...

..sitten tokassa osiossa olen jossain huoneessa, missä on iso sänky ja yhtäkkiä muhun tarrataan takaapäin laittamalla käsivarsi kaulan ympärille ja kun mut käännetään ympäri, niin tajuan et se on BB-Antti joka yrittää raiskata mua. Taistelen vastaan ja kun se ei oikein tykännyt siitä, niin rupes antaa nyrkkiä nassuun. Huusin apua ja mun yks toinen entinen työkaveri avaa huoneen oven ja tää yks lopettaa hakkaamisen. Jumalaat, sain turpaani BB-Antilta! :wtf:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom