se on nimenomaan VAPAAEHTOINEN eli saa itse päättää haluuko mennä sotimaan.
Kiitos. Ajattelin varmistaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
se on nimenomaan VAPAAEHTOINEN eli saa itse päättää haluuko mennä sotimaan.
Njet . Olin spollena ja kutsussa lukee suunnitellun pestin kohdalla "vartiomies" eli varmaan jotain mielenkiintoista puomilla seisomista luvassa. Syyskuun lopussa joo kyllä.Lentotekniikkaa? Onko ihan syyskuun lopussa? Vai? Kö? Hä?
Njet . Olin spollena ja kutsussa lukee suunnitellun pestin kohdalla "vartiomies" eli varmaan jotain mielenkiintoista puomilla seisomista luvassa. Syyskuun lopussa joo kyllä.
Onkohan tuolla kertauksissa mahdollista päästä tekemään muita hommia jos sodanajan sijoitus muuttuu tulevaisuudessa siviilikoulutusta vastaavaks (esim ite opiskelen ensihoitajaks, joten varmaan lämäri musta tehdään kun valmistun)? Vai vaihtuuko nuo kertaushommat sit vasta kun on valmistunu ja ilmottanu tästä ja se sodanajan sijoitus on vaihdettu?
itsellä ois kans viiiden päivän pesti toukokuussa,tosin varkaudessa tai siellä päin...kiinnostaa ihan v*tusti
Joo ei toi paljon riemun kiljahduksia aiheuttanut, mutta kai se menee. Perseestä vaan kun on niin kaukana, että menee jo matkoihin melkeen sama aika ku harjotukseenkin :D
Muutamalle inttikaverillekin tuli kutsu tuonne, vaikka päästiin reserviin vasta puoli vuotta sitten. Itselle ei kyllä tullut vielä, ja komppanian päällikkö sanoi aikoinaan, että 2012 tulee todennäköisesti vasta eka kertaus.Mulle iski kutsu Hallin ilmavoimien teknilliseen kouluun huhtikuussa. Aattelin mennä, kun viime kertauksissa oli tosi mukavaa 2006 tammikuus pääsin reserviin.
Pääsiskin kertaamaan! 2004 heinäkuussa pääsin reserviin, eikä yhtä ainoota kertauskutsua oo tullu.