Moro vaan
Aikoinaan -89 tuli kertaus kutsu postissa ja siihen olis pitäty vastata vissiin soittamalla ja jollain kirjeellä
ei ollu e-mailia mutta en viittinyt vastata kun oli vitun hyvä kesä-homma menno tai jotain....
sinä aamuna kun harjotukset alko niin n.08.15 aamulla joku kapiainen tai kapteeni soitti .......
vastasin puhelimeen (kesken parhainpien unien , yö työ) haloo.....Täällä Kapteeni se ja se. Teidän pitäisi olla täällä Kauhajoen Lennostossa ( vai missä se nyt oli ) kertausharkoissa JA TE OLETTE KOTONA !!!!!!!!
Hirvee huuto arvasin kuitenkin heti et kaveri oli tosissaan ja heitin että.....
Jallu (mun paras kaveri) mitä sä soitat tähän aikaan??? haista vi...tu mä nukun , sitten kun Kapteeni ymmärsi että tosiaan luulin soittajaa jalluksi... 5-10 min.
Sanoin että eipä oo postia tullu ja siksi en ole tiennyt mitään harjoituksista
että voihan mä tulla huomenna jos saan jostain jonku littarin (lipun) kun ei oo rahaa kun en muka ollut missään töissä...
Sit se kapteeni sano OK ON TAINNUT TULLA VÄÄRINKÄSITYS JA POSTI MOKANNU niin.... EI TARVI
TULLA TÄLLÄ KERTAA , MUTTA ENS KERRALLA TULETTE!!!!
Joo Joo menin -91 Rovaniemelle koneella Vaasasta kun en viittinyt istua bussissa 5-7 tuntia (polvet kipeenä tai jotain)