Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Riippuu alasta eli työehtosopimuksesta. Yleensä työnantaja maksaa palkkaa, mutta vähentää kuitenkin siitä ensin (valtiolta tulevan) reserveriläispalkan määrän. Päivärahoja ei vähennetä eli ne jäävät sitten sinun "voitoksesi".kuuluuko työn antajan maksaa kertaus ajalta palkkaa??
miten menee rakennusalan tessin mukaan. en löytäny tietoa vaikka etin
Jee jee, mullekkin napsahti ekoihin kertauksiin kutsu perjantaina. Kotiuduin viisvuotta sitten ja siitä lähtien ollut siä vapaa-ehtosena kertaamaan, on vaan niin kinkkinen SA-sijoitus ettei noita kertauksia oikein ole ollut (tai sit mua ei o sinne haluttu...)
Toukokuussa pohjoinen kutsuu, mielenkiintosta sinänsä että kävin intin vekaralla+haminassa puolet. Kaippa ne sitten kertauttaa siä missä tapahtuu.
Jee jee, mullekkin napsahti ekoihin kertauksiin kutsu perjantaina. Kotiuduin viisvuotta sitten ja siitä lähtien ollut siä vapaa-ehtosena kertaamaan, on vaan niin kinkkinen SA-sijoitus ettei noita kertauksia oikein ole ollut (tai sit mua ei o sinne haluttu...)
Toukokuussa pohjoinen kutsuu, mielenkiintosta sinänsä että kävin intin vekaralla+haminassa puolet. Kaippa ne sitten kertauttaa siä missä tapahtuu.
Mä taas kävin intin Sodankylässä+Haminassa puolet ja ihmettelin nyt tuota Santahaminaa, mutta sama kai tuo on missä sitä kertaa.