Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mua jäi vaivaamaan...kerro lisää miehestä, miksi hän on noinkin ylivoimainen. Tulee mieleen Raamatun tarina simsonista... :DTomi sanoi:Onneksi on sen verran mukava pomo, ettei tarvi vastata "mun pomon kanssa", koska minä ja n. 4,5 miljoonaa muuta suomalaista ottaisi siltä mieheltä pataan nopeampaa kuin Teräsmies vetää hanskaan. :D
Ufc sanoi:Mua jäi vaivaamaan...kerro lisää miehestä, miksi hän on noinkin ylivoimainen. Tulee mieleen Raamatun tarina simsonista... :D
Pyh, teräsmies kalpenisi simsonin rinnalla. Simson ei muutu krapulaiseksi avaruuskiven vaikutuksesta. :kippis1:torni2002 sanoi:Ai, tuliko sulle mielikuva pitkätukkaisesta hepusta, joka oli loppupeleissä sokea.
..tai sitten heilui aasin leukaluun kanssa Ramatlehin maastossa.
Olisko se teräsmies kuitenkin lähempänä tuota suoritustasoa
Ufc sanoi:Tulee mieleen Raamatun tarina simsonista... :D
Ufc sanoi:Pyh, teräsmies kalpenisi simsonin rinnalla. Simson ei muutu krapulaiseksi avaruuskiven vaikutuksesta. :kippis1:
Tomi sanoi:Onneksi on sen verran mukava pomo, ettei tarvi vastata "mun pomon kanssa", koska minä ja n. 4,5 miljoonaa muuta suomalaista ottaisi siltä mieheltä pataan nopeampaa kuin Teräsmies vetää hanskaan. :D
Strappado sanoi:Sit mä haluaisin tapella Eugenin kanssa. Mut se on vaan fantasia. Kun se pitää mua saappaidensa alla ja huutaa mulle SS-uniformu yllään saksalaisia sotilaskäskyjä, niin mä joskus haaveilen, että mä uskaltaisin huutaa sille takaisin. Mut ihan vaan vähäsen, sen verran, että me voitais sit harrastaa nopeasti sovintoseksiä. Rajua panoa, jossa Eugen näyttäis taas mulle, kuka on herra ja kuka huora. Mut en mä uskalla sanoo sille mitään vastaan, mä vaan haaveilen.
Mattila sanoi:ehdottomasti sen hockey night fan clubin vaaleahiuksisen siilipään kanssa, valmentaa vissiin jotain 1 tai 2 divari joukkuetta.
Eugen sanoi:Historiallinen henkilö: Lauri Törni, kurkistus sieluun.