Kenen kanssa tappelisit?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sniffari
  • Aloitettu Aloitettu
Tuolla fight clubin idealla matsaisin Nykäsmattia vastaan (sillä edellytyksellä että teräaseet on kielletty). Vittu mä sitten näen niin itseni aina kun se sössöttää jotain tv:ssä. Mä häpeän sitä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tomi sanoi:
Onneksi on sen verran mukava pomo, ettei tarvi vastata "mun pomon kanssa", koska minä ja n. 4,5 miljoonaa muuta suomalaista ottaisi siltä mieheltä pataan nopeampaa kuin Teräsmies vetää hanskaan. :D
Mua jäi vaivaamaan...kerro lisää miehestä, miksi hän on noinkin ylivoimainen. Tulee mieleen Raamatun tarina simsonista... :D

Ps. Pakko lisätä omaan listaan vielä Cheaters:in Joe Greco...tämä mies kun yllättäisi minut "rysän päältä" ja tulis vielä kääntämään veistä haavassa ja nolaamaan minut...vetäisin niin pitkin korvia vaikka olis sata kameraa ja turvamiehiä kirveiden kanssa.

Ufc sanoi:
Mua jäi vaivaamaan...kerro lisää miehestä, miksi hän on noinkin ylivoimainen. Tulee mieleen Raamatun tarina simsonista... :D

Ai, tuliko sulle mielikuva pitkätukkaisesta hepusta, joka oli loppupeleissä sokea.
..tai sitten heilui aasin leukaluun kanssa Ramatlehin maastossa.

Olisko se teräsmies kuitenkin lähempänä tuota suoritustasoa :hyper:

torni2002 sanoi:
Ai, tuliko sulle mielikuva pitkätukkaisesta hepusta, joka oli loppupeleissä sokea.
..tai sitten heilui aasin leukaluun kanssa Ramatlehin maastossa.

Olisko se teräsmies kuitenkin lähempänä tuota suoritustasoa :hyper:
Pyh, teräsmies kalpenisi simsonin rinnalla. Simson ei muutu krapulaiseksi avaruuskiven vaikutuksesta. :kippis1:

Tuossa edellisellä kuudella sivulla on jo tullut hyvä lista alkuun joiden kanssa vois hieman nenää hieroa.
Jos sitten noiden matsien jälkeen viellä olisin sen verran tyhmä että viellä kaipaisin saada pataan(en usko että kaikkia noita saisin vedettyä kuonoon niin että olisin viellä kunnossa) niin voisi seuraavaksi mennä sellainen 50 kitisevää ja valittavaa asiakasta duunista. Eli niin pitkä lista että..... :curs:

Ps. lyhyesti ja ytimekkäästi kaikkien niiden kanssa haluaisin ottaa matsia jotka eivät mielytä minua tai ovat erimieltä kuin mä :D

Pss. väsyneenä mua on sanottu aika tempperamenttiseksi ja alan pikkuhiljaa sen myöntää itsekin. Nimimerkillä pari viimeistä yötä tosi huonolla unella

Eikö kukaan ole vielä maininnut pedofiilejä? Jackosta tais olla puhetta kyllä.
Itse haluaisin päästä kouluttamaan jotain lastenraiskaajaa. :curs:

Ufc sanoi:
Pyh, teräsmies kalpenisi simsonin rinnalla. Simson ei muutu krapulaiseksi avaruuskiven vaikutuksesta. :kippis1:

Juu, Simsonilla pitää olla vain joku muija, joka leikkaa siltä hiukset..

Ei vaan, Simppa on meidän miehiä. Kun pistää yksinään temppeliä maan tasalle, on voimaa ihan tarpeeksi. (ja vielä natuna jos vertaa teräsmieheen..)

Hipit. Kaikki nämä epämääräiset pötköt, jotka luulevat maailman pelastuvan pilven polttelulla. Mulle on kehittynyt kuudes aisti varoittamaan hipeistä. Kadulla kävellessä sen vaan aistii, milloin hippi on tulossa. Ensin kulman takaa alkaa haista ganja, ja kohta sieltä vilahtaa jo ensimmäinen rasta. Siinä se sitten on, hippi. Hyi vittu. Toinen on nämä reikänaama-anarkistit, jotka kapinoi yhteiskuntaa vastaan kapinoimisen ilosta, ei niillä mitään vakavasti otettavia aatteita ole. Näitä kahta ihmiskunnan paskasuolesta sikiäviä olentoja vastaan olen opetellut George Riley Scottin kirjan "The History of Torture" kannesta kanteen siinä toivossa, että almanakkaan ilmestyy Happy Hippie Massacre -pyhäpäivä.

Sit mä haluaisin tapella Eugenin kanssa. Mut se on vaan fantasia. Kun se pitää mua saappaidensa alla ja huutaa mulle SS-uniformu yllään saksalaisia sotilaskäskyjä, niin mä joskus haaveilen, että mä uskaltaisin huutaa sille takaisin. Mut ihan vaan vähäsen, sen verran, että me voitais sit harrastaa nopeasti sovintoseksiä. Rajua panoa, jossa Eugen näyttäis taas mulle, kuka on herra ja kuka huora. Mut en mä uskalla sanoo sille mitään vastaan, mä vaan haaveilen.

Melkein kaikkien kanssa joita täällä on ehdoteltu :D Sekä parin opettajan kanssa koulusta!

-Kana, eli tämä popstarsista tutuksi tullut naisräppäri :curs:
-Ozzyn kaks pentua, (Jack ja Kelly?) :evil:
-Salattujen elämien Niko, riittää ku kuulee sen äänen ni tuntuu et pää räjähtää :wall:

Fight Clubin hengessä... Mannerheim on kyllä hyvä. Oli pitkä ja urheilullinen, varmaan saatanalliset jalkavoimat kaikesta ratsastamisesta. Osasi ampua, miekkailla, ja epäilemättä salaisia "dshiu-dshitsu tappelu temppuja" (vanhin kamppailulajiopas suomen kielellä). Ovatpa Kas-Pin-miehetkin vihjanneet Marskin hallinneen jonkin lajin aseista. Eiköhän Venäjän sotilasakatemiassa liene harrastettu myös nyrkkeilyä toverikasvatuksen hengessä. Vielä kun miehellä lienee ollut keisarillisen kunniakaartin upseerin kunniakäsitys, eli turpaan ei oteta ja hyvä'ltä pitää näyttää, niin uskon että jäisimme useimmat toiseksi. Marski voittaa tyrmäyksellä, ja jos häviää, ampuu itsensä.

Tomi sanoi:
Onneksi on sen verran mukava pomo, ettei tarvi vastata "mun pomon kanssa", koska minä ja n. 4,5 miljoonaa muuta suomalaista ottaisi siltä mieheltä pataan nopeampaa kuin Teräsmies vetää hanskaan. :D

Tuo jäljelle jäänyt 0.7 miljoona tekeekin sopivasti kaikki suomen 20-40 vuotiaat miehet :D

Toi Marski oli hyvä. Jotkin sitten ymmärsivät idean. Nauraa päräytin myös sille Matti Nykäsen haastajalle, joka näki itsensä siinä.

Strappado sanoi:
Sit mä haluaisin tapella Eugenin kanssa. Mut se on vaan fantasia. Kun se pitää mua saappaidensa alla ja huutaa mulle SS-uniformu yllään saksalaisia sotilaskäskyjä, niin mä joskus haaveilen, että mä uskaltaisin huutaa sille takaisin. Mut ihan vaan vähäsen, sen verran, että me voitais sit harrastaa nopeasti sovintoseksiä. Rajua panoa, jossa Eugen näyttäis taas mulle, kuka on herra ja kuka huora. Mut en mä uskalla sanoo sille mitään vastaan, mä vaan haaveilen.

Saat minut kostumaan.

Mä tappelisin isäni kanssa, sillon kun hän oli nuori ja vahva. Toisaalta se olis epäreilua, kun toinen meistä ei ole koskaan ollut nyrkkeilykehässä.

Tyler Duren, toinen minä

Mattila sanoi:
ehdottomasti sen hockey night fan clubin vaaleahiuksisen siilipään kanssa, valmentaa vissiin jotain 1 tai 2 divari joukkuetta.

Tarkoitat Allu Lähteenmäkeä, saattaa tulla kylmää kyytiä! :hyper:
(tämä oli vain aavistus, en tiedä millainen nyrkkisankari itse olet)

Edit. Lähes koko teksti

Viimeksi muokattu:
Michael "leuka" Schumacher, haluaisin nähdä kun leuka istuu ja konttaa. Taitaa olla aika lailla samaa kokoa mun kanssa. Olikos schumilla jotain kamppailulajitaustaa ?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom