Kenen kanssa tappelisit?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sniffari
  • Aloitettu Aloitettu
Dragon sanoi:
"Vittu mä tahtoisin matsata tota Dragonia vastaan!!!" -kommentteja odotellessa ;)

Noniin, koska otetaan :)

Jos haetaan jotakuta tasaväkistä niin kait tuo pikkuveli olis sellainen, ei ollakaan 5 vuoteen painittu :piis:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Voi kun pääsisi "tappelemaan" niitä Elisan tv-mainoksen vässyköitä vastaan. Tulkoon kumpikin lässyttäjä samalla kertaa. Ristus mää roirelelisin niitä turpahan jotta loppuu se apinannaamojen venyttely ja kahvi&pullan tarjoilu.

-No Simo frangenia ois mukava vetää pataan on se meinaan nii ärsyttävä ja rasittava tyyppi.
-Salkkarien ossia pitäs kyllä käydä porukalla potkimassa ku puukottaa kaveriansa selkään
-Omia entisiä kavereita jotka tekee samaa kuin edellämainittu

Tossapa noi mitä viittii mainita. Entisellä kotikylällä alkaa sormet kouristelemaan melkeen joka toisen vastaantulijan kohalla..

lieska sanoi:
Siis mua niin ärsyttää kaikki ihme narisevat ämmät täällä suomessa. Jos vain moraaliltani voisin, niin kaiken pahan alku Tarja "muumimamma" Halonen, Elisabeth Rehn ja muut vastaavat naisten asiaa ajavat tasa-arvo tantat vois nyt piestä alkuunsa.

Naiset kuuluu hellan ja nyrkin väliin!

:jahas:
Sä olisit ekana mun listalla.

Mut mä haluaisin antaa ympäri korvia Salkkareitten Annikalle. -Niin jumalattoman ärsyttävä kitisevä penska ettei varmaan toista ole olemassa. Mutta tiedän toki ettei häntä ole oikeasti olemassa:) Siispä toivoisin pääseväni matsaamaan Ewa Wahlströmin kanssa:D Turpaanhan siinä tulis niin että leuat väpättäis, mutta pääsispähän kerrankin mättämään itekkin kunnolla ja tosissaan! :hyper:

Pitää jatkaa listaa.

Ihmiskilpi Teuvo
Vahanen ja Fränti
Hannu Jortikka
About kaikki kristillisdemokraatit, vihreät ja vasemmistolaiset. Extrakovasti tulisi pataan Sinnemäelle
Zen cafen sanoittajaa leipoisin huolella naamaan

Edit. VITTUUUU, ne Elisan mainoksen runkkarit. Ei saatana, hyvä että joku jo muistutti, että sellaisetkin aivokääpiöt on olemassa. Varsinkin se läski sais sellaista kurkipotkua että oksat pois. Viimeks eilen mietin, että jos se näyttelijä tulisi jossain tiellä vastaan, tulis varmaan sellainen primitiivinen reaktio että lätty lätisis.

Tottahan tuo Ville Itälän karate taidot pitäs testata ja tämä Pohjois-Korean johtaja- mikä lie Kimhungwong5- vois olla välierävastus matkalla loppuotteluun itseensä Arnolttia vastaan!

Dragon sanoi:
Anteeksi kaikille, että jälleen kerran tapani mukaan nussin pilkkua niin, että pistettä vituttaa vieressä - mutta se Fight clubin: "ketä vastaan tappelisit?" -juttu on ollut mun käsittääkseni jotain muuta kuin "kenet tahtoisin hakata paskaksi."

Mähän sanoin - Jeesuksen. Olisi kiva kokeilla miten kävisi. Jessehän oli kertoman mukaan suht kireä, kunto varmasti kova paljosta liikunnasta ja muutenkin kova treeni (mm diettasi autiomaassa), henkisesti kova (psyykkausta Peelsepuupilta), oli kiivas luonteeltaan (kaatoi rahanvaihtajien pöydät) ja ajoi helvetinmoisen sakin ulos temppelistä YKSIN.

Omasta puolestani kamppailussa puhuu isompi koko, ulottuvuus sekä itämaisten kamppailulajien taito. En myöskään kavahda matalia potkuja tai pitkästä tukasta repimistä. Veikkaan että Jeesus taputtaa ulos, tai tyrmäys mawalla.

Aluksi mietin Sarasvuota, mutta ei, en mä Jarin kaa haluaisi tapella, aika mitätön tyyppi. Seuraavaksi mietin isääni, liian klassinen vaihtoehto, ja se "tappelu" on jo tapeltu.

Tappelisin mielelläni Suomen Marsalkan Carl Gustaf Emil Mannerheimin kanssa. Uskallan väittää että voittaisin, tai sitten en.

Hyvä tredi, mut moni näytti ymmärtäneen jutun juonen väärin. Mikäli jengi ymmärsi, niin tuo Teuvo Loman kuulostaa huolestuttavalta.

Okei no mä tunnustan, että tekisi mieli mennä kirkkoon ja perseillä siellä oikein helvetisti. Sitten kun joku "isä" tulisi ajamaan pois, niin ärsyttäisin oikein kunnolla sitä ihan vain tietääkseni, että millaiseen raivoon hengellisen miehen voisi saada, kai sellainenkin päälle kävisi, kun vaan osaisi vetää oikeista naruista - ja lopuksi heittäisin papin hautausmaakukkien kastelukaivoon ja hyppäisin itse perään... :hyper:

Voi meitä veitikoita...

Samoin kuin tuolla alussa, itseni kanssa... Sais hakkaa järkee kalloon niin että tuntuu, opettaa tavoille ja menis mielipiteet jakeluun.

bfr sanoi:
Tanj* Kar**lan. Tuon tekopyhän ristiretkeläisen tv-tissejä ja videopeliväkivaltaa vastaan.

Oikeastaan en haluaisi varsinaisesti tapella hänen kanssaan, enkä muidenkaan naisten.
Haluaisin viillellä hänet täyteen pieniä haavoja, jonka jälkeen hän saisi rypeä päiviä
omissa eritteissään ja kuolla hitaasti niiden aiheuttamiin tulehduksiin.

VIHAAN SITÄ LUTKAA! V I H A A N !

Tämä oli huvittava - "se muija väittää että videopelit aiheuttaa väkivaltaa, MÄÄ TAPAN SEN!"

Siinä mielessä olen samaa mieltä että Karpela olisi korkealla munkin listalla (eikä ainoastaan siksi että naisia on kiva lyödä, eiku.. :nolo: )

Siinä on niin kylmä ja laskelmoiva akka että ei mitään rajaa. Jos ei roikottanut lastaan lehden etusivulla, liimautui Niiinistöön kuin iilimato. Hyi olkoon.

Ahomaa on toinen kova suosikki. Tosin mitä olen kuullut, turpaanvetäjiä on sen jannun kohdalla ollut jo useampikin. Sitä saa mitä tilaa.

Michael Jacksonilta olis kiva vetää luuvitosella se saatanan "nenä" johonki roskalavalle lokkien ruoaksi. Vittu että se ukko(?) sitten ärsyttää.

Mä haluaisin mennä johonkin parkkihalliin. Etsisin sieltä jonkun ventovieraan ja hakkaisin sen ihan soseeksi.

ringside sanoi:
Mä haluaisin mennä johonkin parkkihalliin. Etsisin sieltä jonkun ventovieraan ja hakkaisin sen ihan soseeksi.

tuosta tuli mieleen, että kuka tahansa autoihin murtautuja kävisi vastukseksi

Kuulin muuten että pikkuveljen kaverin isä on suunnitellut nuo vitun paskat
Elisa-mainokset. Pitäisköhän kysästä osoitetta, ja lähettää jokin avautumiskirje. :evil:

wab sanoi:
tuosta tuli mieleen, että kuka tahansa autoihin murtautuja kävisi vastukseksi

Hyvä idea. Samoin joku satunnainen pyörävaras.

-Rufus the stunt bum
bums.jpg

-Mannerheim
-Joku toinen 87 kilonen 21-vuotias sälli, joka ei osaa tapella ja tekis matsista tasaväkisen.

-Auvo Niiniketo- Saisin turpaan oikein ruhtinaallisesti
-Bruce Willis- Näyttelee kovaa, mutta mahtaako olla?
-Axl Rose (Guns n Roses) - Tästä oli joskus jurrissa tiukka "kumpi voittais"-väittely
-Kaikki väkivaltaiset riitaa haastavat nistimulkut, joita täytyy vartijan hommissa kohdella lain mukaan. Mentäis teräshäkkiin pitkissä kalsareissa ilman piikkipuukko-yhdistelmää taskussa ja katottais vittu kuka on pomo jumalauta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom