Kenen kanssa tappelisit?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sniffari
  • Aloitettu Aloitettu
Isäni kanssa ehdottomasti! Haluaisin koetella "uusia" voimiani hänen kanssaan, kun viimeksi mittelöintiä on tapahtunut leikkimielisesti silloin kun olin 6-vuotias. ...En tosin haluaisi voittaa häntä (tuskinpa siitä olisikaan pelkoa)..

Nightwishin kosketinsoittajaa haluaisin vääntää nenästä, koska hän on ainakin lehdistön antaman kuvan perusteella ärsyttävä ämmäilijä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tomi sanoi:
Onneksi on sen verran mukava pomo, ettei tarvi vastata "mun pomon kanssa", koska minä ja n. 4,5 miljoonaa muuta suomalaista ottaisi siltä mieheltä pataan nopeampaa kuin Teräsmies vetää hanskaan.

paddington sanoi:
Tuo jäljelle jäänyt 0.7 miljoona tekeekin sopivasti kaikki suomen 20-40 vuotiaat miehet :D

Aah, eli siis Tomi on ainoa noista miehistä, joka ottaisi turpaansa! :D

Viikinki 86 sanoi:
Jere "Äijä" Karalahti paiskois sua niin, että laidat paukkuis (niinkuin montaa muutakin tänä kautena) kun jere on jäällä niin laidat rytisee :whip:

matsia ei käydä jäällä, vaan kunnon suolla tai umpimettässä

Hape sanoi:
hmm..mä olen rauhallinen persoona, mut exäni nykyistä poikakaveria voisin vedellä huolella pleksiin..tullut sieltä suunnalta lukemattomia tän tyypin uhkauksia mulle et mielellään kokeilisin tän 55-60kg kukkakeppikynäniskalökäpöksyn voimia :lol2:

Ihan vilpitön neuvo: Paina turpaan vaan, älä piekse fyysisesti pahoin, nöyryytä ja pyörittele vähän pitkin maita ja mantuja. Sellasessa tilanteessa vielä missä sulla on pari kaveria mukana, että jos tarvii todistajia oikeudessa niin pari niistä kertoo ettet sä mitään vahinkoa sille aiheuttanut ja valehtelee/kertoo totuuden että se löi ensin.

Kun näet sen, aloita se normaali suukopu mutta ole koko ajan varuillas jos se vaikka koittaa hedaria tai yllättäen lyödä. Jollet saa sitä provosoitua niin kun se sanoo jotain erittäin törkeetä, tempaset vatsaan pari kertaa ja riepottelet maassa hetken aikaa. Mitään suuria vahinkoja ei synny, saat itse paremman mielen ja loppuu se vittuilu. Tollaset tyypit tarvii joskus sen opetuksen nöyryydestä. Niin meistä itse kukin joskus.

Tollaset asiat on nuorena hyvä kokea, ja muutenkaan ei tollasta puolta voi koko ikäänsä kieltää itsessään. Ja sen jälkeen voitte kukaties olla vaikka kavereita, olen minäkin kavereideni kanssa tapellut ja moni muu.

Kukaties se myös suuttuu ja koittaa kostaa kavereineen(mikä on erittäin epätodennäköistä), mutta jos pelkää koko ikänsä jotain apinoitten kostoa niin saa aika luimistelija olla.

Aylah sanoi:
no siis jos ihan tosissaan pitäsi ottaa matsia jonkun kanssa, niin tää nainen Eva Wahlström :worship: oli vastustaja. saisin turpaan 10-0 :thumbs: mut olis kokemus sit sekin :rock: ja vois kyllä päästä :itku: .

Mutta mutta! Nyt ei olisikaan kyse nyrkkeilyottelusta, vaan tappelusta. Evahan on nimenomaan nyrkkeilijä. Sinun tarvitsisi vain kaataa Eva, käydä vyötärön päälle istumaan ja moukaroida menemään. Vapaaottelussa tätä kutsutaan ground'n'poundiksi. Toinen vaihtoehto on että otat tytön kuristusotteeseen. :D Käsi- tai jalkalukottaminenkin saisi Evan taputtamaan nyrkkeilyhanskoillaan maastoa. ;) Niin ja onhan Eva pelottavan 168cm 60 kg varren omaava taistelija. :lol2: http://www.boxing.fi/sivu.php?lid=271&lan=2

Itse voisin (Fight Club - ideaa ajatellen) otella jotakuta suomalaisen sotataidon Kas-pinin taituria vastaan nähdäkseni onko siitä taidosta mihinkään. ks. http://www.miumau.net/kaspin/

Kolme, jotka olisi pitänyt kuristaa jo kehtoonsa (tai seimeensä):
-George W. Bush
-Adolf Hitler
-Jeesus
Nauttisin suuresti myös heidän jälkikäteis-abortistaan.

Kloonaamisen tullessa lähemmäksi mattimeikäläisen lompakkoa, haluaisin ehdottomasti hakata, potkia, kuristaa ja tuhkata oman kopioni.

Cockton sanoi:
Alexander STUBB tuli ekana mieleen... Nauttisin niin sen katselusta kun sen koninhampaat tipahtelisivat yksi kerrallaan katuun. Siitä ei ehkä elitistinen kokoomuspaskiainen vittumaisemmaksi muutu. Pääasia että rikkaat rikastuu ja köyhät köyhtyy; kärrätään asunnottomat Vuosaareen niin ettei paremmalle väestönosalle tule paha mieli köyhien näkemisestä...

Ei sullakaan vahvasti mee, toivottavasti Stubb saa pidettyy sut Vuosaaressa.
Niin, asiaan: tapelkoot demarit ja kommarit keskenään Vuosaaressa.

"Who´d you fight?"
"Which celebrity?"
"Dead or alive, doesn´t matter"
"Who´d be tough?"

No vaikka Tshingis-kaani. Haluaisin testata, että menestyikö se vain kovien sotajoukkojensa ja pätevän johtamisensa vuoksi, vai olisiko siitä johonkin myös mies miestä vastaan.

Veikkaan, että pyyhkisin lattiaa kaverilla, mutta en tietenkään voi varmasti tietää, joten kiinnostaisi kokeilla.

Ja mikä ettei samankaltaisista syistä myös profeetta Muhammed tai Aleksanteri Suuri, yms.

Saddam taas on vanha ja väsynyt. Stalin ja Hitler vanhoja ukkeleita. Osama, jos on edes elossa, heikossa kunnossa oleva kukkakeppi. Eivät kiinnosta.

Johnny sanoi:
Mutta mutta! Nyt ei olisikaan kyse nyrkkeilyottelusta, vaan tappelusta. Evahan on nimenomaan nyrkkeilijä. Sinun tarvitsisi vain kaataa Eva, käydä vyötärön päälle istumaan ja moukaroida menemään. Vapaaottelussa tätä kutsutaan ground'n'poundiksi. Toinen vaihtoehto on että otat tytön kuristusotteeseen. :D Käsi- tai jalkalukottaminenkin saisi Evan taputtamaan nyrkkeilyhanskoillaan maastoa. ;) Niin ja onhan Eva pelottavan 168cm 60 kg varren omaava taistelija. :lol2: http://www.boxing.fi/sivu.php?lid=271&lan=2
Aylah on nainen, joten eiköhän se Eva veisi homman kotiin n. 2,5 sekunnissa. :david:

Tomi sanoi:
Aylah on nainen, joten eiköhän se Eva veisi homman kotiin n. 2,5 sekunnissa. :david:

Parahin Tomi

Tiedän kyllä että Aylah on nainen. Aylah:n profiilista:

Pituus:
179
Paino:
59

Jaahas jaahas. No, Evalla ei painon suhteen ole etulyöntiasemaa. Aylah on myös vaikuttavat 11cm pidempi kuin Eva, joten ulottuvuus on huomattavasti parempi. Aylah voisi vaikka moukaroida potkuilla hyvän etäisyyden päästä Evan jalkoja. Kohta ne olisivat muusia ja alasvienti helpottuisi. Jos Eva yrittäisi jotain iskusarjoja niin Aylah vain sitoisi kiinni Evaan ja hakisi alasvientiä viemällä jalat alta. Sitten all bets are off. :D
Huom. en haluiaisi oikeasti kyseistä ottelua nähdä, mutta kun tässä nyt spekuloidaan. ;)

Sincerely yours,
Johnny

ps. Aylah, mä luotan suhun! :thumbs: :D

Eugen sanoi:
Historiallinen henkilö: Lauri Törni, kurkistus sieluun.

Minuakin kiinnostaisi. Ja vaikka en mikään kynis olekaan, niin sen perusteella mitä olen lukenut kirjasta Lauri Törni - syntynyt sotilaaksi, voisi tulla pahasti plexiin.

Ei siinä mitään jos lärvi menee uuteen uskoon (arvethan vaan tekee miehestä entistäkin karismaattisemman), kunhan ei tule sellaisia vammoja jotka aiheuttaisivat treenitaukoa.

Edgar sanoi:
"Who´d you fight?"
"Which celebrity?"
"Dead or alive, doesn´t matter"
"Who´d be tough?"

No vaikka Tshingis-kaani. Haluaisin testata, että menestyikö se vain kovien sotajoukkojensa ja pätevän johtamisensa vuoksi, vai olisiko siitä johonkin myös mies miestä vastaan.

Veikkaan, että pyyhkisin lattiaa kaverilla, mutta en tietenkään voi varmasti tietää, joten kiinnostaisi kokeilla.

Ja mikä ettei samankaltaisista syistä myös profeetta Muhammed tai Aleksanteri Suuri, yms.

Saddam taas on vanha ja väsynyt. Stalin ja Hitler vanhoja ukkeleita. Osama, jos on edes elossa, heikossa kunnossa oleva kukkakeppi. Eivät kiinnosta.

Millä perusteella Stalin ja Hitler ovat sen vanhempia ukkeleita, kuin Tsingis-kaani tai Aleksanteri, hehän ovat kaikki kuolleita. Tappelisit sitten vaikka sitä nuorta Hitleriä vastaan.
Hitler oli muuten 30-luvun alussa melko hyvässä kuosissa. Ihan lihaksikas ukko, tuli meikäläisellekki yllätyksenä. Hitlerin hauis-posesta on kuva ainakin Veikko Huovisen kirjassa "Veitikka", kannattaa muutenkin lukea jos Hitler kiinnostaa...

Raskolnikov sanoi:
Millä perusteella Stalin ja Hitler ovat sen vanhempia ukkeleita, kuin Tsingis-kaani tai Aleksanteri, hehän ovat kaikki kuolleita. Tappelisit sitten vaikka sitä nuorta Hitleriä vastaan.
Hitler oli muuten 30-luvun alussa melko hyvässä kuosissa. Ihan lihaksikas ukko, tuli meikäläisellekki yllätyksenä. Hitlerin hauis-posesta on kuva ainakin Veikko Huovisen kirjassa "Veitikka", kannattaa muutenkin lukea jos Hitler kiinnostaa...

No joo, ajattelin kaikkia noita, Tshingis-kaania, Stalinia ja Hitleriä, silloin kun he olivat vallassa - ja silloinhan kaksi jälkimmäistä toki olivat aika vanhoja ukkkeleita. Toki ois jännää testata nuorta Stalinia, vaikka sen jälkeen kun kaveri pääsi linnasta.

Ja toi kyllä tuli suurena yllätyksenä minullekin, että Aatulla ois ollu pattia. Mulla on ollu hänestä aina sellainen käsitys, että ääni on kova, mutta siinä kaikki. Mut jos se tosiaan oli kovassa kunnossa, ni kyllä mä olen valmis anytime :)

Muutaman erän voisi ottaa niitä tyyppejä vastaan jotka valitsevat televisioon kaikki saippuaoopperat-homosisustusohjelmat-anopit-chatit-ja_ne_vitun_mobiilipeliohjelmat!
Olisi kiva saada tv-lupamaksulle vähän enemmän vastiketta... :curs:

Haluaisin läpsiä ja retuuttaa tukasta melkein kaikkia kavereiden lapsia, jotka on perkeleen huonosti kasvatettuja ilman syytä jatkuvasti kitiseviä lihavia pikkuniljakkeita, joista ei voi kasvaa ikinä mitään kunnollista.

EDIT: Koska en tiedä pärjäisinkö noiden riiviöiden vanhemmille.

Höh, edelleen moni haluaa vain hakata palasiksi vihaamiaan henkilöitä, vaikka piti olla fightclubimaista pohdintaa.

Kyllä minäkin keksisin niin pitkän listan vihaamistani henkilöistä, että pakkiksen serveri kaatuisi, kuten Rollerghoast niin osuvasti asian ilmaisi.

Edgar sanoi:
Höh, edelleen moni haluaa vain hakata palasiksi vihaamiaan henkilöitä, vaikka piti olla fightclubimaista pohdintaa.

Kyllä minäkin keksisin niin pitkän listan vihaamistani henkilöistä, että pakkiksen serveri kaatuisi, kuten Rollerghoast niin osuvasti asian ilmaisi.

Saisivathan nuo polven korkeutta kohta hipovat takaisinkin hakata ja ehkä lopuksi kunnioittaisimmekin toisiamme enemmän.

Mä haluaisin tapella Brad Pittin kanssa ja nähdä onko se niin kova kuin Tyler Durden. Nuori Clint Estwood olis kova sana kans.

Eugen sanoi:
Mä haluaisin tapella Brad Pittin kanssa ja nähdä onko se niin kova kuin Tyler Durden. Nuori Clint Estwood olis kova sana kans.

Mä haluaisin tapella joidenkin Pittin roolihahmojen kanssa, Tylerin lisäksi Earlya vastaan (elokuvassa Kalifornia) - itseasiassa ennemmin Earlya kuin Tyleria vastaan.

Itse Pitt vaikuttaa kyllä vähän neidiltä - ei niin, että mulla sitä mitään vastaan olisi, tosi hyvä näyttelijä, mutta tappelu ei kyllä kiinnostaisi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom