Kenen kanssa tappelisit?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sniffari
  • Aloitettu Aloitettu
Haluaisin leipoa pataan niitä kusipäitä jotka ilmaantuivat pari kesää sitten oven taakse inisemään ja varsinkin sitä pää kenossa inisevää kusipäätä.Vittu viis jätkää eikä edes silmää saaneet umpeen..nössöpaskat.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olisi mielenkiintoista kokeilla löytyisikö Bruce Willisistä vastusta. (kuuluu suosikkinäyttelijöihini)
Leffoissa näyttää pärjäävän, mutta miten kävisi IRL?

Chuck Norrisin kanssa. Ihan mielenkiinnosta. Sen verran kova jätkä, että haluisin nähdä mitä se mulle tekee.

Mä voisin ottaa matsia esim. nordean nörttien kanssa jotka ovat niiden nettipankin sivujen uudistusten takana, samoin veikkauksen sivujen uudistusten takana olevat nörtit saisivat turpaan kunnolla.

Jessica Alban kanssa. Se oli Dark Angelissa niin kova tyttö, et ois kiva nähä mitä se oikeesti osaa.

Routa sanoi:
Itseni kanssa... taitais tulla tasapeli.

Kyllä sitä ittensä aina voittais. Tietää niin hyvin heikot kohdat. Tämä siis olettaen että toinen itse vain toimii kuten sinä, ei varsinaisesti tiedä että sinä olet hän itse.

Itseni kehittämismielessä tappelisin Martha Stewartin kanssa. Vois tulla aika kyytiä Cassylle. Luulenma.

Voisin kokeilla myös Edward Nortonia American History X -kunnossa. Pa(i)nisin.

Silkasta vitutuksesta tappelisin vuokranantajan kanssa jonka mielestä lämmitystä ei tarvitse pitää yöllä päällä vaikka talossa on yksinkertaiset ikkunalasit. Ei väliä kuka voittaisi, kunhan se whinetys loppuisi. Toisaalta über-kynäniskavuokranantajalta vois vahingossa lähteä henki.

Mä voisin käydä vähän oikasemassa Britneytä, Christinaa ja Mariah Careyta...vaikka kaikkia yhtäaikaa...:curs: :evil:

Sen everwood näyttelijän kanssa olis kiva ottaa matsia... Siis sen äijän joku Ephram kai se on siinä sarjassa... Aivan vaan siks ku tyttökaveri on aivan lääpällään siihen. Menetän sen kohta sille :lol2: no en kai nyt IHAN sentään...

Meitsi ottais matsia luonnollisesti Stallonea vastaan, mutta Stallonen pitäis ottaa matsi Cobrana.

Siitä kohtaamisesta tehtäis vielä lauluja :)

olis kiva jos se eveliina lappalaisen tappaja tulis joskus raitilla haastamaan,
voitais katsoa pystyykö mulkku muuta kuin avuttomia tyttöjä pieksemään hengiltä.:curs:

anssi kelan. ville valon. antti tuiskun. the crashin laulaja Teemu Brunilan. apulannan laulaja toni wirtasen jne ärsyttävien hinttareiden kans joita vihaan.

ja tietysti White Pale Punisherin kans olis kiva ottaa pikku nyrkki hippaset

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom