Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
no ei satu tuo moottoriuhreilu olemaan lähellä sydäntä, mut liian paljon melua turhasta jne. kiva on varmaan autoilla jne, mut rajansa kaikella hehkuttamisella jätkän suhteen. mut mun mielestä se jätkä ei ansaitse saamaansa huomiota lehdistöltä kun se on väärää huomiota. ketäpä muuta voi kiinnostaa niin paljon kimin toilailut kuin sen vaimoa, jota käy kyllä sääliksi vaikka rypevätkin rahassa, mutta on sit varmaan sen arvoista. NOT! :lol2:Kusimato sanoi::lol2:
Niin, eihän se Picassokaan kuin läiskinyt jollain sudilla värimaalia kankaalle.
edit: Siis en mä Kimin toilailuja ja tätä aihetta mitenkään kommentoinut, mutta tuollainen aliarvostaminen ja vähättely vain iski silmään.
Antzu sanoi:Kaikkien kanssa ketkä tilaa Seiskaa
.
Mike sanoi:Mä voisin ottaa kädet sidottuna matsin Poutiaisen kanssa.
Shagrath sanoi:- Kaikki Helsingin rautatieaseman somanoidit ja kaikki niiden seurassa liikkuvat hopparipojut ja pissikset!!
-
Sportman81 sanoi:Eli tappelisit mun kanssa?
Pyranha sanoi:Joku punttimimmi sais piestä jasminit, fingerroossit ja kumppanit niin ettei ne enää pysty antaa lausuntojaan häämatkoistaan ja uskoontulemisistaan lehdille
Antzu sanoi:Joo, väännetään vaan. :D
:
mustan vyön judoka..ei toivoakaan ;) :DCthulhu sanoi:Vladimir Putin olisi hyvä kohde. Imperialistinen ryssä ja vastuullaan tuhansien ihmisten henki. Olisi myös hauska tietää, että miten pärjää judokaa vastaan, huvi&hyöty.
Aylah sanoi:noistahan kuulee pakosti koko ajan jotain.
SniffDaddy sanoi:Minä, Paavo Lipponen, Erkki Tuomioja ja lumilapio samaan huoneeseen viideksi minuutiksi. Sieltä poistuu kaksi - kummallakaan niistä ei ole SDP:n jäsenkirjaa ja toisella voi tehdä lumitöitä.