Kenen kanssa tappelisit?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sniffari
  • Aloitettu Aloitettu
Kaikkien kanssa ketkä tilaa Seiskaa
Sami Sykön
Kaj-Erik Relanderin
.
.
.
Kyllähän noita keksis.

Edit: Kimmo Sasi, siinä on niin ärsyttävä sönköttäjä, että oli vielä pakko lisätä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kusimato sanoi:
:lol2:

Niin, eihän se Picassokaan kuin läiskinyt jollain sudilla värimaalia kankaalle.

edit: Siis en mä Kimin toilailuja ja tätä aihetta mitenkään kommentoinut, mutta tuollainen aliarvostaminen ja vähättely vain iski silmään.
no ei satu tuo moottoriuhreilu olemaan lähellä sydäntä, mut liian paljon melua turhasta jne. kiva on varmaan autoilla jne, mut rajansa kaikella hehkuttamisella jätkän suhteen. mut mun mielestä se jätkä ei ansaitse saamaansa huomiota lehdistöltä kun se on väärää huomiota. ketäpä muuta voi kiinnostaa niin paljon kimin toilailut kuin sen vaimoa, jota käy kyllä sääliksi vaikka rypevätkin rahassa, mutta on sit varmaan sen arvoista. NOT! :lol2:

Unohdin Teuvon ekasta listasta, sitä Helsinki City Boyta voisi kyllä käyttää kyllä verkon painona.

noh olis kiva kokeilla David "Tank" Abbottia vastaan
mukavasti varmasti tulis lättyy mut kyllä mä kerran saisin lyödä.

Jos Ruudun Jarkosta on tässä vaiheessa mitään jäljellä niin kyl maar määki sit voisin voimiani mitellä sen idiootin kanssa :curs:

Joku punttimimmi sais piestä jasminit, fingerroossit ja kumppanit niin ettei ne enää pysty antaa lausuntojaan häämatkoistaan ja uskoontulemisistaan lehdille :wall:

hmm..mä olen rauhallinen persoona, mut exäni nykyistä poikakaveria voisin vedellä huolella pleksiin..tullut sieltä suunnalta lukemattomia tän tyypin uhkauksia mulle et mielellään kokeilisin tän 55-60kg kukkakeppikynäniskalökäpöksyn voimia :lol2:

Sportman81 sanoi:
Eli tappelisit mun kanssa?

Joo, väännetään vaan. :D

Pyranha sanoi:
Joku punttimimmi sais piestä jasminit, fingerroossit ja kumppanit niin ettei ne enää pysty antaa lausuntojaan häämatkoistaan ja uskoontulemisistaan lehdille

Noista julkkiksista ei tarttis kärsiä, jos kukaan ei saatana ostais (tai varsinkaan tilais) Seiskaa. Ymmärrän kyllä, että on kiva laittaa välillä aivot narikkaan ja naureskella vain typerille julkisuudenkipeille ihmisille, jotka noissa lehdissä esiintyy... mutta silti. :piis:

Paavo Lipposen! :)

Paavo on hieno mies, eikä mulla mitään sitä vastaan ole, mutta jotenki ois siistiä vääntää painimatsi sen kanssa. Epäilen kyllä että paavo pyörittelis mut 6-0.

Jahas, täällä on näköjään muillakin pieniä antipatioita tiettyjä henkilöitä kohtaan. :) Niin se pitää ollakin.

Updeitataan vähän omaa listaa. Vanhoja tuttujahan nämä ovat:

Petteri "Lahopää" Ahomaata olisi kyllä aika kiva voidella pikkasen ohimoon. Ehkä vähän muuallekin.

Jasmin "Horatsu" Mäntylä kyllä ansaitsisi 32-tuumaisen laajakulmatelevision poikittain hanuriin. Se kylläkin varmaan tykkäisi siitä, joten ehkä ihan perinteinen ja hyvä turpalöyly olisi paikallaan.

Marika Fingerbangia pitäisi kouluttaa ihmisten tavoille. Ainakin avokasta tarjoisin.

Kyllä sitä saatanan Vesa Keskistä pitäisi myös hivauttaa - ehkä jopa kättä pitemmällä.

Minä, Paavo Lipponen, Erkki Tuomioja ja lumilapio samaan huoneeseen viideksi minuutiksi. Sieltä poistuu kaksi - kummallakaan niistä ei ole SDP:n jäsenkirjaa ja toisella voi tehdä lumitöitä.

Antzu sanoi:
Joo, väännetään vaan. :D

:

Heh, sehän oiskin mahtava syy päästä vähän verryttelemään paikkoja :thumbs:

Seiskahan on just paras ja siinä esiintyvät ihmiset :david:

Todellakin nauretaan,joka kerta kun sitä lehteä luetaan..

Vladimir Putin olisi hyvä kohde. Imperialistinen ryssä ja vastuullaan tuhansien ihmisten henki. Olisi myös hauska tietää, että miten pärjää judokaa vastaan, huvi&hyöty.

Cthulhu sanoi:
Vladimir Putin olisi hyvä kohde. Imperialistinen ryssä ja vastuullaan tuhansien ihmisten henki. Olisi myös hauska tietää, että miten pärjää judokaa vastaan, huvi&hyöty.
mustan vyön judoka..ei toivoakaan ;) :D

Anteeksi kaikille, että jälleen kerran tapani mukaan nussin pilkkua niin, että pistettä vituttaa vieressä - mutta se Fight clubin: "ketä vastaan tappelisit?" -juttu on ollut mun käsittääkseni jotain muuta kuin "kenet tahtoisin hakata paskaksi."

Mulle tuli Fight Clubista mieleen sellainen, että sitä matsia ei oteta sellaista henkilöä vastaan, jota vihaa vaan jotakuta tasaväkistä tai muuten vaan arvostettua henkilöä vastaan.

"Vittu mä tahtoisin matsata tota Dragonia vastaan!!!" -kommentteja odotellessa ;)

Aylah sanoi:
noistahan kuulee pakosti koko ajan jotain.

Niinkö, mä en vieläkään tiedä kuka Loman tai kuka Fingerroos? Suomi TV on vaan niin surkeaa, että kun siitä pääsi eroon, koko tv-viihde näyttää surkuhupaisalta. Son evvk noi jonkun seiskajulkkiksen hoidot mun elämässä.

Kuka ei ymmärrä Fight Clubin filosofiaa, niin kysymyshän ei välttämättä ole siitä, että kenet haluaisit hakata. Jääköön kommenttini kurisioteetiksi...

Mä voisin tapella Janne Hurmeen kanssa. Enkä laskis pois ennen kuin itkis, ja itkis ja itkis.

SniffDaddy sanoi:
Minä, Paavo Lipponen, Erkki Tuomioja ja lumilapio samaan huoneeseen viideksi minuutiksi. Sieltä poistuu kaksi - kummallakaan niistä ei ole SDP:n jäsenkirjaa ja toisella voi tehdä lumitöitä.

repesin... :hyper: :rock:

Onneksi on sen verran mukava pomo, ettei tarvi vastata "mun pomon kanssa", koska minä ja n. 4,5 miljoonaa muuta suomalaista ottaisi siltä mieheltä pataan nopeampaa kuin Teräsmies vetää hanskaan. :D

Suositut

Back
Ylös Bottom