Vaikka ei tässä perustella tarvitse, niin perustelisitko silti? Juusohan on oikein mukavanoloinen kaveri.Tomi sanoi:Juusosta ja Peltsistä se läskimpi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vaikka ei tässä perustella tarvitse, niin perustelisitko silti? Juusohan on oikein mukavanoloinen kaveri.Tomi sanoi:Juusosta ja Peltsistä se läskimpi
Been there - done th... mut siitä ei sit enempää. :D baarimikon työ ei vaan tälle jampalle sovi. oma ylimielinen asenne asiakkaitaan kohtaan koituu vielä sen kohtaloksi. joku toinen voi olla enemmän tosissaan kuin minä ts. poke ei kerkeä väliin.Jussi Ahteen, koska mulla vaan rupee vituttaan pelkkä nimikin jo.
Aimotarmo sanoi:sinähän viet yöuneni?
Matsku sanoi:Lukutaidon puutetta sinulla.
Tai sitten vain yksinkertaisesti vittuunnut kun haukun homoja.
Aimotarmo sanoi:Kukas tässä nyt vittuuntuu. Kunhan vähän kiusaan. Ei kai ne hinurit kokonaisena ryhmänä voi noin paljon ärsyttää. Ei se Anopin juontaja, jonka olen tähän threadiin listannut taida ihan niitä Suomen vannoituneimpia heteroja olla. Tosin mulla aivan sama, vaikka olisi. Istuisin silti sen naamalle!