Kenen kanssa tappelisit?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sniffari
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tahtoisin tapella Jerry Springerin kanssa. Hän kun tykkää laittaa ihmisiä tappelemaan keskenään.

Jussi Ahteen, koska mulla vaan rupee vituttaan pelkkä nimikin jo.
Been there - done th... mut siitä ei sit enempää. :D baarimikon työ ei vaan tälle jampalle sovi. oma ylimielinen asenne asiakkaitaan kohtaan koituu vielä sen kohtaloksi. joku toinen voi olla enemmän tosissaan kuin minä ts. poke ei kerkeä väliin.

päättäjistä tämä Arja Alho saa jo naamallaan vitutuskäyrän harvinaisen korkeaksi.. muistaakseni tämä kovasti oli päättämässä mm. autoveroasioista / autojen muutosluvista aikoinaan. pakko puuttua asioihin, joista itse ei tiedä hevonvittuja. puolueensa perikuva. :curs: naista en kuitenkaan löisi, vaikka tämä olisi kyseessä.

e.
arja-alho5.jpg

-timo Poutiainen
-ex kaverini
-salilla se vitun typerä juntisti käyttäytyvä poika
-työpaikan pomo(eräs niistä)
-serkkuni
-sisustushomo Gekko("Gekko on kovapäinen kaveri")
-Erkki Tuomioja
-Matti ja Mervi

Siinähän niitä näin ensi alkuun, joita olisi mukava mäiskiä :curs: :evil: :D

Listalta unohtuivat kaksi todella ärsyttävää henkilöä: Jussi 69 ja Wallu Walpio. Näitä en mäiskisi, pahoinpitelisin törkeästi. Varsinkin ensimmäinen noista kahdesta sankarista.

En kenenkään kanssa, mutta jos olisi pakko tapella jonkun kanssa, tappelisin varmaan veljeni kanssa. Tämä siksi että hän on huomattavasti minua vahvempi ja pystyisi siksi estämään minua vahingoittamasta häntä ja itseäni.

Kimi räikkösen Naama ja olemus vituttaa yli kaiken kaiken lisäksi kimittään kuin naiset. Niin ja se vituttaa kans aikas paljo ku aina löytyy selitys joka asiaan esim. jos ajaa pihalle niin autos vika ei ikinä kuskis :rock:

George Bush, tämän puskan haluaisin kitkeä pois! Sappi rupee kiehumaan pelkän pärstän näkemisestä telkkarissa.

Koska tämähän on vain hypoteettista pohdiskelua niin en tunne sääliä valita turpakäräjien kohteeksi Päivi Räsästä :).

EDIT: Olisihan niitä paljon tärkeämpiäkin kohteita eliminoitava, mutta päivi nyt tuli ekana mieleen :haart:

Tällä hetkellä suosikkini ovat eilisessä Ajan Henki-ohjelmassa olleet nainen ja mies. Jos joku katsoi ohjelman niin varmaan ymmärtää minkä takia. Toisaalta Eva W:n kanssa voisi olla siistiä katsoa paljonko saa pataansa, tosin vähintään 16oz:n hanskoilla. (Eikö säännöissä mainittu että ottelut otellaan ylävartalo paljaana :kuola: !)

Siis mua niin ärsyttää kaikki ihme narisevat ämmät täällä suomessa. Jos vain moraaliltani voisin, niin kaiken pahan alku Tarja "muumimamma" Halonen, Elisabeth Rehn ja muut vastaavat naisten asiaa ajavat tasa-arvo tantat vois nyt piestä alkuunsa.

Naiset kuuluu hellan ja nyrkin väliin!

Oi täällon menny jo noita helmiä niin paljon, kuten...
- Se Anoppi juontaja, haluaisin kieltämättä tehdä sille asioita jotka kielletään
ihmisoikeussopimuksissa
- Ninja Sarasalo, vitun ylimielinen hauaaaaaaraaaa... YÖK.
- Matti ja Mervi
- Möykkäel Jaksonen, sitä ei varmaan kyl tarvis ku puhaltaa ni lähtis osat irti...

Itse voisin heilauttaa Tauno Palo-heijarilla päähän säämies Visaa! :curs: Joku siinä äijässä saa mun aivot kuplimaan raivosta. TP-heijariin pyötyneen Visan sulloisin ilomielin säämies Petri "hiivinainaennustuksenpäätyttyäkameraanpäin" Takalan perseeseen. :curs:

En ainakaan huomannut, että olisi mainittu, joten....

Eva Biaudet, voi vittu, että vihaan tuota saatanan ämmää. Eikä mitään taputtelua vaan nyrkkiä naamaan, saattaisin jopa voittaa :D

Matsku sanoi:
Lukutaidon puutetta sinulla.

Tai sitten vain yksinkertaisesti vittuunnut kun haukun homoja.

Kukas tässä nyt vittuuntuu. Kunhan vähän kiusaan. :) Ei kai ne hinurit kokonaisena ryhmänä voi noin paljon ärsyttää. Ei se Anopin juontaja, jonka olen tähän threadiin listannut taida ihan niitä Suomen vannoituneimpia heteroja olla. Tosin mulla aivan sama, vaikka olisi. Istuisin silti sen naamalle! :)

Aimotarmo sanoi:
Kukas tässä nyt vittuuntuu. Kunhan vähän kiusaan. :) Ei kai ne hinurit kokonaisena ryhmänä voi noin paljon ärsyttää. Ei se Anopin juontaja, jonka olen tähän threadiin listannut taida ihan niitä Suomen vannoituneimpia heteroja olla. Tosin mulla aivan sama, vaikka olisi. Istuisin silti sen naamalle! :)

Ha ha :rock: :)

Mikä ihme toi Lomannin Teuvo on? Olenko näin hyvin suojassa pahalta yhteiskunnalta kun en tämmöistä ilmiötä tunne. Selventäkääpä joku.

eminem
kaikki suomi-hiphopparit
99% salattujen elämien miespuolisesta näyttelijäkaartista
tuomas kytömäki
kimi räikkönen
matti vanhanen(älkää kysykö miks)
matti nykänen

näitähän rupes siunaantumaan kun oikein rupes miettimällä miettimään...
so many people to fight,so little time...

- Kaikki Helsingin rautatieaseman somanoidit ja kaikki niiden seurassa liikkuvat hopparipojut ja pissikset!!

- Viherpiipertäjät ja feministit

- Poliisien, palomiesten ym. palkkauksesta päättävät

- Teuvo Loman + muut miespuoliset "vip"- seikkailijat

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom