Kenen julkkiksen kanssa tappelisit?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SIC-
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
ei vittu mikä ketju, ihan parhautta, räkätän silmät vedessä :D mutta homo bb-nikon voisin hakata heteroksi tai hengettömäksi, kumpi nyt tulisikaan ensin, jykä käteinen kuolemaan asti, tää musta turbaani vai mikä se oli

Ekana tuli mieleen String-Eemil! Vittu, että vituttaa sen irstaat posetukset!!! Lomalta tultua oli työhuoneeni "tapetoitu" laminoiduilla String-Eemeli kuvilla! Tulee varmaan vielä uniinkin ja joutuu vetää ittensä narun jatkeeks. Toisena tuli mieleen salkkareiden Severi ja homo Niko!

Ei oo julkkis mut ai saatana et menee pannu jumiin jokaikinen kerta ku törmään tän vitun the tsyssin kuviin

130028984.jpg

Äläs nyt. Tää Ähläm sähläm ****zi on kai monelle pakkislaiselle Jumala!

Mun vastustajat olis
171-0803094727-mini-me-austin-powers.jpg

Perustelut, et tollanen kääpiö olis paha vastustaja ku se vois juosta pakoon piiloon esim. sohvan alle ja sit yht äkkiä yllättää selustasta!

toinen vastustaja olis
649209.jpg

Jorma on vaan jotenkin pelottava häiskä... mut uskon et voittaisin...

Hjalliksen, ottaisin luultavasti ite turpaan ja saisin potkut, mutta joku sen äänessä on vain sellaista että menee itellä pata jumiin :D

606139.jpg

Jyrki Katainen on kyllä listan kärkipäässä ja naisista Susanna Indren. Myös semijulkkis Olli Postille voisi takoa vähän realismia päähän, vaikka vähän asiaakin puhuu.

Olli.jpg

Tää on helppo. Kim Jong-un. Sitä olisi mukava vähän pyöritellä.

Nyt et oo miettiny ihan loppuun asti. Ensinnäkin, vaikka sä voittaisitkin, niin lehdessä lukis silti: "Kim Jong-un win by RNC (time 0:02)".
Ja toiseksi, sen jälkeen sut hirtettäs, keitettäs ja sun ruuminosat lähetettäs eri mantereille.

Joulupukin kanssa, ko silloin pikkusena se ei saatana antanu mulle joululahjaksi kauan toivomaa nikkoautoa. :curs: Ja lisäksi se on niin hoikka poika minuun verrattuna ja saa varmasti naistaki enemmän.

Olisi kiva tapella myös Brian Austin Greenin kanssa ja selvittää, että onko se nyt niin paljon minua parempi mies, kun on Megan Foxin nainut.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom