Kenen julkkiksen kanssa tappelisit?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SIC-
  • Aloitettu Aloitettu
Paavo Arhinmäki, Oras Tynkkynen, Carl Haglund alkuun ja tarkemmin kun ajattelee niin melkein koko eduskunta voisi käydä jonoon nyt kun ei enää Halmekaan ole riveissä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos tappelu olisi kuolemaan asti niin hyvin monen politiikon kanssa. Muuten sitten vain semmoisten huomio-huorien kanssa kuten BBNiko ja Sofia Ruusila yms.

On muuten merkillistä, miten pienistä asioista voi turpaanvetohimo olla kiinni.
Esim BB-Saulia tai Tuiskun Anttia en, ehkä hieman yllättäen, satuttaisi.
BB-Niko viidakon tähtöstä tai vaikka Samu Haberia saattaisin tarvittaessa myllyttää.

jyrki_paa.jpg

Jyrki Käteinen
Tän pinokkion ylimielinen virne on jotain niin ärsyttävää!

Tyler durdenin kanssa. Jos meinaisin jäädä alakynteen niin sanoisin sille "Sä et tiedä missä mää oon ollu" ja nauraisin päälle

suomalaisista "Ali" Jorma Tommila tai "Pulu" tommi Eronen

Sini Saarela eli tää greenpeace aktivisti jos saisi vaikka taottua järkeä päähän, jos ei ole jo liian myöhäistä, jotenkin uskomattoman ärsyttävää kun nää hipit on niin pirun vieraantuneita todellisuudesta .. Toinen kova vaihtoehto olis The Rock, ei olis varmaan mitään jakoa mut jos hengissä selviäisi ni voisi pyytää nimmaria ja elvistellä koko loppuelämän, on se kauhee vuori!

Outoo miten jengi haluaa tapella juuri niiden kanssa, ketkä panee vuodessakin enemmän kuin yksikään tavis. Eli mitä enemmän kaveri on suositumpi tyttöjen/naisten keskuudessa, sitä enemmän ollaan turpaan vetämässä. Hmm.. :rolleyes:

Itse mätkisin Jarmo Koskea niin kauan että palaisi takaisin salkkareihin.

A. Stubbia ojentaisin isälliseen tyyliin koska siinä "miehessä" on jotain niin kuvottavaa, ettei sitä pysty sanoin kuvailemaan. Kate Uptonin kanssa haluaisin tapella painityyliin :D

Amin Asikainen voisi päätä lyhyempänä tulla takomaan allekirjoittaneelle järkeä päähän ja tiputtamaan takaisin maanpinnalle. Olisi oikein asiallista saada kunnolla turpaan, vaikka veikkaankin, että Asikainen ei kehtaisi mätkiä tosissaan, kun vastustaja on todella heikko.

Outoo miten jengi haluaa tapella juuri niiden kanssa, ketkä panee vuodessakin enemmän kuin yksikään tavis. Eli mitä enemmän kaveri on suositumpi tyttöjen/naisten keskuudessa, sitä enemmän ollaan turpaan vetämässä. Hmm.. :rolleyes:

Itse mätkisin Jarmo Koskea niin kauan että palaisi takaisin salkkareihin.

Jarmo Koskesta tuli mieleen, että jos tyttö-poika -painit jätetään pois laskuista niin oma valinta vois olla "Kanaali-Koskinen". Olihan se muinoin kova vääntämään, mutta kyllä mä nyt kuuskymppisen käppänän voitan (ainakin yrittäisin). Oikeuslaitoshan on ajatellut sällin kohdalla, että kyllä 53 kerta toden sanoo ja vapauttaa Roin kerta toisensa jälkeen, niin voisin koittaa oikeasti tehdä asialle jotain ja kantaa oman korteni kekoon ettei tyyppi pahoinpitele/tapa enää ketään.. :p

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom