Kenen julkkiksen kanssa tappelisit?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SIC-
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
tsiikki marssis tään biisin soidessa kehään

ja veijo hietala laulas sen veijohietalabiisin

hietalan otettua tyrmäysvoiton, porukka huutas "veijo, veijo, veijo", ja sit pakkiksen hurjin haastaja menis kokeilee onneaan (mut se on parempi pitää mielessä, että hietsu tappelee tyttömäisellä raivolla, ja varmaan mielellään myös tyttöjä vastaan)

enpä usko, että minulla on enempää annettavaa tähän trediin

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Arskan kanssa ehdottomasti, kuinka moni muu voisi sanoo, että on saanut terminaattorilta turpaan.
Meinasitko siltä kääkältä ottaa turpaan :D
Vitsi vitsi :D Itse ottelisin tyhjällä parkkipaikalla lievästi kännissä olevan Zakk Wylden kanssa. Miehisesti siinä otettaisiin mittaa toisistamme ja sen jälkeen juotaisiin kaljaa.

Meinasitko siltä kääkältä ottaa turpaan :D
Vitsi vitsi :D Itse ottelisin tyhjällä parkkipaikalla lievästi kännissä olevan Zakk Wylden kanssa. Miehisesti siinä otettaisiin mittaa toisistamme ja sen jälkeen juotaisiin kaljaa.

Uskon että pelkkä Arskan näkeminen lamaannuttaisi meikäläisen tyystin, jonka jälkeen olisinkin helppo ja puollustuskyvytön uhri :D

Kaikki saatanan pedofiilipapit sun muut katolisen kirkon perverssit..... Ristiinaulitsisin ne tietenki.

Ja kotimaisista valitsisin kaikki eduksunnan jäsenet erityisesti Urpilaisen.

Kaikkien. Ja kuka vittu on Veijo Hietala? Joo myös sen kanssa.

No miks ei joku sen ajan julkkis? Vaikka Agricola, tai vielä vanhemmista infamous kirvesmurhaaja Lalli. :D Eikös keskiajan ihmisetkin olleet aika pienikokoisia nykyiseen verrattuna? Toisaalta kovempi kuntosia varmaan on olleet myös.

Joo no Lalli olis kyllä hyvä!! :D Yritin parhaani miettiä sen ajan julkkistalonpoikaa mutta ei silloin muistunut mieleen.

Antti_Rannanjarvi_ja_Antti_Isotalo.jpg

Tossa olis kaksikko jonka kanssa ei olis kiva painia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom