iha jees rantakunto.. mutta tuo naama=\
En tunne kuvasta onko julkkis vai ei, mutta täysin samaa mieltä! Tuo naama suorastaan huutaa nyrkkiä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
iha jees rantakunto.. mutta tuo naama=\
En tunne kuvasta onko julkkis vai ei, mutta täysin samaa mieltä! Tuo naama suorastaan huutaa nyrkkiä.
Ai koska sil on hyvät kasvonpiirteet (no homo :D) ja saa vitusti enemmän pillua kun pakkiksen finninaamaset pallinaamat?
Olen aina halunnut ottaa matsin Muumipeikon kanssa. En vihaa Muumia, mutta sillä on vaan täydellinen kroppa. Kuonoon ja pallomahaan olisi makoisaa tempoa koko arsenaali koukkuja. Muumin kädet on myös niin lyhyet, että olisi helppo pitää oma pää puhtaana. Kun rikastun, teetän itselleni Muumisäkin.
Janne kataja. Jumalauta ku on ärsyttävä. Joka ohjelmassa niin paskaa läppää, kukaan muu ei naura sen jutuille kun janne itse
Ai mitenkö? Väittäisin että 97% kaikista maailman asioista kääntyy lopulta joko rahaan tai pillunsaantiin.Miten se pillu tähän liittyy?
Vaikka saisin kaikki tämän planeetan pesät mulkun ympärille... ei se silti vie pois jeff seidin käärmenaamaa. Hehe.
Olen aina halunnut ottaa matsin Muumipeikon kanssa. En vihaa Muumia, mutta sillä on vaan täydellinen kroppa. Kuonoon ja pallomahaan olisi makoisaa tempoa koko arsenaali koukkuja. Muumin kädet on myös niin lyhyet, että olisi helppo pitää oma pää puhtaana. Kun rikastun, teetän itselleni Muumisäkin.
Veijo Hietalan. En tiedä oikeasta Veijo Hietalasta mitään, mutta tuo video pistää vihaks.