Kenen julkkiksen kanssa tappelisit?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SIC-
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olen aina halunnut ottaa matsin Muumipeikon kanssa. En vihaa Muumia, mutta sillä on vaan täydellinen kroppa. Kuonoon ja pallomahaan olisi makoisaa tempoa koko arsenaali koukkuja. Muumin kädet on myös niin lyhyet, että olisi helppo pitää oma pää puhtaana. Kun rikastun, teetän itselleni Muumisäkin.

Janne kataja. Jumalauta ku on ärsyttävä. Joka ohjelmassa niin paskaa läppää, kukaan muu ei naura sen jutuille kun janne itse
1135236171347.jpeg

Ai koska sil on hyvät kasvonpiirteet (no homo :D) ja saa vitusti enemmän pillua kun pakkiksen finninaamaset pallinaamat?

Miten se pillu tähän liittyy?
Vaikka saisin kaikki tämän planeetan pesät mulkun ympärille... ei se silti vie pois jeff seidin käärmenaamaa. Hehe.

Olen aina halunnut ottaa matsin Muumipeikon kanssa. En vihaa Muumia, mutta sillä on vaan täydellinen kroppa. Kuonoon ja pallomahaan olisi makoisaa tempoa koko arsenaali koukkuja. Muumin kädet on myös niin lyhyet, että olisi helppo pitää oma pää puhtaana. Kun rikastun, teetän itselleni Muumisäkin.

Vittu et hajosin :D

Janne kataja. Jumalauta ku on ärsyttävä. Joka ohjelmassa niin paskaa läppää, kukaan muu ei naura sen jutuille kun janne itse
1135236171347.jpeg

Joo tuo äijä oli ihan vitun idiootti siinä Neljän Tähden Illallisessa. Ei suostunut syömään muuta kuin jauhelihaa ja makaronia ja muistaakseni joku vieras oli tehnyt sille omat ruuat, kun muut söi jotain erikoisempaa. Oskari Katajisto oli myös täysi idiootti sen perusteella.

Miten se pillu tähän liittyy?
Vaikka saisin kaikki tämän planeetan pesät mulkun ympärille... ei se silti vie pois jeff seidin käärmenaamaa. Hehe.
Ai mitenkö? Väittäisin että 97% kaikista maailman asioista kääntyy lopulta joko rahaan tai pillunsaantiin.

Mä oon ihan vähän ihastunut suhun.

Lenni Kalle Taipale, oli niin vitun ylimielinen kusipää, kun sen joskus taksin kyytiin otin. Ehkä mies on muuttunut siitä, kun julkisuuteen nousi Joonas Hytönen show ansiosta mutta silloin sillä ainakin nousi julkisuus hattuun ja oli todella idiootti. Saatana nyt rupeaa vituttaan kun muistelee...

Lance Henriksen Vitun ärsyttävä koska jos se on leffassa tietää että hahmo kuolee jossakin vaiheessa. Hakkaisin sen pilaamasta mun elokuva nautintoja.

samuel l jackson. Samalla se huutaisi i hate this fucking fist in my fucking face.

Veijo Hietalan. En tiedä oikeasta Veijo Hietalasta mitään, mutta tuo video pistää vihaks.

Rupes vituttaa aivan jäätävästi ku katto ton! Toi on muuten oikeasti ihan saatanan ärsyttävää ku nenästä tullaan vääntää tollein silloin ku vituttaa...

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom