Kenen julkkiksen kanssa tappelisit?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SIC-
  • Aloitettu Aloitettu
1. Justin Bieber. Aivan sama minkä verran tyyppi saa teinipesää mutta hänen tempauksensa sylkeä ihmisten päälle, kusta siivouskärryyn, jättää huomiotta faninsa, julkiset kommentit jotka alleviivaavat hänen typeryyttänsä ja sivistymättömyyttänsä ja silti hän laukoo niitä saaden samalla miljoonat ihmiset twiittaamaan niitä eteenpäin.
2. Kanki/Korruptio-Kaikkonen. Kaveri on tyypillinen poliitikko joka repii hyvät rahat "hyvä veli"-kerhon kautta ja kirkkain silmin kertoo kaiken olevan laillista. Veikkaan että muutama minuutti ground'n poundia saa aikaan erilaisen mielipiteen.
3. Chris Brown. Tyyppi hakkasi Rihannaa ja jo siitä ansaitsee kuolla. Sen lisäksi muun muassa twitterissä heittää erittäin halventavia heittoja naisista ja aina kun on ajautunut yökerhoissa ongelmiin niin isot ja möhköt turvamiehensä hoitavat homman hänen puolestaan. ei, ei tällä kertaa. Minä, Chris ja tyhjä parkkipaikka.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
1288539355123.jpg

Paavia vastaan ku pääsis flaidaa. Katolinen kirkko on kunnon murhaaja porukkaa, muutenki sairasta ja ahdistavaa possea.

Katainen, kaikki turhat julkkikset (BB ukot, tukiaiset sun muut), muutamaa sotahullua politiikkoa tekisi myös mieli tempasta tauluu (israelin pääministeri mikä helvetin netanyahu olikaa), suuryritysten johtajia jotka tekee tuottoa muiden kurjuuden ja luonnon pilaamisen kustannuksella.. lista on kyllä helvetin pitkä

Julkkis BB:ssä ollut Teppo olisi kotimainen valintani tappelukaveriksi. Se on on ollut Big Brotherissa ja Hunkseissa on jo hyvä syy, mutta lisäksi sen ärsyttävä guidotyyli ja se uhoaminen ja naisen töniminen BB:ssä oli tosi ärsyttävää.

1288602125638.jpg

Pesääkin tuollainen ruskettunut ja tatuoitu Ed Hardyyn verhoutunut kusipää saa enemmän kuin minä.

Jarmo Koskesta tuli mieleen, että jos tyttö-poika -painit jätetään pois laskuista niin oma valinta vois olla "Kanaali-Koskinen". Olihan se muinoin kova vääntämään, mutta kyllä mä nyt kuuskymppisen käppänän voitan (ainakin yrittäisin). Oikeuslaitoshan on ajatellut sällin kohdalla, että kyllä 53 kerta toden sanoo ja vapauttaa Roin kerta toisensa jälkeen, niin voisin koittaa oikeasti tehdä asialle jotain ja kantaa oman korteni kekoon ettei tyyppi pahoinpitele/tapa enää ketään.. :p

Kanaali-koskisen kanssa matsaamises on vaan yks jännitys momentti jos häviää... se kun on kuuluisa siit, et tykkää höönätä poikia pyllyyn.

Näitä oli kyllä käsittämättömän hauska lukea :D Itse en kyllä varmaan kenenkään kanssa tappelis, yritin oikeen miettiä, mutta ei kyllä ole mitään viettiä hakata ketään :D Hakkaamisestahan tässä threadissa varmaan oli kyse, kun melkein kaikki ottivat vastustajakseen bieberin tms. pikkukaverin. Toivottavasti olisitte mielettömän ylpeitä tästä sankariteostanne :D

Jeesus mikä ketju:) teillä on ongelmia....

Itse ottaisin erää Elina Tervon kanssa sumopainissa. Lajiin kuuluvat asusteen päällä tietysti.

Ketään julkkista en varsinaisesti haluaisi hakata, mutta BB-Nikon skitsoaminen on niin rasittavaa, että haluaisin tehdä sille jotain, mikä antaisi sille oikean aiheen kirkua hysteerisenä. Esimerkiksi heittää nokkospuskaan tai lätkiä kärpäslätkällä paljaalle iholle (no homo).

Onko tää nyt kuitenkin "Kenet tahtoisin hakata" -ketju?

Jos pelkästään tappelua ja jaloa voimien mittelöä tahdotaan, niin tahtoisin testata voimia jonkun muinaisen sotalordin kuten Tsingis Khanin kanssa. Muita vaihtoehtoja olis joku kuuluisa ritari keskiajalta tai luolamies 20.000 vuoden takaa.

Onko tää nyt kuitenkin "Kenet tahtoisin hakata" -ketju?

Jos pelkästään tappelua ja jaloa voimien mittelöä tahdotaan, niin tahtoisin testata voimia jonkun muinaisen sotalordin kuten Tsingis Khanin kanssa. Muita vaihtoehtoja olis joku kuuluisa ritari keskiajalta tai luolamies 20.000 vuoden takaa.

No tässä on järkeä! Viestisi luettuani mullakin tuli mieleen että olisi kyllä hauska vaikkapa 1600-luvulla eläneen suomalaisen kanssa painia. Katsoa että mihin suuntaan on kehitys tapahtunut ;) anteeksi :offtopic:, ei ollut julkkis :(

Miksi ammattimielensäpahoittajat tulevat edes tähän ketjuun, koska he tietävät jo nimestä sen, että kyynel vierii poskella ja moraalisaarna alkaa kehittyä pienessä päässä?

Miksi ammattimielensäpahoittajat tulevat edes tähän ketjuun, koska he tietävät jo nimestä sen, että kyynel vierii poskella ja moraalisaarna alkaa kehittyä pienessä päässä?

Täytyy näyttää kaikille, että minä en moiseen lähtisi, sillä olen parempi ihminen.

Stephen Hawkingin, koska olisi varmaan ainoa jolle pärjäisin. Ja vituttaa kun se on niin fiksu.

No tässä on järkeä! Viestisi luettuani mullakin tuli mieleen että olisi kyllä hauska vaikkapa 1600-luvulla eläneen suomalaisen kanssa painia. Katsoa että mihin suuntaan on kehitys tapahtunut ;) anteeksi :offtopic:, ei ollut julkkis :(

No miks ei joku sen ajan julkkis? Vaikka Agricola, tai vielä vanhemmista infamous kirvesmurhaaja Lalli. :D Eikös keskiajan ihmisetkin olleet aika pienikokoisia nykyiseen verrattuna? Toisaalta kovempi kuntosia varmaan on olleet myös.

Veijo Hietalan. En tiedä oikeasta Veijo Hietalasta mitään, mutta tuo video pistää vihaks.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom