Olin eräässä vaateliikkeessä töissä 4 päivää ja sitten riitti. En saanut olla kassalla (2vko) töissä koska olin uusi. Työpäiväni oli 8h viikata vaatteita, en saanut olla paikallani 5min kauempaa ellei viikattavia vaatteita ollut nii paljon että olisi kauemmin mennyt. Kassalla/kassan lähettyvillä ei saanut olla muuten vain, eikä työkavereiden kanssa saanut jutella. ruokatunti oli TASAN 30min ja se täytyi viettää taukohuoneessa, kahvi tauko oli TASAN 10min. Ja koko ajan piti näyttää kiireiseltä.
Olin myös eräällä vaatetehtaalla töissä kuukauden muuten ihan jees hommaa. Mutta siellä oli kans ruokatunti 30min ja kahvi tauot 5min. ei muuten mutta kun ruuat pitää lämmittää,syödä, juoda, käydä tupakalla ja vessassa tässä ajassa. ja saman tekee 10 muuta työntekijää: yksi vessa, yksi mikro.Työntekijöiden kanssa jutteleminen oli myöskin tässä paikassa kiellettyä. Vessassa käyminen piti suorittaa kahvitauoilla(2kpl) tai ruokatunnilla.
Olen ollut myös kerran fani-tuote myyjänä eräässä urheilu tapahtumassa. ei siinä muuten mutta seisot 6h yhtä kyytiä, paitsi sain yhen tauon ja istuin 5min tupakalla. Enemmän minusta oltiin kiinnostuneita kuin tuotteista. palkaksi sain lukuisat isku-yritykset ja yhden valitsemani fani tuotteen :D