Keihäsmiesten kovat penkkitulokset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jasa
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Hah, eihän tuo Thorkildsenin "puhdas" penkki olisi edes onnistunut ilman apuria vaan se olisi jäännyt rinnalle! Vai laskeeko osa pakkislaisistakin moiset nostot penkki"maksimeikseen"? :hyper: :kuvia:
Siis mitä häh? Kyllä se sen ihan itse nostaa sieltä. Ellet sitten tarkoita tuota käsille auttamista joka on ihan sallittua ja järkevääkin tuollaisissa painoissa.

Siis mitä häh? Kyllä se sen ihan itse nostaa sieltä. Ellet sitten tarkoita tuota käsille auttamista joka on ihan sallittua ja järkevääkin tuollaisissa painoissa.

Just tätä mä meinaan. Siis vaikutti aivan siltä että sen rintapomppauksen jälkeen kaverilta hyytyi selkäesti voimat ja ainsotaan apurin avulla raudat nousi. Ehkä olen väärässä mutta itseäni video ei mitenkään vakuuttanut, vai onko yleensä penkkimaksimit tapana tehdä tohon tyyliin?!? Olen aivan äimänä ettei suoritusta enempää ole kriitisoitu. Toki olisi parempi saada korkearesoluutiosempi video niin vois paremmin kommentoida.

. Siis vaikutti aivan siltä että sen rintapomppauksen jälkeen kaverilta hyytyi selkäesti voimat ja ainsotaan apurin avulla raudat nousi. .

on sulla paska näkö ainaki jos ei muuta. se kaveri veti raudat takas telineisiin kun romut oli jo suorilla. ylös nosto vaiheessa ei kertaakaan koske tankoon.

Jeah, ehkä mulla on paska näkö, mutta silti kriitisoisin sitä että painot oli asetettu tosi alhaalle. Kovinkaan korkealle ei hemmo nostanut. Kädet sellaisella v-otteella että oksat poijes! No, en ole yleensä nostellut apurin kanssa joten meno näyttää vähän mystiseltä.

Jeah, ehkä mulla on paska näkö, mutta silti kriitisoisin sitä että painot oli asetettu tosi alhaalle. Kovinkaan korkealle ei hemmo nostanut. Kädet sellaisella v-otteella että oksat poijes! No, en ole yleensä nostellut apurin kanssa joten meno näyttää vähän mystiseltä.

Ei ne painot olleet mitenkään liian alhaalla, vaan juuri oikealla korkeudella tohon oteleveyteen. Eli kädet oli suorana yläasennossa.

Ja mitä nostoon muuten tulee, niin kyllä se mun mielestä oli ihan ookoo. Toki pompulla tuli, mutta entäs sitten. Muita kompaten, on kyllä miehessä voimaa vaikkei olekaan mikään jätti !

Huh mikä pomppu! Perse kuitenkin penkissä, eikä semmosta kropalla "runkkaamista" pahemmin ollu. Mutta miten tollasta pomppua voi ees tehdä räjähtämättä pitkin seiniä? Mulla ei ainakaan onnistuis tollanen pomppu enää ku jollain 70-80% maksimista. Olisko tolle kundille oikea adjektiivi "elastinen"...

siis voi hyvä helvetti!

tässä sen huomaa että ihmiset on erilaisia, joten en saatana viitsi enempää avautua.

Voisko joku upata ton videon johonkin servulle sellaseen muotoon että näkyisi? Siis toi Thorkildsenin penkki.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Poista vanha quicktime ja asenna uusin 7.1.3 normaali, ei maksullista tarvi niin toimii itellä hyvin 180kg penkkivideo

Suurin osa ihmisistä jotka tätäkin sivua selailee ei tule ikinä saamaan lähellekään 180kg vaikka takamus leijuisi 2m korkeudessa ja tanko pomppaisi kuin kumipallo. Laittakaa vaan vielä vieteripaidat ja rannenauhat+kustomoidut hanskat ja vaikka propelli lippis ja silti ei vaan nouse.

Ei se mulle ainakaan ole niin suuri järkytys että joku ns. "kynis" (joka kuitenkin saa helvetin hyviä keihästuloksia) saa vuosien voimatreenin jälkeen tollasen tuloksen, oli se jonkun mielestä "puhdas" tai ei. Jätkää ei luultavasti itseään pahemmin kiinnosta. Hyvä saavutus.

Täytyy muistuttaa, että keihäänheittäjät ovat usein pitkiä (kuten Thorkildsen ja Pitkämäki) ja näyttävät siksi hoikilta vaikka lihasta olisikin selvästi enemmän kuin nuorella 170cm raudankolistelijalla. Toisaalta punttien nostelu on keihäänheittäjälle vain lajiharjoittelua tukevaa treeniä, joten tuo 180kg on kova tulos ottaen vielä huomioon miten pitkillä käsillä nosto on tehty. Tämä on vähän sama kuin joku juoksua harrastava vähättelisi 3500m Cooperin testissä juoksevan pakkislaisen suoritusta.

Täytyy muistuttaa, että keihäänheittäjät ovat usein pitkiä (kuten Thorkildsen ja Pitkämäki) ja näyttävät siksi hoikilta vaikka lihasta olisikin selvästi enemmän kuin nuorella 170cm raudankolistelijalla. Toisaalta punttien nostelu on keihäänheittäjälle vain lajiharjoittelua tukevaa treeniä, joten tuo 180kg on kova tulos ottaen vielä huomioon miten pitkillä käsillä nosto on tehty. Tämä on vähän sama kuin joku juoksua harrastava vähättelisi 3500m Cooperin testissä juoksevan pakkislaisen suoritusta.

Jep ja nimenomaan juoksua harrastava, joka ei itse pysty edes 2000 metriin.

OP karjalainen vetää vain 130 eikä se kuulu sen normaali treeniin

mistä moinen tieto? kiekko miehet on monasti kovia penkkaan. mikko kyyrö penkkas jo vuosia sitten 195kg. tosin op on moukari mies, mutta luulis niidenkin kuuluvan aikalailla samaan kastiin.

Suositut

Back
Ylös Bottom