Idiootti.Hah, eihän tuo Thorkildsenin "puhdas" penkki olisi edes onnistunut ilman apuria vaan se olisi jäännyt rinnalle! Vai laskeeko osa pakkislaisistakin moiset nostot penkki"maksimeikseen"?
...tai sit tosiaan jurrissa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Idiootti.Hah, eihän tuo Thorkildsenin "puhdas" penkki olisi edes onnistunut ilman apuria vaan se olisi jäännyt rinnalle! Vai laskeeko osa pakkislaisistakin moiset nostot penkki"maksimeikseen"?
Siis mitä häh? Kyllä se sen ihan itse nostaa sieltä. Ellet sitten tarkoita tuota käsille auttamista joka on ihan sallittua ja järkevääkin tuollaisissa painoissa.Hah, eihän tuo Thorkildsenin "puhdas" penkki olisi edes onnistunut ilman apuria vaan se olisi jäännyt rinnalle! Vai laskeeko osa pakkislaisistakin moiset nostot penkki"maksimeikseen"?
Siis mitä häh? Kyllä se sen ihan itse nostaa sieltä. Ellet sitten tarkoita tuota käsille auttamista joka on ihan sallittua ja järkevääkin tuollaisissa painoissa.
. Siis vaikutti aivan siltä että sen rintapomppauksen jälkeen kaverilta hyytyi selkäesti voimat ja ainsotaan apurin avulla raudat nousi. .
Jeah, ehkä mulla on paska näkö, mutta silti kriitisoisin sitä että painot oli asetettu tosi alhaalle. Kovinkaan korkealle ei hemmo nostanut. Kädet sellaisella v-otteella että oksat poijes! No, en ole yleensä nostellut apurin kanssa joten meno näyttää vähän mystiseltä.
Jeah, ehkä mulla on paska näkö, mutta silti kriitisoisin sitä että painot oli asetettu tosi alhaalle. Kovinkaan korkealle ei hemmo nostanut. Kädet sellaisella v-otteella että oksat poijes! No, en ole yleensä nostellut apurin kanssa joten meno näyttää vähän mystiseltä.
Voisko joku upata ton videon johonkin servulle sellaseen muotoon että näkyisi? Siis toi Thorkildsenin penkki.
Täytyy muistuttaa, että keihäänheittäjät ovat usein pitkiä (kuten Thorkildsen ja Pitkämäki) ja näyttävät siksi hoikilta vaikka lihasta olisikin selvästi enemmän kuin nuorella 170cm raudankolistelijalla. Toisaalta punttien nostelu on keihäänheittäjälle vain lajiharjoittelua tukevaa treeniä, joten tuo 180kg on kova tulos ottaen vielä huomioon miten pitkillä käsillä nosto on tehty. Tämä on vähän sama kuin joku juoksua harrastava vähättelisi 3500m Cooperin testissä juoksevan pakkislaisen suoritusta.
OP karjalainen vetää vain 130 eikä se kuulu sen normaali treeniin
OP karjalainen vetää vain 130 eikä se kuulu sen normaali treeniin