Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
j
ihan siisti tuo norskin pena ja ihme juttu että tollanen kuikale pystyy tollaseen. siis se on mun mielipide asiasta.
Minkä takia sä aina vauhkoot tästä? :D Pitäiskö penkkaajan olla mahollisimman läski, että se saa penkattua paljon? Eli onko se ihmisen paino suorassa suhteessa siihen penkkitulokseen?
Toi Thorkildsenin nostohan oli ihan vitsi. Ei kai porukka täällä ihan oikeesti ilmottele esim. omia penkkituloksiaan tollasista nostoista?
Toi Thorkildsenin nostohan oli ihan vitsi. Ei kai porukka täällä ihan oikeesti ilmottele esim. omia penkkituloksiaan tollasista nostoista?
Miksei sitä penkkiä voi nostaa puhtaasti? Siis perse penkissä ja ilman pomppua. Yleisemmin, jos jotain enkkaa hakee (vaikka omaansa), niin miksi fuskata? Ei ego kestä heikkoa tulosta tms.?
Jep, eli räjähtävän voiman määrä riippuu rintalastan kestosta.
Jos olisit pena lukenut vähän tarkemmin, niin kirjoitin, että treenimielessä on ihan ok fuskailla... Hemmo kirjoittaa sivuillaan tehneensä ennätyksensä penkkipunnerruksessa. Ongelma on vain siinä, että tuo liike ei ollut penkkipunnerrus, vaan joku rintapomppuhässäkkä.
mut rinalle ainakin pitkämäki veti yhen hyvän kaverini puheitten mukaan 170, oli nähny.
siis tä. tuo nyt oli hänen ennätyksensä penkissä ja sillä selvä. pidän kovana vaikka ois kuinka pomppu tahansa(eikä ollu ees kova pomppu ku rintalasta kesti ).
Eli jos mä teen seuraavassa treenissä "kyykky ennätyksen" niiaamalla 5cm alaspäin niin sekö on ok? Tai siis jokaisen oma asiahan se on mitä itselleen haluaa uskotella mutta voin mäkin sanoa omaksi keihäsennätykseksi 90m kun vaan jätän kertomaatta että tarvitsen siihen 2 heittoa. Thorkildsenillakin kun kuitenkin näkyy voimaa riittävän niin olisin antanut isommat aploodit siististä 150kg nostosta kun tuosta 180kg pomputuksesta.
JTO?:DZelesnystäkin hurjia tarinoita kuinka roikkuu tolpassa silleen sivuttain. Se vaatiii hurjasti keskikropalta kylllä.
Voi kele ei pelitä mulla tuo viteo, tulee se kuva missä on revenneellä filmillä quicktimen logo :( Ei tota muissa formaateissa olis?
Onhan Zeleznylläkin loukkaantumisia takanaan, on sen verran rankka laji ettei taida huipulta konkareita löytyä jotka eivät ole leikkauspöydällä käyneet?