Keiden Pakkislaisten kanssa istuutuisit pöydän ääreen?

Ikä
36
Jos saisit valita kolme Pakkislaista, keiden kanssa viettäisit päivällisen, ketkä he olisivat?

Itse valitsisin Eugenin, Rinkun ja Hannibalin. Kaikilla on sana hallussa ja tuskin tulisi paljon hiljaisia hetkiä. Itse siinä saattaisi vaan vähän tuppisuuksi jäädä.

Toivottavasti tälläistä threadia ei vielä ole ollut. Joskus oli jossain samanmoinen, mutta kyse oli kuuluisuuksista.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Rinkku, Ironchef ja Eugen
Tuskin tarvii perusteluja :D

Eipä tule usein vastailtua tällaisiin pilipalitredeihin, mutta poikkeus vahvistnee säännön.

Missukka, jto ja reinhardt. Kaksi villiä flikkaa ja treeniguru.

Vain kolme...? Voi fuk...

Noh, tytöistä Naene, AnnieSTARK ja Gillyanne, syy: Koska kaikilla heistä on omalla tavallaan hauskoja/mielenkiintoisia juttuja ja uskon että viihtyisin varmasti.

Miehistä varmaan Winsu alias Wintikka, tenu ja Leeppis alias Leepee PRIEST ja syy koska ne on niin hulluja...

Hyvät perustelut eikö? :D

Edit: Ja jos sais villikortin niiku Idolsissa ni se ois Neutraali!

Jos äijistä pitäs valita: Megamasa, Bulli ja vaikea! Ensin syötäs, tapeltaisiin ja sit ........................

Muijia en voi valita, koska muuten Naene amputoi mun pallit! Paitsi voisin ottaa Anniestarkin, Naenen ja EvilEven, ja laittaisin ne vertailemaan tisuja keskenään! ;-)

varmaankin jättäisin tälläisen mahdollisuuden käyttämättä...

EDIT tai okei:Larzanin,Hulkin ja RiQn.
Neutraali ois ihan mielenkiintoinen tapaus,mut se varmaan söis miut elävältä niin sitä ei uskalla.jos saa ottaa yhden bonusvalinnan niin sitten JWO vielä.

Ei kummempia perusteluja,paitsi että respect mainittuja henkilöjä kohtaan on suuri.

Hmm, mielenkiintoinen kysymys. Mun puolesta pöytäseurue voisi koostua vaikkapa seuraavasta kolmikosta -> Whiteexorcist, Weak ja JustinCreaLake.
Sen verran levotonta läppää tulee aina välillä ircissä! :haart:

Pitäs kai ottaa sellaisia,jotka ei vähästä suuttuis eli sorry..mik99 tipuit nyt pois laskuista ;) :haart: :lol2: ..ei vaa..tää on aika vaikeaa...hmmm

jos saa kaksi vaihtoehtoa kolmikolle laittaa nii ne olisivat tällaiset:

Kahlis, hzero ja ja vaikka vaikka Bullhogan ihan vain tasapainottamaan ;)

ja sit vois tällaisen junnu-osaston koota eli:

Mik99,weak ja syntikka...sorry syntikka ;)

Strappado, Yhtä#Hauista ja Emelyn. Me strappiksen kanssa kokattas yhdessä, kun tytöt siemailis sillä välin Dom Perignonia pöydässä. Keittiöstä tulisimme pöytään smokit päällä ja tytöt ihailisi meitä säihkyvissä iltapuvuissaan. On ne niin komeita yhdessä, he huokailisivat yhteen ääneen. Toki ilta päättyis sitten luonnollisesti Man Gegen Man tunnelmissa ja tytöt jätettäs pysäkille huiskuttamaan.

Jaki sais häkkiinsä mitä pöydästä jäis.

Eugenin ja Reinon kanssa of course, mutta että kolmas... jos treffit olisi turuus, niin ehtottomasti allapidon keijo. Ehkä kuitenkin mustana hevosena kärkikolmikkoon kiilannut Pytön sisko :kuola:

Mike, Hulkki ja Neutraali. Valittisin puheenaiheen niin että kaikki ovat siitä tiukasti erimieltä, ja aiheesta aloitetaan väittely. Tämän jälkeen vaan seuraisin katastrofin kehittymistä. :lol2:

Supermassa, Anssi Manninen ja jto

Varmaan saataisiin jonkinnäköinen ravinto/treeniohjelma hiottua itselle. :D

Hannibal, Strong ja Baarikello (jos voi enää pakkislaiseksi laskea).
Siinä on fiksuimmat ja hauskimmat kirjoittelijat mitä täällä olen nähnyt, mutta joista ei ole viimeaikoina juuri kuulunut. Olis jännä nähdä, että puhuisivatko tyypit mitään IRL. :kippis1:

SUPERMASSA, Wintikka ja Neutraali
Siinä olisikin ihmettelemistä kun safkaa alkais uppoamaan :rock:

Pecman sanoi:
Hannibal, Strong ja Baarikello (jos voi enää pakkislaiseksi laskea).
Siinä on fiksuimmat ja hauskimmat kirjoittelijat mitä täällä olen nähnyt, mutta joista ei ole viimeaikoina juuri kuulunut. Olis jännä nähdä, että puhuisivatko tyypit mitään IRL. :kippis1:

Hauskimmat? Ehkä, riippuu mikä on kenesteäkin hauskaa. Fiksuimmat? No ei todellakaan. Tai no ehkä jos se fiskuus mitataan pelkän paskaläpän heittämisellä ja asiallistenkin keskustelujen sotkemisella. :jahas:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom