Kehut

Originally posted by Hulkki
Loppujen lopuksi mulle annettiin kutsumanimeksi jotain tyyliin "Killan vahvin mies" ja kaikki varmaan pitää mua jonain bodari-idioottina opiskeluajan loppuun saakka vaikka parhaani mukaan yritin olla antamatta mitään viittausta saliharjoittelustani ja elämäntavoistani. :evil: Hyvin alkoi mullakin tämä korkeakouluopiskelu.

Paskan hailee.

Tee niinkuin minä tekisin, ja sanot että olet vetänyt aivan vitusti hormoneita (vaikket olisikaan). Voitpi vielä sanoa, että jos hän ei tykkää siitä, niin voi lähteä laputtamaan ennenkuin väännät sen solmuun testoraivoissa.

Teekkarit on keskimäärin niin kaapissa kasvaneita, pienisieluisia, henkisiä lapsia, että heidän hyväksynnälleen voit haistattaa pitkät paskat. Näin minä tein aikoinaan siinä vaiheessa, kun teekkarien matalaotsaisuus kävi sietämättömäksi.

On TKK:ssakin onneksi seassa helvetin mielenkiintoisia, ja kauniita, mieliäkin. Ne pitää vain löytää.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by hyppyrotta
Hulkki, meinaatko että ne kaikki muut siellä TKK:ssa on sellaisia nörttien stereotypioita, joilla ei ole mitään muuta elämää?

Kaikki ja ei mitään ovat matematiikkaan tai laboratorioon kuuluvia termejä. Elämästä kun on kyse, niin sanoisin, että TKK:ssa on tilastollisesti aivan liikaa matalaotsia.

Originally posted by igf1bp3
Elämästä kun on kyse, niin sanoisin, että TKK:ssa on tilastollisesti aivan liikaa matalaotsia.

Jos näin on, niin jonnekinhan niiden matalaotsien on hakeuduttava. Ellei sitten TKK tee ihmisistä matalaotsia.. Ikävämpää minusta olisi, jos matalaotsat hakeutuisivat pääasiassa esim. palveluammatteihin.

Originally posted by Hannibal
Ellei sitten TKK tee ihmisistä matalaotsia.. Ikävämpää minusta olisi, jos matalaotsat hakeutuisivat pääasiassa esim. palveluammatteihin.

Mun mielestä ihminen on itse vastuussa oman otsansa korkeudesta, eli ei voi perustellusti sanoa TKK:n tehneen jostakin henkilöstä matalaotsaista.

Mutta siitä olen samaa mieltä, että matalaotsien ei pidä hakeutua palveluammatteihin.

Jälleen kerran muna/kana -teoriaan nojautuen, vaikea sanoa, johtaako matalaotsaisuus teknisiin asioihin hurahtamisen, vai toisin päin. Eipä sillä hirveästi ole väliäkään, kun lopputulos on sama.

Originally posted by igf1bp3

Teekkarit on keskimäärin niin kaapissa kasvaneita, pienisieluisia, henkisiä lapsia, että heidän hyväksynnälleen voit haistattaa pitkät paskat.

AAMEN!

Hulkki, meinaatko että ne kaikki muut siellä TKK:ssa on sellaisia nörttien stereotypioita, joilla ei ole mitään muuta elämää?
Aika normaalia porukkaa tuolla tutalla ainakin on. Siksi olinkin niin ihmeissäni että multa tultiin kysymään taas roinauksesta - kahteen kertaan. Eri asia olisi ollut jossain true kynäniskaporukassa, missä tuollaisia kysymyksiä osaa odottaa kuka tahansa kuka on nostanut oman painonsa penkistä ja treenannut jalkojakin silloin tällöin.

En tiedä miten asiat siellä ethelässä on, mutta tuskin sinä nyt mikään uniikki tapaus olet.
Mähän nimenomaan olen uniikki. Mä olen niin V***N iso ja vahva, ettei kovempaa äijää löydy koko TKK:lta. Tuskin löytyy koko Euroopasta. :david:

Originally posted by Hulkki
Mähän nimenomaan olen uniikki. Mä olen niin V***N iso ja vahva, ettei kovempaa äijää löydy koko TKK:lta. Tuskin löytyy koko Euroopasta. :david:

Pffffft.

Jos joskus näät semmosen jätkän, jonka KANSSA ET MAHDU vierekkäin täffän OVESTA, niin se OLEN TODENNÄKÖSESTI MINÄ !!!11

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom