Kehut

Originally posted by Hippa
Naisilla se on varmaan vähän eri juttu, mutta kyllä sitä on tullut tosi hyvä mieli, kun on noteerattu pieni kehitykseni.

Yleensä olen sitten suositellut salia näillekin henkilöille (useimmiten sukulaisia, lähempiä ystäviä) :)

:)

Sama täällä. Kyllähän se vähän rintaa laittaa röyhistämään kun salilla rehkimisestä saadun pienen tuloksen joku noteeraa. Tyyliin: "Ootko sä käyny salilla vai ?" puolitutun suusta kuultuna vaikka t-paidan hihan alta näkyneet kädet onkin vielä melko rimput.

Muutenkin tuo positiivisen palautteen ja kehujen vastaanotto on vaikeaa. Tulee vaivautunut olo, eikä tiedä mitä vastaisi. Ottaisko v**iluna :jahas: vai kehuina :) ?!

Sisko on aina ollut astetta lihaksikkaampi, siihen on kai tarttunut paremmat geenit lihasten kannalta. Mutta jonkin asteista kieroa mielihyvää sai aikaiseksi äitin kommentti käsivarteen hankitusta patista. :rolleyes: "Aivan kauhiat, ei sun saa käydä salilla enää ettei nuo vain kasva".
Ja "lisää pökkyä pesään" eli taas salille vääntämään... :lol2:

T:Tikari

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
kyl mun itsetuntomittari alkaa väpättään 110% kun kuulee et on sitä taas kasvanu...myöskin joskus tuntuu hauskalta kun ikätoverit saattaa kysyy MULTA et millanen treeniohjelma kannattais tehdä...ja mähän kerron kaiken oleellisen kun itse olen elävä ilmentymä kovan treenin tuloksesta:;)

tuo on tosissaan kiusallinen tilanne kuten jo mainittiin jos joku pyytää näyttämään habaa(varsin yleistä tässä iässä,vrt.rinta-hauis-pellet,haba kaikki kaikessa) niin toisaalta sitä tekisi mieli näyttää ja toisaalta ei haluaisi olla niin "avoin"

Originally posted by JJokke
Ei vittu.. :D Sä oot kyllä eri reilu kaveri. :lol2:

Bwahaha, paistiksen jutuille on ennenkin repeilty, kato vaikka mun sigu :D

En oikein tiedä olisko tämä kehu mutta kun jälkeenpäin ajattelee niin hymyhän siitä huulille tulee.

Olin koulussa liikuntatunnilla penkkailemassa yksinäni vailla parempaa tekemistä kun eräs kaveri tulis sisään. Yksi vilkaisu painoihini (75) ja sitten oli että "Jumalauta jos ton nostat mä en enää ikinä kiusaa sua kun tiedän et voit heitellä mua miten tahdot"

Katsoin siinä sitten hiljaa kaveria että mitäs vittua se taas sönkkää. No en saanut tuijotuksella irti mitään niin tein sitten sellasen kohtuu tiukan viitosen noilla. Kaveri lähti sanomatta sanaakaan. :lol2: :lol2:

Jeps nyt on massaa tullu suht lyhyeen aikaväliin ja kyllä sen ihmisten kommenteissakin on huomannut. Tässä nyt pari esimerkkiä:

Olin hihaton paita päällä keittiössä. Faijan kaveri: "Mitä ihmettä sun hartioille on tapahtunu?". Mä siihen: "No ne on ruskettunu." Ja hymy päälle niin molemminpuolin :D

Klubilla pihalla eräs sählynpelaaja: "Alkaa paitakin repeilemään jo vai? Oot tainnut nostella vähän rautaa? ". Mä siihen: "Sitä se lenkkeily teettää.."

Sitten kadulla parin kaverin kanssa kävellessä tää toinen kaveri huomautti että mun käsi on yhtä paksu kuin vieressä olevan muijan reisi... No...mitä siihenkin sanois.

Veljen rippijuhlissa kuukausi sitten sukulaiset jaksoi ihmetellä että miten paljon oon "PYÖRISTYNY" ja leventynyt, yksikin näytti käsillään että vatsan ja lantion kohdilta oon kyllä kasvanut vaikkei pituutta oo tullu milliäkään kymmeneen vuoteen.. Ja mittasin rasvoiksi 9 tuohon aikaan..!!! 180/98.. No siinä vähän aikaan sitä kestin ja sitten sain tarpeekseni, vedin paidan housuista, puristin ne vähät maharasvanahkat navan vierestä peukalon ja etusormen väliin ja sanoin että ei tosta onneks ton vertaa enempää irtoo vaikka oonkin niin paljon pyöristyny..

Kehuista kyllä kiitän hillitysti ja ihmetellen höhöö..

"Paljoks nousee penkistä?" "Enkka kahekskyt."
*tuijottaa monttu auki*
Kyllä se pistää vähän hymyilyttämään. Kysyjinä äskeisessä kaheksasluokkalaiset pojat liikkatunnilla kuntosalilla.

Kun kollegat pyytävät minua nostamaan kirjalaatikot kaapin päälle, "kun sulla on tuota voimaa", niin mielissäänhän siitä on.

Ja sen verran on voimanostajassakin bodaria, että yhen kollegan taannoinen äimistely haban koosta sai mielihyvän tunteet pintaan.

Vastauksena käytän yleensä sitä vakiota: "Kai se salillakäynti tuntuu ja näkyykin jossain." Isoimmille miehille (hjuumormiehiä) tokaisen, kun ne sanoo etteivät lähtisi punttikisaan kanssani, että "ja mie en lähtisi siun kanssa hiihto-/pyörälenkille". Ne kun on petoja näissä lajeissa. Että sana sanasta - huumorilla. :)

Kerran kaverin mutsi oli sanonu pojalleen (kaverilleni), että mites toi xxxxx on noin lihonu:D

Huom. en ollu lihonnu.......ainakaan paljoo :piis:

Pari päivää sitten uusien tutafuksien saunaillassa jossain kuusessa: ensimmäiseksi kaksi puolikännistä tyyppiä tulee suoraan kysymään oonko mä vetänyt jotain hormooneja kun mä oon tällainen ihme kaappi (mulla päällä paksu villapaita). Tuntia myöhemmin olen aivan eri puolella paikkaa (saunalla) melko vähissä pukeissa kun yksi isostyttö alkaa kyselemään oonko käyttänyt jotain aineita.

Loppujen lopuksi mulle annettiin kutsumanimeksi jotain tyyliin "Killan vahvin mies" ja kaikki varmaan pitää mua jonain bodari-idioottina opiskeluajan loppuun saakka vaikka parhaani mukaan yritin olla antamatta mitään viittausta saliharjoittelustani ja elämäntavoistani. :evil: Hyvin alkoi mullakin tämä korkeakouluopiskelu.

Originally posted by Hulkki
Loppujen lopuksi mulle annettiin kutsumanimeksi jotain tyyliin "Killan vahvin mies" ja kaikki varmaan pitää mua jonain bodari-idioottina opiskeluajan loppuun saakka vaikka parhaani mukaan yritin olla antamatta mitään viittausta saliharjoittelustani ja elämäntavoistani. :evil: Hyvin alkoi mullakin tämä korkeakouluopiskelu.

Pääsetpähän ainakin todistamaan vääräksi kaikki stereotypiat... :kippis1:

Originally posted by Hulkki Loppujen lopuksi mulle annettiin kutsumanimeksi jotain tyyliin "Killan vahvin mies" ja kaikki varmaan pitää mua jonain bodari-idioottina opiskeluajan loppuun saakka vaikka parhaani mukaan yritin olla antamatta mitään viittausta saliharjoittelustani ja elämäntavoistani.

Anna mennä! Hakkaa niistä mössöä :curs:

En menisi sanomaan kehuksi, mutta...

Tällaisen sain kotisivuiltani löytyvään sähköpostiosoitteeseeni:

Päivää. Haluaisin kysyä tiedätkö mistä voisi löytää enemmän nuita sivuja
missä olisi tietoa bodaamisesta?

Ite oon 19 v. Painan 130kg ja oon 195cm pitkä. Olen paininut torniossa mutta
se piti jättää vastustajien painot ei olleet riittäviä omaani. Kävihän ne
harjottelumielessä. salilla olen käyny aika paljon:

hauis 60cm
pohje 55cm
reisin 90cm

Ilmoittele...

Kavereilta kuulee joskus jotain hyväntahtosta kommenttia siitä miten vaikka jalkoihin tullut muotoa ja sanoipa serkkuni housuja sovittaessani että "Sullehan on kasvanut perse oikeen!"
Hyvä mielihän kehuista tulee..yleensä kuittaan kiitoksella,ei kai siihen sen kummempaa tarvita. Ikinä ei ole sillä lailla tultu sanomaan että älä liikaa kasva,mummokin oli ihan innoissaan kun sai tietää mitä mä tuolla maan alla duunailen. :D Vähän sitä menee aina hämilleen kun joku jotain kehuu,tulee sellainen vähän hämy fiilis.

Hulkki, meinaatko että ne kaikki muut siellä TKK:ssa on sellaisia nörttien stereotypioita, joilla ei ole mitään muuta elämää? :confused: Täällä Oulun yliopiston käytävillä köpötteleepi pari(no ainakin yksi) bodaria ja kasa voimanostajia. Tuohon kun mätkäsee vielä ihan tavalliset sunnuntaibodarit/voimanostajat päälle, niin meitähän on kunnon kasa täällä. En tiedä miten asiat siellä ethelässä on, mutta tuskin sinä nyt mikään uniikki tapaus olet.

Originally posted by hyppyrotta
Hulkki, meinaatko että ne kaikki muut siellä TKK:ssa on sellaisia nörttien stereotypioita, joilla ei ole mitään muuta elämää? :confused: Täällä Oulun yliopiston käytävillä köpötteleepi pari(no ainakin yksi) bodaria ja kasa voimanostajia. Tuohon kun mätkäsee vielä ihan tavalliset sunnuntaibodarit/voimanostajat päälle, niin meitähän on kunnon kasa täällä. En tiedä miten asiat siellä ethelässä on, mutta tuskin sinä nyt mikään uniikki tapaus olet.

Tarkotit varmaan mua sillä bodarilla:D

Meitä pakkiksen vippejäkin taitaa Oulun yliopistolla olla jonkun verran. Itse tiedän 4-5. Yliopiston monsterien seassa kulkee yllättävän paljon kovakuntosta porukkaa.

Olen ollut samassa työpaikassa nyt kaksi vuotta. Olin heinäkuun lomilla ja palattuani helteiden aikaan käytin ensimmäistä kertaa töissä T-paitaa (muuten aina kauluspaita). Työkaverit heti sanoivat, että mitä sinä olet loman aikaan tehnyt kun noin olet kasvanut. Pisti hymyillyttämään kun olin pitänyt koko loman taukoa salilta :D:lol2:

Kyllä meinas kaljatuoppi ulostautua suun kautta rinnuksille kun baaritiskiin nojaillessa joku kundi tokaisi: "Taidat olla semmonen niinsanottu bodari?". Vastasin vaan, että: "Nyt oot kyllä erehtyny henkilöstä." En ikimaailmassa keksiny miksi joku sanoo mulle jotain tollasta, oon kapee, pieni, löysä ja heikko. Sänki päässä ja tiukka T-paita kai sit aiheutti stereotypiareaktion. Vaan kyllä se lämmitti jälkeenpäin... "niinsanottu bodari" !!!! :lol2: :D :lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom