Kehut

Niin ajattelin kysyä, että miten yleensä suhtaudutte saamiinne kehuihin, jotka liittyvät lihasten/voimien kasvuun. Oletteko vaatimattomia vai lähdetekö heti kylälle hakkaamaan jokaisen vastaantulijan? Mitä hyviä lausahduksia olette sanonut takaisin sille, joka on kehunut, että "Oletpa taas kasvanut!" ym.?

(En tiedä kuuluisko tämä tänne Yleiselle- vai Treenipuolelle. Modet siirtäkää jos tarvis.)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Yleensä melko vaatimattomasti otan kehut ja etenkin tilanne "näytä palaa" on kiusallinen ja epämukava...EI halua olla tyhmäpotarilesoilijajollaeioleaivoja ja ylpeillä hauiksellaan ,muttei kuitenkaan piilotella liikaa lihaksiaan "en näytä en halua se on niin pieni oon vaan tällanen säälittävä kynäniska"...Kinkkinen tilanne...:zzzz:

Originally posted by Jeesus19
Yleensä melko vaatimattomasti otan kehut ja etenkin tilanne "näytä palaa" on kiusallinen ja epämukava...EI halua olla tyhmäpotarilesoilijajollaeioleaivoja ja ylpeillä hauiksellaan ,muttei kuitenkaan piilotella liikaa lihaksiaan "en näytä en halua se on niin pieni oon vaan tällanen säälittävä kynäniska"...Kinkkinen tilanne...:zzzz:

Tarkoittaako tuo vaatimattomuus sitä, että vastaat "Kiitos kiitos!" vai "No mähän oon vielä tämmönen narukäsikynäniskajippiiläinenmikkihiiri..."

Poika puhuu asiaa:)

Kehut? Mitkä kehut? Tyyliin: "Ziiisös sun perse on levinnyt!!!" ja "Ystävän neuvo: vähemmän pastaa, enemmän kuntopyörää"???
No mitä noihin nyt suhtautuis, vaatimattomasti kai.

:offtopic:

Eräs hemmo salilla oli alottanut aivan törkeän bulkkaamisen ja kehui kuinka oli tulosta tullu.

Sanoin sitten, että sähän voisitkin sitten näyttää mulle kolme poseerausta?

Hemmo: OK. Mitkä haluat nähdä?

Minä: No ne mitkä sulta nyt helpoiten onnistuu, eli:

1) Pulleet posket takaa.

2) Leveä perse edestä

ja

3) 6 kuukautta sivulta..

Kaverit nauro paskana vieressä ja tää hemmo imi hymyn perseeseen ja paineli salin toiselle puolelle tekemään ylätaljaa.

:lol2:

Ps. tais tää posti kuulua tonne "salikomediaa" threadiin..

Noinhan se juuri on. Tuntee itsensä ihan :david: kun yrittää olla ihan normaalisti ja joku puolituttu :blow: :david: alkaa jauhamaan "näytä dorkalle pala", hohhoijaa...

Onhan se kiva kuulla kommentteja että "äijä on näköjää käyny salilla sitte viime näkemän", mutta noihin on kyllä paha mitään vastata. Totean vain yleensä, että juupajuu ja yritän salakavalasti vaihtaa aihetta. Yleensä sitten tosin tulee vakio kysymyksenä perään että "paljonko nousee penkistä?" jonka kuittaan aina vastaamalla että "en tee penkkiä".

Olen saatanan mielissäni ja ylpeä siitä, että kehitys on havaittu.

Mahdollisuuksien mukaan otan paidan pois ja vedän most muscularin ja tuplahauikset edestä ja sanon kuuluvalla ja itseriittoisella äänellä jotain asiaan kuuluvaa, kuten "Enkös olekin!" tms

Siistiä

Originally posted by ang0
Olen saatanan mielissäni ja ylpeä siitä, että kehitys on havaittu.

Mahdollisuuksien mukaan otan paidan pois ja vedän most muscularin ja tuplahauikset edestä ja sanon kuuluvalla ja itseriittoisella äänellä jotain asiaan kuuluvaa, kuten "Enkös olekin!" tms

Oikea tapa reagoida. :D Ja sit jos kyseessä on tosi kynäniska niin voihan sille sitten heittää jotain tyyliin " v*tt**ko kyttäät, oonko kussu sun muroihin vai mikä on?"

No ei tosissaan :( Onhan se hieman häiritsevää, kun tullaan kyselemään.

Originally posted by paistijauheliha
:offtopic:

Eräs hemmo salilla oli alottanut aivan törkeän bulkkaamisen ja kehui kuinka oli tulosta tullu.

Sanoin sitten, että sähän voisitkin sitten näyttää mulle kolme poseerausta?

Hemmo: OK. Mitkä haluat nähdä?

Minä: No ne mitkä sulta nyt helpoiten onnistuu, eli:

1) Pulleet posket takaa.

2) Leveä perse edestä

ja

3) 6 kuukautta sivulta..

Kaverit nauro paskana vieressä ja tää hemmo imi hymyn perseeseen ja paineli salin toiselle puolelle tekemään ylätaljaa.

:lol2:

Ei vittu.. :D Sä oot kyllä eri reilu kaveri. :lol2:

Naisilla se on varmaan vähän eri juttu, mutta kyllä sitä on tullut tosi hyvä mieli, kun on noteerattu pieni kehitykseni.

Yleensä olen sitten suositellut salia näillekin henkilöille (useimmiten sukulaisia, lähempiä ystäviä) :)

Olen saanut esim. täysin liikuntaa harrastamattoman siskoni hinkuamaan salille.

:)

Eilen olin istumassa iltaa yhden kaverin luona, ja eräs opiskelijakaverini tuli selittämään minulle kuinka on ajatellut aloittaa saliharrastuksen ja kyseli josko voisin tehdä hänelle ohjelman. Kysyi vielä perään, että "kauan sä oot käyny salilla?" Vastasin, että puolitoista vuotta, joista ehkä vuoden tosissaan.

Tähän kaveri sitten tokaisi sinisin silmin, jotta "Ai vuoden vasta?! Vaikka sä oot kuitenkin jo noin iso. Tai siis näytät tollaselta lihasten leikkikentältä."

:confused:

Siis voin sanoa, että multa meni valehtelematta 5 minuuttia ennen kuin suostuin uskomaan, että kyseessä ei ollut sarkastinen vittuilu, vaan kaveri on perkele tosissaan. Ei sitä vaan osaa ottaa mitään tollasta vastaan, ei sitten millään.

Taidan varata sille kaverille ajan optikolta...

Vaikea sitä on kehuihin suhtautua. Tietysti pikkusen oon tyytyväinenkin, mutta ei millään meinaa uskoa, että ovat tosissaan. Joskus on pohjienotto/saunomisiltamassa (jossa myös naisia paikalla) meinannut tympästä enemmänkin, että "Eikö ne ny jumalauta keksi muuta puhuttavaa, ku mun reenit ja lihakset?".

Nojaa, pakko kai sitä olisi ajatella myönteisesti ja olla tyytyväinen kaikista kehuista ja koettaa unohtaa äkkiä ne "Nää oot pian jo _liian_ iso!" lausunnot.

Minulta salilla kysyi eräs herrasmies, että "Ootko nää vetänyt jotain mömmöjä?"
Kyllä tuli hyvä mieli minulle, kynäniskojen kuninkaalle. Hymyilin ja naureskelin itsekseni koko loppupäivän.

Ja toinen oli kun salin karjut puhui keskenään ja sattumalta kuulin, kun eräs heistä sanoi, että kylläpäs tuo poika treenaa isoilla painoilla ja puhtaasti.

Nuista saa yllättävän paljon lisäpotkua treeneihin. :whip:

Joku viikko sitten omaa päivää piristi se, kun Asematunnelin S-marketiin mennessäni vastaan tuli 3 jotain 16-vuotiasta hopparikynäniskaa jo melko hyvässä kännissä. En olisi edes huomannut näitä gangstoja ellei ne olisi vastaantullessaan toitottanut mulle että "vitun bodarikusipää, saatanan finniselkä perkele"...

Naama vääntyi kyllä todella leveään hymyyn, koska oli ketodieetti päällä eli lihakset täysin tyhjinä ja olo sen mukainen (pieni). Tämän vuoksi päällä visusti pitkähihainen paita ;) . Antoi kummasti itseluottamusta takaisin vaikka 5 minuutin päästä oli olo taaskin melko kynäniskamainen.

Käyn pelaamassa lätkää "veteraaniporukassa" ja meillä alkoi treenit viime viikolla.

Siinä sitten äijät heitti jotain läppää tyyliin: "on tullut kesätreenikausi hoidettua pääasiassa oluella ja makkaralla." Kun sitten rupesin pukemaan varusteita päälle, niin sain kuulla seuraavaa: "Ei jumalauta äijä on kasvanut! Oot tainnut tehdäkin jotain kesällä. Ei sua uskalla enää taklata..." Voitte arvata treeneissä oli aika hyvä fiilis..

Jeesus19 ilmaisi aika hyvin asian kehuihin suhtautumisesta :thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom