Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuota mäkin mietin. Miksi juuri prosentteja?Mistä nuo prosentit tuohon kaavan vastaukseen tulee? Prosentteja mistä? Mitä on 100% eli yksi kokonainen?
Väärin (useimmissa tapauksissa). Yksi kokonainen annetulla kaavalla tarkoittaa sitä, että yhteistulos on 100 kiloa kertaa painoindeksi. Joka tarkoittaa siis mitä..?Eli kun jotain jaetaan jollain on vastauksena prosentteja. Yksi kokonainen tarkoittaisi tässä tapauksessa, että yhteistuloksesi olisi oma painosi kerrottuna painoindeksilläsi.
Tuota mäkin mietin. Miksi juuri prosentteja?
Väärin (useimmissa tapauksissa). Yksi kokonainen annetulla kaavalla tarkoittaa sitä, että yhteistulos on 100 kiloa kertaa painoindeksi. Joka tarkoittaa siis mitä..?
Mikä tää prosenttienlaskemisvillitys on? Eikö tulokset riitä?
Jep, kyseinen tulos on hyvä. Suhteessa painoindeksiin juuri sopiva. Tuo kuitenkin kertoo sen että tulokset nousee "sopivassa" suhteessa verrattuna painoon. (Tässä tapauksessa painoindeksiin)
Mulla prosentti on 11kk reenillä 17.39% Tajusin muuten tuota laskiessani että mun yt on jopa tasan 400kg :dance:
Ei riitä. Tarttee tehdä vielä paljon töitä, että pääsen edes lähellä 20%. Sulla vissiin riittää? Mitä kaava anto prosentteja?
173cm kaveri tekee sarjaan 83kiloa yhteistulosta 660kiloa, 23,83%
193cm kaveri tekee sarjaan 83kiloa yhteistulosta 560kiloa, 25,11%
Selkeesti tää "indeksi" on tähätty pitkille ja hoikille kavereille. Voisin lyödä vetoa että näistä esimerkeistä tuo 173/83 660k mies on se kehonrakentajaa lähellä oleva eikä tuo pitkä ja hoikka.
Mulla on prosentit varmaan miinuksen puolella ku oon nostanu viimeiset maksimit joskus vuonna 2005 ja sekin tehty vaan penkissä. Ei mihinkää. Säälittävä heikko paska kun olen.:D
Eikö ennen mitattu tuloksia kilomäärissä?
Tuolla aloituspostin kaavalla saa selville monikokertainen yt on painoindeksiin nähden... Jos vastauksen haluaa välttämättä prosentteina, oikea kaava olisi (yhteistulos/painoindeksi)*100.
Eli esimerkiksi Ronnie Colemanin kehonrakennusindeksi olisi 20.6 eli 2060%.
Ihme länkytystä... Sama kai se onko vertailuyksikkönä prosentit vai oravannahat. Ainiin, paitsi kun puhutaan prosenteista joissa 100 on paljon, roinapettereitä harmittaa kun oma tulos on alle 20 :face:
Eniveis, kaava on mielenkiintoinen ja takuulla jos treenaa, tulee voimaa ja kropan rasvoja saa alas, niin vertailukäyrä on nouseva.
Kaava toimii, mutta sitä pitäisi verrata naisten tuloksiin. Ei tuo 20% miehilläkään perustu kuin muutamaan tulokseen. Laita oma tuloksesi ja treenitaustasi. Jatkossa varmaan ihan hyvä ilmoittaa aina onko kyseessä mies vai nainen.
Prosentteja siis siksi kun jakolasku. Ei mee noinkaan, mutta tuolla ei nyt sinäänsä ole väliä tuossa kaavan käytössä, koska tässähän nyt lähinnä vain ihmetellään mistä tuo painoindeksi itsessään tulee.
Miksi jakolaskun tulos pitää ilmaista prosenteissa? Kuka niin käskee? Tiedätkö, että prosentti tarkoittaa sadasosaa?Tulos on jo prosentteina jos ei lähde erikseen miettimään mikä tuo painoindeksi on, jolloin 100% on tuo yhteistulos.
Hyvä tulos tällä kaavalla kertoo myös pienestä rasvaprosentista.
Hyvä tulosko on se 20? Oli pakko laskea ja mulla on 23 ja olen lihava kuin saatana. Tämä on kaikenkaikkiaan typerin ketju pakkiksella pitkään aikaan.