Kehitystä ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja miger
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Originally posted by Jortsu
Älä nyt ota vittuiluna vaan vinkkinä :) Toi muuten oli vieläkin vähän viallinen ;)

Arvelen vähän, että ainoo viallinen tossa viimesimmässä oli sun sarkasmin havainnointikykysi.... Tai sitten mun tässä ;)

Itse asiassa alotin tuossa 6kk sitten, kehitys tässä:

Alkupainot:

Oma paino 75kg
Penkki ykkönen 50kg, 5x40kg
Kyykky ykkönen 60kg, 5x50kg

Nyt:
Oma paino 87kg
Penkki ykkönen 85kg, 5x70kg
Kyykky ykkönen 90kg,5x75kg

Eli kehitystä jonkin verran, ei kuitenkaan kovin paljoa. Lisäravinteiden käytön alotin tuossa 3kk ja ohjelman mukaan aloin treenata samoihin aikoihin. Itse asiassa kehitys on hidastunut tämän jälkeen, mutta eikös se kehitys aina alussa nopeinta ole. :david:

Originally posted by Force
Nyt ei oo enää todellista miten huonosti voi ymmärtää lukemaansa!
Enhän missään vaiheessa sanonut, että bodarin voimat eivät kasvaisi treenatessa. Se on niin päivänselvä asia, että sitä ei tarvitse edes mainita. Puhuin motivaation lähteestä.

Ömm...no on sitä mullakin silmät välillä sirrissä. En ehkä lukenut ihan ajatuksella. :)

kun alotin
-10v, n.170cm n.50kg
penkki 40kg
suorille 36kg

nyt
20v, 196cm, 110kg
penkki n.130kg
kyykky n.150kg(hävettää)
mave 220kg

Suurin osa noista 10vuodesta tuli oltua treenaamatta...

Originally posted by vitvall
jos luet ensimmäisen viestini uudestaan huomaat etten juuri ymmärrä tätä ulkonäön vuoksi treenaamista. jos kerta olet niin helvetin iso niin eikö se näy vaikka sinulla olisi teltta päällä?
* Onko Martti Ahtisaari bodarin näköinen, onhan sillä teltta päällä ja helvetin iso, taitaa Halonenkin olla joku roinaaja... :) No ei, mutta menee aika älyvapaaksi seuraava logiikka että kasvatettaisi lihasta mutta sitten vältettäisiin pukeutumasta mihinkään jossa se saattaisi näkyä. Hihattomat paidat ym. on perin arkisen tavallinen vaateparsi kun on lämmintä, pouta tai pilvi.

kyse ei ole siitä mihin pukeutuu vaan kenen takia pukeutuu. minä pukeudun mukavasti, enkä usko että puuhelmet tekevät suoraan olostasi mukavan. verkkopaidan voisi oikeastaan lisätä neitimäisyys listalle.

* Kenen takia pukeutuu...öhh... eikös se ole normaalia että tilanteen mukaan pukeudutaan. Jos lähtee iltaa viettämään niin useimmat meistä haluaa näyttää suht hyvältä, siistit ja mukiinmenevät vaatteet, tyylejä monia mutta tavoite sama silti. Kotona taas rentoutuessaan sitä tahtoo ottaa rennosti välittämättä miltä vaatteet näyttää. En ole väittänytkään että puuhelmet tekee mun olosta mukavan, sellaisia joskus on tullut pidettyä ihan koska ovat kesähelteillä olleet mukavat kaulassa roikkumassa, ja kesäisen näköiset kun turistikamat yllä seilannu rantaa. :) Enemmän mä kummaksun jotain verkkarijurnoa kadulla kuin muotihirviötä, vaikken itse ole kumpaakaan.

veikkaan että jo parin kymmenen vuoden päästä "miehet" saattavat heilua kadulla meikit päällä herättämättä ihmetystä - ja tätä me emme halua? emmehän??

*No tuota... mä nään ainakin joka päivä kadulla miehiä joilla on meikit päällä, se on jo mun mielestä liikaa mutta mikä mä olen niitä haukkumaan, tyylinsä kullakin.

oletko koskaan ajatellut että joku saattaa saada pillua pukeutumalla mielestään mukaviin vaatteisiin? näinkin voi tapahtua (nimimerkillä "kokemusta on").

* Ahaa, kaiken takana oli pillunsaanti? Mä kun luulin että muutenkin voi omata siistin ulkoasun, treenata isojen lihaksien perään, olla naisille mukava ja pukeutua hyvin kuin hakemalla pillua...herranjee, eikös se nyt tiedetä että kai nyt joka jannu pillua saa halutessaan vaikka olis jätesäkki päässään, on niitä muitakin syitä treenata pyrkien parempaan ulkonäköön.

Ps. Huomasin kyllä loppukommenttisi, right.
[/B]

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom