Kehitystä ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja miger
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Originally posted by gotto

moni vaan sattuu treenaamaan ulkonäön vuoksi. maailmassa monta on ihmeellistä asiaa...

True. Ja minä totesin, että minun on vaikea ymmärtää miten jotkut jaksaa treenata pelkästään ulkonäön vuoksi. Eli se on mielestäni huono motivaation lähde. Oman kropan fyysisen suorituskyvyn lisääminen on taas mielestäni loputon motivaation lähde.

Originally posted by Force
True. Ja minä totesin, että minun on vaikea ymmärtää miten jotkut jaksaa treenata pelkästään ulkonäön vuoksi. Eli se on mielestäni huono motivaation lähde. Oman kropan fyysisen suorituskyvyn lisääminen on taas mielestäni loputon motivaation lähde.

No jos SINUN on vaikea ymmärtää miten jotkut treenaa vain ulkonäön vuoksi, niin onko se silloin huono motivaation lähde?

Mun mielestä hyvä motivaationlähde on sellainen, joka saa treenaamaan, oli se sitten mikä hyvänsä.

Originally posted by VahvaJussi
No jos SINUN on vaikea ymmärtää miten jotkut treenaa vain ulkonäön vuoksi, niin onko se silloin huono motivaation lähde?

Hoohoo. No onhan se silloin MINUN mielestäni huono motivaation lähde.

Ei, kyllä jokaisella on ne omat motivaation lähteet. Tärkeintä on, että ne ovat niin vahvat, että ne saavat treenaamaan kovasti.

Kyllä on meikälle vaikeata käsittää miten jotkut jaksaa treenata pelkästään ulkonäön vuoksi. Jos nyt sanoisin, neitihommaa.
tällä palstalla en ole ollut mistään niin samaa mieltä kuin tästä.

Noo siks kun naisia ei kiinnosta paljonko sä salilla penkkaat
mielestäni on säälittävää treenata muiden takia, minä ainakin treenaan omaksi ilokseni.

voima on se asia mitä salilta haen, lihakset ovat voiman "ruumiillistuma".

Mä kun aina olen käsittänyt että neidit ei yleensä ole isoja ja lihaksikkaita.
neidit ovat niitä tyyppejä jotka tekevät kaikkensa miellyttääkseen muita, sellaisia hinttarimaisia puppelipoikia. ei suuret lihakset tee heistä mitenkään miehellisempiä.

neitimäisiä asioita: tukka homohyndällä, kireet paidat (varsinkin lihaksettomilla tyypeillä), hihattomat paidat (varsinkin lihaksettomilla tyypeillä), puuhelmet, valmiiksi liatut farkut, neitimäinen käyttäytyminen (hihittely-tyyli)...

listaa voisi jatkaa pitkälle, mutta neitimäisyys on suurimmaksi osaksi kiinni käyttäytymisestä ja tietynlaisen käyttäytymismallin kirjoittaminen on vaikeaa. kiteytettynä neitimäisyyden löytää mtv3 chatistä nimellä nico.

enough said.
blondattu hyppyritukka ja tiukka tribaalikuvioitu t-paita aiheuttaa nykyisin pelkkää ja aitoa, taatusti 100 % suomalaista vitutusta.
ennen lähinnä huvitti, enää ei.

Originally posted by vitvall

neidit ovat niitä tyyppejä jotka tekevät kaikkensa miellyttääkseen muita, sellaisia hinttarimaisia puppelipoikia. ei suuret lihakset tee heistä mitenkään miehellisempiä.

neitimäisiä asioita: tukka homohyndällä, kireet paidat (varsinkin lihaksettomilla tyypeillä), hihattomat paidat (varsinkin lihaksettomilla tyypeillä), puuhelmet, valmiiksi liatut farkut, neitimäinen käyttäytyminen (hihittely-tyyli)...

listaa voisi jatkaa pitkälle, mutta neitimäisyys on suurimmaksi osaksi kiinni käyttäytymisestä ja tietynlaisen käyttäytymismallin kirjoittaminen on vaikeaa. kiteytettynä neitimäisyyden löytää mtv3 chatistä nimellä nico. [/B]

Kuvasit juuri edellisellä Tomin!

Originally posted by vitvall

listaa voisi jatkaa pitkälle, mutta neitimäisyys on suurimmaksi osaksi kiinni käyttäytymisestä ja tietynlaisen käyttäytymismallin kirjoittaminen on vaikeaa. kiteytettynä neitimäisyyden löytää mtv3 chatistä nimellä nico.

Sinä taas annat itsestäsi juuri sellaisen kuvan mikä ihmisillä on yleensä voimailijoista ja nimenomaan kaltaistesi neaderthaalien vuoksi: Huonosti koulutettuja, öykkäröiviä homofobisia idiootteja. Yleinen assosiaatio on myös pituuden käänteinen korrelaatio 'harrastus' -innokkuuden kanssa.

Originally posted by VahvaJussi
sama täällä :D
Kuten täälläkin. Vitvall laskee homohyndäksi varmaan myös vähän pidemmät vaalennetut hiukset. :zzzz:

Olen silti kovasti naisten perään. :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Punttimiehet tosiaan on neitejä.....jos koetellaan esim. painijaa/judokaa ja punttiäijää niin ei punttiäijällä oo voimassa mitään sanomista. Punttiäijät on useimmiten myös hommannu niinsanotun voimansa roinaamalla ja ulkonäkönsä aivan järjettömillä laihdutus/lihotus dieeteillä. Siis mun mielipide punttiäijistä on että aivan sairasta porukkaa ovat.

Originally posted by pikkumara
Punttimiehet tosiaan on neitejä.....jos koetellaan esim. painijaa/judokaa ja punttiäijää niin ei punttiäijällä oo voimassa mitään sanomista. Punttiäijät on useimmiten myös hommannu niinsanotun voimansa roinaamalla ja ulkonäkönsä aivan järjettömillä laihdutus/lihotus dieeteillä. Siis mun mielipide punttiäijistä on että aivan sairasta porukkaa ovat.

Hä? no mitä sitten täällä teet? :confused:

....punttiäijät sairasta porukkaa? no mitä sitten teet täällä? pitäskö siirtyä tonne jippiin puolelle jakamaan viisauksiasi?

Originally posted by muffy
....punttiäijät sairasta porukkaa? no mitä sitten teet täällä? pitäskö siirtyä tonne jippiin puolelle jakamaan viisauksiasi?

juuh =) mä urheilen ja täällä lueskelen teiän hyviä juttuja...=) no siis tosiasiassa mä kyllä käyn itekkin punttisalilla, mutta hieman erilailla eli ilman aineita, ihan vaan kuntoilumielessä. Ja täältä on löytäny ihan hyviäki vinkkejä treenaamiseen...roinaamiset jätän kyllä muille

Punttimiehet tosiaan on neitejä.....jos koetellaan esim. painijaa/judokaa ja punttiäijää niin ei punttiäijällä oo voimassa mitään sanomista. .

Toihan nyt on ihan selvä eihän Punttiukoilla ole voimassa mitään sanottavaa maanviljelijöillekkään.?
Voi helvetti, ja sählynpelaajat onkin jo ihan omassa luokassa voiman puolesta.
:david:

Originally posted by sterpuska
Toihan nyt on ihan selvä eihän Punttiukoilla ole voimassa mitään sanottavaa maanviljelijöillekkään.?
Voi helvetti, ja sählynpelaajat onkin jo ihan omassa luokassa voiman puolesta.
:david: [/B]

Juu...oon mieluummin 75kg judoka ja nostan samanverran rautaa ku 110kg punttimies

Juu...oon mieluummin 75kg judoka ja nostan samanverran rautaa ku 110kg punttimies

no paljonko nostat rautaa? sul ei taida olla mitään hajua mitä 110kiloinen punttimies voi nostaa.

" no siis tosiasiassa mä kyllä käyn itekkin punttisalilla, mutta hieman erilailla eli ilman aineita"

:D

"75kg judoka ja nostan samanverran rautaa ku 110kg punttimies "

hei poijaat, lopettakaa jo.:D väitelkää muualla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom