- Ikä
- 46
Originally posted by pikkumara
Juu...oon mieluummin 75kg judoka ja nostan samanverran rautaa ku 110kg punttimies
Ei valitettavasti tule onnistumaan :blow:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juu...oon mieluummin 75kg judoka ja nostan samanverran rautaa ku 110kg punttimies
Originally posted by hamuk
Ei valitettavasti tule onnistumaan :blow:
Punttimiehet tosiaan on neitejä.....jos koetellaan esim. painijaa/judokaa ja punttiäijää niin ei punttiäijällä oo voimassa mitään sanomista. Punttiäijät on useimmiten myös hommannu niinsanotun voimansa roinaamalla ja ulkonäkönsä aivan järjettömillä laihdutus/lihotus dieeteillä. Siis mun mielipide punttiäijistä on että aivan sairasta porukkaa ovat.
miksei tulis?? Ei voima oo kiinni ainoostaan lihaksen koosta
Originally posted by Fat22
Mikä on homohyndä?
Ite olen sitä mieltä että muiden takia treenaaminen ON säälittävää. Mutta itsesääli onkin mulle tuttua. Eli treenaan ulkonäönkin takia, se on tällä hetkellä jopa suurin syy treenaamiseen.
Originally posted by vitvall
neitimäisiä asioita: tukka homohyndällä, kireet paidat, valmiiksi liatut farkut
Originally posted by turre101
Force sanoi:
"True. Ja minä totesin, että minun on vaikea ymmärtää miten jotkut jaksaa treenata pelkästään ulkonäön vuoksi. Eli se on mielestäni huono motivaation lähde. Oman kropan fyysisen suorituskyvyn lisääminen on taas mielestäni loputon motivaation lähde."
*Heh...eikös se kropan fyysinen suorituskyky sitten bodarilla kasva...hyvää huomenta vaan sinnekin. Ei päätä eikä häntää, nyt on jollain käsitykset sekaisin. Ootko ikinä astunut kotiovestasi ulos? (ei pahalla)
Originally posted by Force
Nyt ei oo enää todellista miten huonosti voi ymmärtää lukemaansa!
Enhän missään vaiheessa sanonut, että bodarin voimat eivät kasvaisi treenatessa. Se on niin päivänselvä asia, että sitä ei tarvitse edes mainita. Puhuin motivaation lähteestä.
Originally posted by Force
Nyt ei oo enää todellista miten huonosti voi ymmärtää lukemaansa!
Enhän missään vaiheessa sanonut, että bodarin voimat eivät kasvaisi treenatessa. Se on niin päivänselvä asia, että sitä ei tarvitse edes mainita. Puhuin motivaation lähteestä.
Originally posted by VahvaJussi
Onks sun idoli toi tyyppi tos videos? :lol2:
Originally posted by ]abe
viime syksyltä
lähtökohta
Paino 63kg
penkki 80kg
kyykky 100kg
mave n. 100kg
6kk
paino 73kg
penkki 100kg
kyykky 130x5kg
mave 160kg
:piis:
Originally posted by Battle
Ainoa joka vastasi kysymykseen. Hienoa!
Mun kehitys:
13v penkki 65kg
30v penkki 210kg (nousi tosin "jo" 27 vuotiaana)