Kehitystä ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja miger
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Originally posted by pikkumara
Punttimiehet tosiaan on neitejä.....jos koetellaan esim. painijaa/judokaa ja punttiäijää niin ei punttiäijällä oo voimassa mitään sanomista. Punttiäijät on useimmiten myös hommannu niinsanotun voimansa roinaamalla ja ulkonäkönsä aivan järjettömillä laihdutus/lihotus dieeteillä. Siis mun mielipide punttiäijistä on että aivan sairasta porukkaa ovat.

"Trollit ja järjettömät, perusteettomat, selvästi riidanhakuiset provosoinnit johtavat varoituksetta kuukauden jäähyyn."

Could someone please ban this lame ass bastard? :lol2:

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Originally posted by hamuk
Yksi homohyndä ilmoittautuu. Käytän välillä myös kireitä paitoja
--------------------------------------------------------------------------------

...ja mulla on valmiiksi liatut farkut. Onpa joskus ollut hiuksissa blondeja raitojakin...

Originally posted by pikkumara
miksei tulis?? Ei voima oo kiinni ainoostaan lihaksen koosta

Judon periaate: "Maksimaalisen tehon periaate on Kodokan judon pääperiaate, jonka mukaan judoka pyrkii aina suuntaamaan henkisen ja fyysisen voimansa maksimaalisena siihen suuntaan, jossa tulokset ovat suurimmat."

Kokeileppa penkkipunnerruksessa korvata 110 kilosen bodarin lihasvoima ja tuhansien harjoitustuntien antama kokemus ja harjaannus pelkällä "henkisen ja fyysisen voiman optimaalisella suuntaamisella". Hohhoijjaa.

ps. Missä viipyy pikkumaran bannaus?

Mikä on homohyndä?
Ite olen sitä mieltä että muiden takia treenaaminen ON säälittävää. Mutta itsesääli onkin mulle tuttua. Eli treenaan ulkonäönkin takia, se on tällä hetkellä jopa suurin syy treenaamiseen.

Treenaan koska uskon saavani sitä enemmän seksiä mitä kovemmassa kunnossa olen. Treenaan siis epäsuorasti itseni takia :)

Edit: ja alkup. kysymykseen vastaten: saanti on kasvanut 100-prosentilla kolmessa vuodessa.

Force sanoi:
"True. Ja minä totesin, että minun on vaikea ymmärtää miten jotkut jaksaa treenata pelkästään ulkonäön vuoksi. Eli se on mielestäni huono motivaation lähde. Oman kropan fyysisen suorituskyvyn lisääminen on taas mielestäni loputon motivaation lähde."

*Heh...eikös se kropan fyysinen suorituskyky sitten bodarilla kasva...hyvää huomenta vaan sinnekin. Ei päätä eikä häntää, nyt on jollain käsitykset sekaisin. Ootko ikinä astunut kotiovestasi ulos? :) (ei pahalla)

Vitvall sanoi:
"mielestäni on säälittävää treenata muiden takia, minä ainakin treenaan omaksi ilokseni."

* Niin minäkin. Haluan jo itsenikin takia lihaa ympärilleni, luusta ja nahasta tehty heikko olento ei ole mies. :) Treenaaminen on upeaa, ja usein vietän päivän parhaan ajan puskiessani rautaa ylös koska pidän siitä, pidän laskeskella syömisiäni ja suunnitella treenejäni, lenkkeillä, rääkätä itseäni... Vaan silti en tosiaan pistä pahaksi jos lihas myös näyttää hyvältä ja muutkin sen noteeraa ja tykkäävät. Tosiaan, kauhean säälittävää, hyi minua... :david:

neitimäisiä asioita: tukka homohyndällä, kireet paidat (varsinkin lihaksettomilla tyypeillä), hihattomat paidat (varsinkin lihaksettomilla tyypeillä), puuhelmet, valmiiksi liatut farkut, neitimäinen käyttäytyminen (hihittely-tyyli)...

*Yhdyn kyllä siihen että jonkin asteen homofobia itseltäkin löytyy, vähän pistää kulmaa kurttuun jannut jotka kokonaisuutena on mahd. epämiehekkäitä, kireä paita superlaihan luukropan päällä, puuhelmet, neitikäyttäytyminen jne. Vaan silti olenpa itsekin käyttänyt puuhelmiä, omistan useat valmiiksi liatut farkut, tukkani on pystytukka eikä homohynda, mutta käytän hihattomia paitoja vaikka lihakseni ovat olemattomat. Jälkimmäinen tosin lähinnä siksi että hihattomat hyvännäköisiä, ja mulla aivan järjettömän kuuma usein ja hihaton on puolialasti olemisen jälkeen ainoa vaihtoehto julkisilla paikoilla. Kyllä se tosimieskin voi pukeutua muuhun kuin tuulipukuun ja verkkopaitaan. :) Off-topiccina muuten hassu ilmiö tuli mieleen, että yleensä vastakkaisen sukupuolen mielestä parhaat "namupalat" on yleensä muiden miesten mielestä niitä mahdollisimman hintin näköisiä ja neitimäisiä... Mahtaakos naisia sitten mahd. omanlaisensa kiinnostaa, siinä tapauksessahan tosimiehiä pitäisi kiinnostaa karskit maalaisemännät. :lol2:

Pikkumara kirjoitti:
"juuh =) mä urheilen ja täällä lueskelen teiän hyviä juttuja...=) no siis tosiasiassa mä kyllä käyn itekkin punttisalilla, mutta hieman erilailla eli ilman aineita, ihan vaan kuntoilumielessä. Ja täältä on löytäny ihan hyviäki vinkkejä treenaamiseen...roinaamiset jätän kyllä muille"

* Hohoo... Ja kaikkikos täältä käy salilla aineitten kanssa? Herää nyt todellisuuteen, meistä suurin osa treenaa tosissaan ja oikeaoppisesti ilman aineita, ei se tarkoita että jos on iso ja lihaksikas mies niin treenaa aineilla. :) Sinäkös vitkutat sitten reiden loitontajaa siellä salilla päivät pitkät ja syöt porkkanaa?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by Fat22
Mikä on homohyndä?
Ite olen sitä mieltä että muiden takia treenaaminen ON säälittävää. Mutta itsesääli onkin mulle tuttua. Eli treenaan ulkonäönkin takia, se on tällä hetkellä jopa suurin syy treenaamiseen.

Homohyndä lienee sellainen hiustyyli, joka popularisoitui hieman ennen 90-luvun puoliväliä. Nykyään sen assosioivat seksuaalivähemmistäjen jutuksi ainoastaan ne, jotka ovat jämähtäneet pre-1993 vaiheeseen tai sitten jotka eivät ole täysin sinuja oman seksuaalisuutensa kanssa.

Originally posted by vitvall

neitimäisiä asioita: tukka homohyndällä, kireet paidat, valmiiksi liatut farkut

Jos noi asiat, ja se että treenaa ulkonäön ja yleisen paremman hyvinvoinnin vuoksi tekee musta neidin, niin voi :david:!!!11yks11!!!

Siinähän sitä sit ihmetellään kotona samalla kun runkataan sen jennajamesonjillkellyproductions-filmin parissa, et missä vika kun ei omaan rotanloukkuun ole naista eksynyt viimeiseen vuosikymmeneen, kun päällä on kolmatta viikkoa samat verkkarit, eaudetoilettena miehekäs salihiki ja hiuksetkin pesty, jos ei vielä tässä kuussa niin ainakin edellisessä. Pääasiahan on et penkkitulos nousee!

Tietysti vitvall, jos et ole sinut oman seksuaalisen suuntautumisesi kanssa, on täysin ymmärrettävää yrittää antaa päinvastaisia signaaleja.

Originally posted by turre101
Force sanoi:
"True. Ja minä totesin, että minun on vaikea ymmärtää miten jotkut jaksaa treenata pelkästään ulkonäön vuoksi. Eli se on mielestäni huono motivaation lähde. Oman kropan fyysisen suorituskyvyn lisääminen on taas mielestäni loputon motivaation lähde."

*Heh...eikös se kropan fyysinen suorituskyky sitten bodarilla kasva...hyvää huomenta vaan sinnekin. Ei päätä eikä häntää, nyt on jollain käsitykset sekaisin. Ootko ikinä astunut kotiovestasi ulos? :) (ei pahalla)

Nyt ei oo enää todellista miten huonosti voi ymmärtää lukemaansa!
Enhän missään vaiheessa sanonut, että bodarin voimat eivät kasvaisi treenatessa. Se on niin päivänselvä asia, että sitä ei tarvitse edes mainita. Puhuin motivaation lähteestä.

Originally posted by Force
Enhän missään vaiheessa sanonut, että bodarin voimat eivät kasvaisi treenatessa. Se on niin päivänselvä asia, että sitä ei tarvitse edes mainita. Puhuin motivaation lähteestä.

Onks sun idoli toi tyyppi tos videos? :lol2:

Originally posted by Force

Sen vielä ymmärtäis että treenais voimaa ja pitäis kropan kunnossa ruokavaliolla? mutta se että turvottaa ittensä pallon pallon kokoseksi ja nostaa betoni puku päällä huipputuloksia kyykyssä tai penkissä penkkipaidalla...
Vaikee antaa respectiä tollasille hemmoille vaikka voimaa löytyy ilman varusteita aivan vitusti.

BTW pidän itseäni lähinnä voimailijana, koska kehonrakentaja kriteerit mun mielestä täyttää vasta sitten, kun on sen kokonen että muutkin huomaa kadulla oikeasti että on kehonrakentaja.

Edit: penkkipunnerrus ei ole enään penkkipunnerrus, jos penkkipaitaa käyttää, koska se vie pois penkin raskaimman kohdan ja vie rasituksen enemmän ojentajille. Jos nostetaan niin Raw nostoja, kiitos! siinä nähdään paljon on voimaa oikeasti

Jaa täälä on taas joku heimosota menos bodarien ja voimannostajien välillä? :zzzz:

Originally posted by ]abe
viime syksyltä

lähtökohta

Paino 63kg
penkki 80kg
kyykky 100kg
mave n. 100kg

6kk

paino 73kg
penkki 100kg
kyykky 130x5kg
mave 160kg

:piis:

Ainoa joka vastasi kysymykseen. Hienoa!:david:

Mun kehitys:
13v penkki 65kg
30v penkki 210kg (nousi tosin "jo" 27 vuotiaana)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom