Kehitystä ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja miger
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Mitä on tapahtumassa Pakkotoisto.comille!!? Sisällissota on syttymässä.

mutta hieman erilailla eli ilman aineita, ihan vaan kuntoilumielessä. Ja täältä on löytäny ihan hyviäki vinkkejä treenaamiseen...roinaamiset jätän kyllä muille
Täällähän ei todellakaan lähellekkään tosiaankaan kaikki roinaa!
Ah, Turretinhan sen jo totesikin.
Jos nyt sanoisin, neitihommaa.
Kaikki tavallaan... Ite tarkkailen myös sarjapainoja, mutta lihasten paimentaminen ja kasvatus tässä on pääasia.
kantsii jättää toi kehonrakennus ******
Huh..

Vitvall laskee homohyndäksi varmaan myös vähän pidemmät vaalennetut hiukset.
Mikä on homohyndä?
homohyndä = edestä etuviistoon (gellillä) nostettu letti. nimenä homohyndä saattaa olla harhaanjohtava, mutta tällä nimellä se useimmiten tunnetaan.

Jos kerta ollaan bodareita ja treenataan ulkonäön vuoksi, niin miksi sitten pitäisi kulkea jossain teltassa?
jos luet ensimmäisen viestini uudestaan huomaat etten juuri ymmärrä tätä ulkonäön vuoksi treenaamista. jos kerta olet niin helvetin iso niin eikö se näy vaikka sinulla olisi teltta päällä?

Punttiäijät on useimmiten myös hommannu niinsanotun voimansa roinaamalla
näinhän se on! kun kiskot roinaa niin sinun ei tarvitse edes käydä salilla, kasvat silmissä! nyt tämä pikkuapina jäähylle.

saanti on kasvanut 100-prosentilla kolmessa vuodessa.
nollaan sata prosenttia lisää... nolla? :D

Kyllä se tosimieskin voi pukeutua muuhun kuin tuulipukuun ja verkkopaitaan.
kyse ei ole siitä mihin pukeutuu vaan kenen takia pukeutuu. minä pukeudun mukavasti, enkä usko että puuhelmet tekevät suoraan olostasi mukavan. verkkopaidan voisi oikeastaan lisätä neitimäisyys listalle.

Off-topiccina muuten hassu ilmiö tuli mieleen, että yleensä vastakkaisen sukupuolen mielestä parhaat "namupalat" on yleensä muiden miesten mielestä niitä mahdollisimman hintin näköisiä ja neitimäisiä.
tätä juuri tarkoitan. miehet alistuvat niinkuin naiset ovat jo alistuneet. ennen miehet saivat pukeutua mielensä mukaan, mutta nykyään miehet pukeutuvat miellyttääkseen naisia.

naisethan ovat jo pitkään pukeutuneet/meikanneet vain miesten iloksi. ehkä tämä on sitä tasa-arvoa. veikkaan että jo parin kymmenen vuoden päästä "miehet" saattavat heilua kadulla meikit päällä herättämättä ihmetystä - ja tätä me emme halua? emmehän??

Siinähän sitä sit ihmetellään kotona samalla kun runkataan sen jennajamesonjillkellyproductions-filmin parissa, et missä vika kun ei omaan rotanloukkuun ole naista eksynyt viimeiseen vuosikymmeneen, kun päällä on kolmatta viikkoa samat verkkarit, eaudetoilettena miehekäs salihiki ja hiuksetkin pesty, jos ei vielä tässä kuussa niin ainakin edellisessä. Pääasiahan on et penkkitulos nousee!
onneksi olkoon! en ole ikinä kuullut kenenkään ajattelevan näin mustavalkoisen yksinkertaisesti.

sinun logiikkasi mukaan: jos et pukeudu kireeseen paitaan ja puuhelmiin olet - runkkari, joka pitää päällään samoja vaatteita, haisee hielle, eikä käy suihkussa. kykenetkö edes lukemaan aivojesi oksennusta?

oletko koskaan ajatellut että joku saattaa saada pillua pukeutumalla mielestään mukaviin vaatteisiin? näinkin voi tapahtua (nimimerkillä "kokemusta on").

lähtemättä kommentoimaan pillun saamista elämän tarkoituksena.

Originally posted by Force
Kyllä on meikälle vaikeata käsittää miten jotkut jaksaa treenata pelkästään ulkonäön vuoksi. Jos nyt sanoisin, neitihommaa.

Originally posted by Rice
Noo siks kun naisia ei kiinnosta paljonko sä salilla penkkaat :lol2:

Originally posted by vitvall

mielestäni on säälittävää treenata muiden takia, minä ainakin treenaan omaksi ilokseni.

Huomasitko vastauksessani hymiötä ollenkaan?

Mitä tulee ulkonäön takia treenaamiseeni niin itsellenihän mä juuri treenaankin. Haluan olla lihaksikas, simple as that! Ja sitten tietyssä vaiheessa kun niitä lihaksiakin rupeaa olemaan jo kohtalaisesti niin kyllä sitä voimaakin on, mutta se ei missään vaiheessa ole se itsetarkoitus. Mä en keksi mitään syytä miksi mun pitäisi ottaa esim penkistä 200kg ellen olisi kisaamaan menossa.

Mä en keksi mitään syytä miksi mun pitäisi ottaa esim penkistä 200kg ellen olisi kisaamaan menossa.
sinussa ei siis heräisi mitään tunteita jos saisit 200kiloa nostettua? ainoa hyöty minkä 200kilon penkkituloksella saat tulee kisasta (olettaen että voitat)?

mikä on syy suurille lihaksille? saatko lihaksista suoraan jotain hyötyä tai nautintoa vai tuleeko se epäsuorasti (tyttö rakastuu lihaksiisi ja antaa sinulle)? tottakai saamismahdollisuudet nousee jos omaat paljon hyvinmoudostunutta lihaa, mutta onko ne aivottomat panot elämän tarkoitus? jos joku nainen on kanssasi vain sen takia että olet "iso" onko hän sen arvoinen (henkisesti)?

tällä kysymyksellä saa karsittua "neitimäiset" tyypit: olisitteko aloittaneet saliharrastusta jos vastakkainen sukupuoli ei kiinnostuisi teistä vaikka teillä olisi isot lihakset? tänne ei tarvitse vastata, riittää että käytte asian mielessänne läpi ja ehkä opitte jotain.

Valitettavasti et voi antaa itsellesi bannia täältä.
voi herra jeesus olet hauska! keksitkö jutun ihan itse vai luitko siitä kirjasta? mikä muuten olisi syy bannimiselleni? se että mielipiteeni eroaa Sinun mielipiteestäsi?

alan vihdoin ymmärtämään minkä takia salityypeillä on huono maine.

onneksi olkoon! en ole ikinä kuullut kenenkään ajattelevan näin mustavalkoisen yksinkertaisesti.

sinun logiikkasi mukaan: jos et pukeudu kireeseen paitaan ja puuhelmiin olet - runkkari, joka pitää päällään samoja vaatteita, haisee hielle, eikä käy suihkussa. kykenetkö edes lukemaan aivojesi oksennusta?
Mustavalkoista ajattelua:
neitimäisiä asioita: tukka homohyndällä, kireet paidat (varsinkin lihaksettomilla tyypeillä), hihattomat paidat (varsinkin lihaksettomilla tyypeillä), puuhelmet, valmiiksi liatut farkut, neitimäinen käyttäytyminen (hihittely-tyyli)...
Huomaatko edes logiikkasi ontumista?

sinussa ei siis heräisi mitään tunteita jos saisit 200kiloa nostettua?

No onhan se paljon rautaa, mutta ei sen nostaminen kuitenkaan herättäisin niin paljon tunteita että se motivaatioksi riittäisi...

Mulla on treenivuosia nyt takana about 8 vuotta ja ihan ensimmäisiä vuosia lukuunottamatta en ole missään liikkeessä kertaakaan kokeillut ykköstä. En edes kuurilla. Välillä toki on ollut kovakin motivaatio saada jossain liikkeessä jollain tietyllä painolla esim kymppi, mutta siinäkin on tullut hieno fiilis vain jos se on todella tehty puhtaasti niin että voin oll varma että olen kehittynyt...

ainoa hyöty minkä 200kilon penkkituloksella saat tulee kisasta (olettaen että voitat)?

No ei se voittaminenkaan juuri mitään hyötyä tuo. Onhan täälläkin vaikka kuinka kisoissa käyneitä. Itselleen sitä kai nostaa, aivan kuten joku treenaa ulkonäköä itselleen...Ei tää nyt voi eikä saa olla näin vaikeata??

[leikattu kaikkea shittiä mussutusta...../]

tällä kysymyksellä saa karsittua "neitimäiset" tyypit: olisitteko aloittaneet saliharrastusta jos vastakkainen sukupuoli ei kiinnostuisi teistä vaikka teillä olisi isot lihakset? tänne ei tarvitse vastata, riittää että käytte asian mielessänne läpi ja ehkä opitte jotain.

Olisin aloittanut treenin vaika olisin munkki. Ilmeisesti sulla on vähän rajoittunut ymmärrys ainakin tämän suhteen...

Originally posted by mik99
ylläpito oisko lukon paikka..alkaa olla jo aika lailla :david: meininki..:lol2:

Vittu mä muuten vihaan näitä tyyppejä. Eiköhän ylläpito ajattele ihan omilla aivoillaan ja lukitse kun siltä näyttää ilman kakaroiden huutelujakin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Iso ei ole sama asia kuin lihaksikas. Jos haluaa olla iso ja vahva, suosittelen voimailua ja kausikorttia Kotipizzaan. Kuulemma suomalaisistakin naisista suuri osa loppujen lopuksi tykkää että miehellä on sopivasti läskiä vyötäröllä.

Toisille bodaus on elämäntapa; Oikeaa syömistä, lepäämistä ja treenaamista jonka tarkoituksena on kasvattaa lihasmassaa maksimaalisesti, koko ajan perimmäisenä ajatuksena että iso lihas on vahva lihas mutta antamatta egopainojen tai "pakko saada kakssataa"- ajatuksen häiritä lihasmassan maksimoimiseen tähtäävää treenityyliä.

Jälleen kerran, itse valitsen treenipainot vain sillä perusteella että saan lihaksen väsytettyä maksimaalisesti. Tämä aktivoi kasvuärsykkeen ja progressiivisuus painojen suhteen on itsestäänselvyys kun kasvuärsykkeen tuloksena on isompi ja vahvempi lihas.

Liian paljon näkee näitä joiden treeni on lihasmassan maksimoimiseen tähtäävää mutta treeni pyörii egopainojen ympärillä. "Paljoks nousee penkistä", "paljoks kyykkäät"... Kelpaako vastaukseksi että "tarpeeksi" tai "sen verran että lihas kasvaa" ? Itse olen kerran jo punttitreenin lopettanut, kolmisen vuotta sitten, tälläisen egopainoilla pelleilyn johdettua kasvun täydelliseen pysähtymiseen, mutta välissä harrastamani potkunyrkkeilykään ei enää jaksa innostaa kun elämässä on muutakin kuin päähänlyömisen harjoittelu. Nykyään treenaan taas mutta päällä, ja jos joku jippii-teini pitää minua neitinä niin yritänpä kovasti olla menettämättä yöuniani sen takia. :D

- JjP

PS. Modina harkitsisin vakavasti tämän "hurraa-foorumi"- tyylisen keskustelun lukitsemista...

Fitnesstukku koodi pakkotoisto15. Pahoitteluni threadin pilaamisesta ;)

Originally posted by Rice
Vittu mä muuten vihaan näitä tyyppejä. Eiköhän ylläpito ajattele ihan omilla aivoillaan ja lukitse kun siltä näyttää ilman kakaroiden huutelujakin.

no anteeksi kun olen olemassa..:itku:
mutta tämä threedi on mennyt aika paljon yli siitä mitä tässä alunperin kysyttiin..ja tuo lukko homma oli vaan heitto...eihän täällä uskalla kohta sanoa enään mitään ku heti ollaan hyökkäämässä kimppuun..:curs:
mutta mun puolesta..:piis:

totta, onhan tää threadi menny jo ihan vituiks, kohta varmaan tulee "tyhmä!" -> "ite oot!" -> "enpä, ite!" jne jne jne....... eipä tässä voi muuta kun nauraa.:D

Originally posted by Force
Sehän on Scott Mendelson. Penkkipunnerruksen maailmanennätyksen haltia. Ei se mikään idoli ole, mutta kyllä arvostan valtavasti miehen saavutuksia penkkipunnerruksen parissa.

[offtopic - pilkun seksuaalista lähestymistä)
Heh, vaikken pilkkua pidäkään mitenkään viehättävänä, niin kommentoidaan näin kevennyksenä tätä. Tässä kohtaa nimittäin repesin näin aamuväsyneenä jostakin syystä täysin, kun rupesin miettimään jotain suippokorvaista ja hoikkaa haltiaa, joka on kytköksissä penkkipunnerruksen maailmanennätykseen. Toisaalta haltioillahan taitaa olla aika korkeat voimatasot (en ole lukenut fantasiakirjallisuutta lotria enempää), joten miksei joku heistä voisi ollakin ME:n haltijakin.
[/offtopic - pilkun seksuaalista lähestymistä]

6kk:n kehitystä... Hmm. Jos lähtötilannetta mietitään; paino +15kg, pääliikkeet +50... +70kg.

Tavoitteena veistoksellisen vartalon, maksimi- ja lajivoimien kompromissi. Terveyden ehdoilla.

Originally posted by VahvaJussi
No johan tuli 6kk:ssa paljon kehitystä. :rolleyes:

Mähän vastasinkin:

Originally posted by Battle
Ainoa joka vastasi kysymykseen. Hienoa!:david:

Eli en minäkään vastannut kysymykseen, vaan tarkoitus oli minunkin laittaa oma turha viestini muiden mukaan.

Originally posted by JJP
Iso ei ole sama asia kuin lihaksikas. Jos haluaa olla iso ja vahva, suosittelen voimailua ja kausikorttia Kotipizzaan. Kuulemma suomalaisistakin naisista suuri osa loppujen lopuksi tykkää että miehellä on sopivasti läskiä vyötäröllä.

Toisille bodaus on elämäntapa; Oikeaa syömistä, lepäämistä ja treenaamista jonka tarkoituksena on kasvattaa lihasmassaa maksimaalisesti, koko ajan perimmäisenä ajatuksena että iso lihas on vahva lihas mutta antamatta egopainojen tai "pakko saada kakssataa"- ajatuksen häiritä lihasmassan maksimoimiseen tähtäävää treenityyliä.

oikea meininki:), bodaus on parhaimmillaan tätä:thumbs:.
2 vuoden aikana olen itse oppinut jo jotain tästä mainiosta harrastuksesta ja vielä on monen monta vuotta aikaa opiskella lisää ja samalla saada lihasta lisää:).
Yksi tärkeimmistä asioista on ehkä se että viinaa menee tod. vähän ja että voi keskittyä treenamiseen ja lepäämiseen ja syömiseen täysillä. Tosissaan mutta ei tosikkona on hyvä ohje mun mielestä.

edit: edellisellä tarkoittaen että ei se lihas pakottamalla kasva vaan täytyy antaa PALJON aikaa, se että pyrkii johonkin tiettyyn painoon tietyssä ajassa ei ole mun treenaamista viennyt eteenpäin yhtään vaan on aiheuttanut lähinnä loukkaantumisia:(, kun oon panostanut yhteen asiaan liikaa(treeni, liian vähän lepoa) ja menettänyt kokonaiskuvan täysin!. Nyt osaa vähän ajatella omilla aivoilla, että esim. unettomuus voi johtua esim. ylikunnosta...

neitimäisiä asioita: tukka homohyndällä, kireet paidat (varsinkin lihaksettomilla tyypeillä) ...

ja tänne meni viikon "homofobinen punaniskajuntti" -palkinto!

Ylläpito HOI !!!!

Alkakaahan vielä tarkemmin kattelemaan näitä posteja, alkaa nimittäin jippii leviämään tännekin... ja taso laskemaan... ei ihmekkään kun porukkaa liukenee...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom