kehityksestä

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Ikä
34
Kirjottelen ekaa kertaa tänne ja aattelin kysästä et, mitä mieltä kehityksestä?? Mä alotin salilla käymisen 4 kuukautta sitten ja sillon painoo oli huikeet 48kg :rock: nytten paino kolkuttelee siellä kuudessa kymmenissä

ps: oliskohan pitäny laittaa alottelijoiden osioon??

Jos syntymävuosi on -90 niin kasvupyrähdys kyllä selittää osan tulleista kiloista. Olkoot muut kilot mitä ovat.

eei se ehkä lihasta kaikki oo mutta eiköhän siitä jonkun verran oo, ainaki mitä kavereihin on luottamista, eiku hetkinen...paljon mää sanoin, neljä kuukautta?? onhan siitä nyt enemmän...

jos mää helmi,-maaliskuussa alotin niin siitä tulloopi puolisen vuotta, sori mun sekoiluni

Nythän se on paras aika elämästä kehittyä! :whip: Ihan varmasti suhun on tarttunu paljo lihasta jos oot treenannu kovaa (viisaasti) ja syönyt hyvin. Itsekin aloittaessani n.15-vuotiaana sain vuodessa painoa 14kiloa enkä kasannu läskiäkään paljoa. 48kiloisesta paisuin 62kg amatsoniksi ja oon siis nainen.

Älä vaan sorru turhaan hifistelyyn saati dieettaamiseen tuossa iässä, syö KUNNOLLA hyvää kotiruokaa, käytä lisänä palkkaria ja vitamiinivalmistetta sekä omega3:sta, treenaa paljon perusliikkeitä JA syviä, tukevia keskivartalon lihaksia! Niin ja vipiksi hop hop ja :kuvia: kehiin ihan siksikin, että voit seurata täällä omaa kehitystäsi!

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Kirjottelen ekaa kertaa tänne ja aattelin kysästä et, mitä mieltä kehityksestä?? Mä alotin salilla käymisen 4 kuukautta sitten ja sillon painoo oli huikeet 48kg :rock: nytten paino kolkuttelee siellä kuudessa kymmenissä

ps: oliskohan pitäny laittaa alottelijoiden osioon??

oletko kasvanut pituutta tona aikana? nimittäin jos toi 90 on syntymävuosi niin kasvupyrähdyksiä tulee.

Nythän se on paras aika elämästä kehittyä! :whip: Ihan varmasti suhun on tarttunu paljo lihasta jos oot treenannu kovaa (viisaasti) ja syönyt hyvin. Itsekin aloittaessani n.15-vuotiaana sain vuodessa painoa 14kiloa enkä kasannu läskiäkään paljoa. 48kiloisesta paisuin 62kg amatsoniksi ja oon siis nainen.

Älä vaan sorru turhaan hifistelyyn saati dieettaamiseen tuossa iässä, syö KUNNOLLA hyvää kotiruokaa, käytä lisänä palkkaria ja vitamiinivalmistetta sekä omega3:sta, treenaa paljon perusliikkeitä JA syviä, tukevia keskivartalon lihaksia! Niin ja vipiksi hop hop ja :kuvia: kehiin ihan siksikin, että voit seurata täällä omaa kehitystäsi!

kyl mää melko viisaasti oon treenannu koska mä otin salilta heti ku alotin käymää, oman-ohjaajan joka on väsänny treeni ohjelman ja näyttäny oikeen tekniikan

Hyvä homma! :thumbs: Sitten kun jumittaa kehitys niin eiku päivitystä vaan, ja lisäilet painoja siten että tekniikka pysyy puhtaana, eli aina kun edelliset alkaa tuntua naurettavan helpoilta sarjan lopussa.

Anna palaa vain ja nauti elämäs parhaista kehitysvuosista treeneissä! :whip:

Suositut

Back
Ylös Bottom