Tätä mieltä ainakin mun vakiokeburavintolan omistaja on
(Vieressä on kiinalainen, enkä kyllä keksi millä se pysyy pystyssä kun siellä ei koskaan oo asiakkaita yms)
äki?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tätä mieltä ainakin mun vakiokeburavintolan omistaja on
(Vieressä on kiinalainen, enkä kyllä keksi millä se pysyy pystyssä kun siellä ei koskaan oo asiakkaita yms)
Tää on joo tosi shokkiyllätys. Mut eihän tämmöistä saa kai ääneen sanoa olematta r-r-a-a-s-s...vikahan on systeemissä jos huijaaminen on mahdollista ilman että siitä jää kiinni.
Veli Wallacella olis tähän varmasti sanansa sanottavana :D
Yhtään somalien ylläpitämää ravintolaa, markettia tai mitään muutakaan en ainakaan itse tiedä vaikka somalit on suurin ulkomaalaisväestö helsingissä. Että semmosta.
Nyt latasit jippo tietämättäs viikon vitsin... somalialainen keittiö... :lol2:
Tää on joo tosi shokkiyllätys...
Ei se ruoka vaan se ettei somput tee töitä.Mitä eikö hyvä ruoka kelpaa?
Ei se ruoka vaan se ettei somput tee töitä.
tää nyt menee ihan ohi aiheen, mutta onko joku nähny somppujen ostavan marketista muutaku kuus kiloo panaaneja ja pari laatikkoa äidinmaidonkorviketta??????
Jos olisin ilkeä rasisti, niin heittäisin tähän vastakommentiksi, että oletko koskaan nähnyt somalin OSTAVAN mitään?;)
Olen. Mäkkärissä, kahviloissa ja vaatekaupoissa nyt ainakin äkkiseltään...mutta miksei ruokakaupoissa? Mitä h......ä pätkiikö mun muisti....
Edit: joo pätkii. Olenhan mä nähnyt kun ne ostaa ostoskärrillisen ruokaa LIDL:stä monta kertaa, nyt en vaan enää paljoa itse tuolla käy kaupassa....vai käykö somaleille nykyään joku kauppaostokset tekemässä vai mitä tarkoitat tuolla?
Jos olisin ilkeä rasisti, niin heittäisin tähän vastakommentiksi, että oletko koskaan nähnyt somalin OSTAVAN mitään?;)
Etkö ymmärtänyt vitsiä vai esitätkö vain, vai oletko muuten vaan kujalla?
Somalin OSTAVAN, (somalit ei osta, somalit varastaa) joko ymmärsit?
Se oli sellaista stereotypioihin perustuvaa leikittelyä. Koska somputhan vain ryöstää, raiskaa ja varastaa. Ainakin siis meidän rasistien mielestä.Toki ymmärrän kun asia selvästi sanotaan. En tiennytkään että somalit varastavat ostamisen sijaan ja siksi en oikein tajunnut tuota vitsiä.
Se on meinaan noissa femman kebuissa katteet yllättävän kohdillaan.Offtopic.
Juuri pyöriteltiin ählyjen M6:seen 2500e vanne/rengas-setti alle. Käteisellä tottakai.