Kebab pizzeriat

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Racer
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Tätä mieltä ainakin mun vakiokeburavintolan omistaja on :)
(Vieressä on kiinalainen, enkä kyllä keksi millä se pysyy pystyssä kun siellä ei koskaan oo asiakkaita yms)


äki?
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Näistä mamu-ruokapaikoista vielä sen verran että onhan se nyt kuitenkin vaan hyvä homma että tehdään duunia ja yritetään. Eihän sitä ole tosiaan pakko joka halpis pitsapaikkaan mennä jos ei hygienia ja muu epäilyttää. Noi asiaan mahdollisesti liittyvät veronkierto sun muut ongelmat pitäis viranomaisten ottaaa tarkempaan syyniin ja hoitaa, vikahan on systeemissä jos huijaaminen on mahdollista ilman että siitä jää kiinni.

Mielestäni on vaan hienoa että on kaikenmaailman ulkomaista ravintolaa ainakin täällä hesassa löytyy hyviä ja halpojakin eri maiden keittiöistä koostuvaa ravintelia. Eilen tuli pari tuntia kierrettyä hakaniemen aasialaisruokamarketteja ja ostettua tuttuja kaivattuja elintarvikkeita joita ei kotimaisista kaupoista löydy, meni about 80€. Aivan mainio juttu toi sopivien maahanmuuttajien rikastuttava vaikutus täällä ainakin mulle.

Yhtään somalien ylläpitämää ravintolaa, markettia tai mitään muutakaan en ainakaan itse tiedä vaikka somalit on suurin ulkomaalaisväestö helsingissä. Että semmosta.
 
Nyt latasit jippo tietämättäs viikon vitsin... somalialainen keittiö... :lol2:
 
vikahan on systeemissä jos huijaaminen on mahdollista ilman että siitä jää kiinni.

Veli Wallacella olis tähän varmasti sanansa sanottavana :D

Yhtään somalien ylläpitämää ravintolaa, markettia tai mitään muutakaan en ainakaan itse tiedä vaikka somalit on suurin ulkomaalaisväestö helsingissä. Että semmosta.
Tää on joo tosi shokkiyllätys. Mut eihän tämmöistä saa kai ääneen sanoa olematta r-r-a-a-s-s...
 
Suurin ulkomaalaisväestö stadissa on kylläkin venäläiset. Mutta kiinnostaisi kyllä saada afrikkalaisiin herkkuihin keskittyneitä rafloja stadiin, ainoastaan festareilla pääsee maistamaan afrikkkalaisia safkoja ja useammat on perhana hyviä.. mm etiopialainen sapuska.
 
Ei se ruoka vaan se ettei somput tee töitä.

Aivan tämähän tässä asiassa taitaa olla se perusongelma ettei työnteko kiinnosta kun ei siihen ole tarvetta...sinänsä harmillista, nyt meiltä jää noi somaliherkutkin syömättä.
 
tää nyt menee ihan ohi aiheen, mutta onko joku nähny somppujen ostavan marketista muutaku kuus kiloo panaaneja ja pari laatikkoa äidinmaidonkorviketta??????

e. kyyllä ne ainakin noi mainitsemani nostaa hihnalle, voihan se olla kun ostoskärryinä pitävät kymmenen lokeron lastenrattaita, että kaikkea ei aina muista maksaa.
 
tää nyt menee ihan ohi aiheen, mutta onko joku nähny somppujen ostavan marketista muutaku kuus kiloo panaaneja ja pari laatikkoa äidinmaidonkorviketta??????

Jos olisin ilkeä rasisti, niin heittäisin tähän vastakommentiksi, että oletko koskaan nähnyt somalin OSTAVAN mitään?;)
 
Jos olisin ilkeä rasisti, niin heittäisin tähän vastakommentiksi, että oletko koskaan nähnyt somalin OSTAVAN mitään?;)

Olen. Mäkkärissä, kahviloissa ja vaatekaupoissa nyt ainakin äkkiseltään...mutta miksei ruokakaupoissa? Mitä h......ä pätkiikö mun muisti....

Edit: joo pätkii. Olenhan mä nähnyt kun ne ostaa ostoskärrillisen ruokaa LIDL:stä monta kertaa, nyt en vaan enää paljoa itse tuolla käy kaupassa....vai käykö somaleille nykyään joku kauppaostokset tekemässä vai mitä tarkoitat tuolla?
 
Olen. Mäkkärissä, kahviloissa ja vaatekaupoissa nyt ainakin äkkiseltään...mutta miksei ruokakaupoissa? Mitä h......ä pätkiikö mun muisti....

Edit: joo pätkii. Olenhan mä nähnyt kun ne ostaa ostoskärrillisen ruokaa LIDL:stä monta kertaa, nyt en vaan enää paljoa itse tuolla käy kaupassa....vai käykö somaleille nykyään joku kauppaostokset tekemässä vai mitä tarkoitat tuolla?

Etkö ymmärtänyt vitsiä vai esitätkö vain, vai oletko muuten vaan kujalla?
 
Etkö ymmärtänyt vitsiä vai esitätkö vain, vai oletko muuten vaan kujalla?

No en vaan ymmärrä vieläkään vitsiäsi jostain syystä ja sen takia jo kerran kysyinkin että mitä tuolla tarkoitat. Voitko vähän selittää tuota vitsiäsi?
 
Somalin OSTAVAN, (somalit ei osta, somalit varastaa) joko ymmärsit?

Ja modet poistakoot tämän viestin kun tarpeelliseksi näkevät, mielellään ei suljeta koko topiccia...
 
Somalin OSTAVAN, (somalit ei osta, somalit varastaa) joko ymmärsit?

Toki ymmärrän kun asia selvästi sanotaan. En tiennytkään että somalit varastavat ostamisen sijaan ja siksi en oikein tajunnut tuota vitsiä.
 
Toki ymmärrän kun asia selvästi sanotaan. En tiennytkään että somalit varastavat ostamisen sijaan ja siksi en oikein tajunnut tuota vitsiä.
Se oli sellaista stereotypioihin perustuvaa leikittelyä. Koska somputhan vain ryöstää, raiskaa ja varastaa. Ainakin siis meidän rasistien mielestä.
 
Offtopic.

Juuri pyöriteltiin ählyjen M6:seen 2500e vanne/rengas-setti alle. Käteisellä tottakai.
 
Offtopic.

Juuri pyöriteltiin ählyjen M6:seen 2500e vanne/rengas-setti alle. Käteisellä tottakai.
Se on meinaan noissa femman kebuissa katteet yllättävän kohdillaan.
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Back
Ylös Bottom