Mun näkemykseni tähän veronkiertoasiaan on se, että veikkaisin sitä kyllä tapahtuvan aika paljon. Meinaan olkoon kuinka tärkeää kärryn omistaminen tahansa, niin kyllä tommosen tuliterän kaikilla herkuilla varustetun 335ci bimmerin ostamiseen tarttetaan jo hiukan pelimerkkejä ja vessapolettejakin, millä erään paikallisen pizzerian omistaja ajelee.
Noita ulkomaalaisten perustamia pizzalaitoksia alkaa oleen niin vitusti tässä maassa, että tulee väkisinkin mieleen että nyt kustaan kyllä verottajan muroihin. Varmasti rehtejäkin löytyy, tosin veikkaisin että samassa suhteessa kun mustalaisista rehellisiä työssäkäyviä, kaikki puhuu että kyllä niitä on mutta kukaan ei ole koskaan moista nähnyt:D
Luulenkin että se, että toisessa pizzeriassa pizza + juoma on 9e ja toisessa 5e, ei välttämättä tarkoita että kumpikaan ois rehtejä, tai että ekassa ois paremmat safkat. Se tarkottaa sitä että eka kusettaa enemmän ja käärii suuremat voitot. Nimittäin olen kyllä syönyt ihan saatanan hyvää kebabbia tohon 5-6e luokkaan, mutta myös ihan luokatonta 10e kebua. Eli ei se halpa hinta välttämäti tarkota paskaa safkaa, se vaan sitten tarkottaa sitä että se on pois jostain muusta, useimmiten varmaan verottajalta. Tottakai on mestoja missä sen halvan hinnan näkee jo paikkaan sisään tallustamalla hygienian yms. puutteesta, mutta kyllä kun 5e löytää hyvän kebabin kunnon salaatilla yms., sekä hyvillä raflan puitteilla, väkisinkin rupee miettimään että miten vitussa tää on mahdollista.
Niin tai näin, paskat noiden veroasioista, hoitaa niin kuin hoitaa ja kärsii sitten tuomionsa jos aihetta on. Mä syön siellä mistä saa halvimmalla hyvää safkaa hyvillä puitteilla. Mitä tulee noiden työntekijöiden kusetuksiin yms. niin jos joku on niin vitun uuno että suostuu tekemään 2e tuntipalkalla töitä niin siitä vaan, tyhmyydestä sakotetaan. Tässä maassa kun on olemassa hyvin yleispätevät työehtosopimukset yms. työlainsäädändö suht hyvällä mallilla, kenenkään ei tartte tulla kusetetuks jos ei itte välttämättä tahdo.