Kebab pizzeriat

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Racer
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Lolz pwned.

Viittitkö kääntää vanhalle, en oikein osaa tätä nuorison nettislangia tai mitä tuo nyt sitten onkaan?

thaazan, joo olen kuullut tuota tapahtuneen useamminkin. Taitaa olla tavallista "mainontaa" turkkilaisravintoloitsijoiden keskuudessa.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Viittitkö kääntää vanhalle, en oikein osaa tätä nuorison nettislangia tai mitä tuo nyt sitten onkaan?

thaazan, joo olen kuullut tuota tapahtuneen useamminkin. Taitaa olla tavallista "mainontaa" turkkilaisravintoloitsijoiden keskuudessa.

No minäpä sivistän. Se on nettislangia.

Lolz = LoL = "Laugh Out Loud" / "Lots Of Laughs"
pwned = Owned

Vaikuttaa vähän siltä ettei tuota tapahtunut juuri sinun kaverille, sillä kaikkihan tuon jutun on kuulleet ennenkin.
 
No minäpä sivistän. Se on nettislangia.

Lolz = LoL = "Laugh Out Loud" / "Lots Of Laughs"
pwned = Owned

Vaikuttaa vähän siltä ettei tuota tapahtunut juuri sinun kaverille, sillä kaikkihan tuon jutun on kuulleet ennenkin.

Kiitos sivistyksestä.
Muuten, minun tapauksessa tuo kaveri, jolta ensimmäisen kerran asiasta kuulin ja jolle noin oli käynyt, oli veljeni. Ja hänellä ei ole tapana keksiä lämpimikseen tuollaisia stooreja. Noista muista kerroista en tosin tiedä, mutta en ihmettelisi vaikka olisi tottakin.

Anyway, hyvää ruokahalua vaan kaikille kebab-pizzerioissa. Meitsi ostaa pizzat muualta ja kebabin asemesta sisäfileet ravintoloista. Pikaruoan toivossa voi mennä vaikka Mäkkiin.
 
Ihan kuin No-1 olisi aiemmin kysynyt jotta "Kuka sitä (kuittia, Marsalkan lisäys) edes oikeasti kaipaa kuin murto-osassa ostoksistaan, jolloin kuitista on jotain konkreettista hyötyä tyyliin vähennykset ja palautus- ja vaihto-oikeudet."

Jep. Ja kyllähän se niin taitaa olla että jos saa saman pitsan (tai lähes mitä vaan) ilman kuittia melkein puoleen hintaan niin kuka helvetti sitä kuittia muka enää kaipaa. Sitäpaitsi ahneen verottajan kusettaminenhan on yleisesti hyväksyttyä ja ei siinä mitään. Kieltämättä vähän sääliksi käy ns. rehellistä yrittäjää suomessa...
 
Mielestäni on vaan hienoa että on kaikenmaailman ulkomaista ravintolaa ainakin täällä hesassa löytyy hyviä ja halpojakin eri maiden keittiöistä koostuvaa ravintelia. Eilen tuli pari tuntia kierrettyä hakaniemen aasialaisruokamarketteja ja ostettua tuttuja kaivattuja elintarvikkeita joita ei kotimaisista kaupoista löydy, meni about 80€. Aivan mainio juttu toi sopivien maahanmuuttajien rikastuttava vaikutus täällä ainakin mulle.

Tää menee nyt vähän :offtopic: mutta ootko ostanut/törmännyt noissa aasialaismarketeissa lootuksenjuureen. Tota kun ei oikein normi ruokakaupasta tahdo löytyä, niin vois käydä hakemassa pois seuraavalla helsingin reissulla, jos satut tietämään mistä tota löytyy?
 
En tiiä mitä vikaa näissä kebu mestoissa pitäis olla.. jos jostain saa paskaa palvelua ja ruokaa niin tuskin sinne uudestaan tarvii mennä. Toisaalta kyllä viimeks vähä hierasin silmiä, kun vakio kebabpaikan edessa oli kohtuullisen uusi BMW X5 kyseisen firman mainoksilla :rolleyes:

Kyllä tollaset kebabpaikat on mun mielestä ihan hyviä välillä. Eilenkin Valkeakoskella käydessä piti hoitaa ruokailu pikaisesti, ensin Heseen, yksi kassaneiti töissä, jonoa noin 10 asiakasta ja näköjään joku kerrosateria on nykyään jo 7.10e.. sitten muutaman kymmenen metrin päähän kebabpizzeriaan, muutama asiakas syömässä, ei jonoa kassalle, siistin oloinen kaveri palveli asiallisesti, aura-pitakebab 5e, ruuan saaminen kesti ehkä 5min ja oli vielä hyvän makuista safkaa.. Ei paljon helpommin olis vieraassa paikassa ruokailua voinut hoitaa.. Ja ihan saman olisin voinut safkasta maksaa vaikka pizzerian pitäjä olis hiukan vaaleampikin kaveri ollut.
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Back
Ylös Bottom