Kazaa lite, emule tai jokin muu, mistä?

IsoDino

VIP
Otsikko jo kertoo eli mistä nuo ohjelmat löytää? Onko suoria linkkejä kellään?

Kazaa liteä varmaan monet jaksaa haukkua, mutta kyllä sieltä tavaraa löytää. Vanhan koneen mukana meni tuo kazaa lite ja nyt en löydä sitä mistään, siis ilmaisena.
Entäs tuo emule? Onko se helppo käyttöinen? Tarkoituksena on siis vaan saada tavaraa, ei jakaa sitä. Eli ei mitään dc++ kannata tarjoilla mulle, en mä siitä mitään tajua kuitenkaan.

Aiheesta oli jo monta treadia, mutta kaikki oli joltain kivikautiselta ajalta.

Eli mitä ehdotatte? Linkkiä kans kiitos. Huom. kazaa lite olisi sopivan helppokäyttöinen, mutta jos on jokin vastaavanlainen olemassa, niin mikä?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
emule on helppokäyttönen, mut huonona puolena siinä on se että sitä pitää pitää kauan päällä ennenku sieltä tulee yhtään nopeempaa, jos pystyt pitää konetta auki vain muutamia tunteja nii ei sitte kannata.

http://www.emule-project.net/home/perl/general.cgi?l=37

Afterdawn

Sieltä saa kaikkea. Itse ainakin käytän Shareazaa, sillä löytyy ihan hyvin, helppokäyttöinen, ei vaadi jakamista jne. Suomalaista musiikkia sillä ei vaan hirveästi löydy.

Ota ennemmin Strong DC. Voi ladata samaa tiedostoa 10 käyttäjältä ja tulee ihan mukavaa vauhtia siksi.

RevConnect ja Emule toimii mulla tosi hyvin. RevConnectilla saa tulemaan törkeän nopeaa vauhtia ja Emulella löytyy sitten taas harvinaiset filut hitaasti mutta varmasti.

IsoDino sanoi:
Toi on normi kazaa, ei sieltä saa ku viruksia ja kaikkia spywareja ym.

Katos juu:D ite en tota kazaata käytä ni tuli sitte väärää infoo..Ite suosittelisin myös tota Rev Connectia...nopiaa sitä oppii käyttää, vaikka muuten suht kädetön koneiden kanssa oliski, kuten minä.

Jahas, oon taas jäädyttänyt. Bitcomet ja emule itellä käytössä, kone päällä 24/7/365.

Täältä ääni eMulelle. DC:hen meni hermo kun aina on joku 13-vuotias heittämässä servulle bannia ties mistäkin syystä. eMule on kokeilemistani ainoa, jolla pääsee kunnon vauhtiin vaikkei olis mitään jaossa, koska jaat latauksessa olevan filen valmiita osia jo muille. Pitää vaan varmistaa, ettei ole palomuurit, NATit tms. tiellä, tän näkee servers sivulta katsomalla, että on saanut high id:n.

E-mule tykittää hitaasti mutta varmasti. Varmin ja paras vaihtoehto elokuvafriikille, jolla ei ole kauhea kiire. Toinen mitä käytän, on torrentti ja tämä palstallakin suositeltu uTorrent-ohjelma!

Samoilla linjoilla kuin muutkin kirjoittajat: eMulella harvinaisemmat hommat hiiiiittaaaaassti mutta varmasti, RevConnectilla uudemmat leffat jne. letkun täydeltä ja µTorrentilla "perusimutukset".

Mä voisin laittaa tähän listan perään LimeWiren. Käytin sitä pari vuotta sitten kun oli himassa netti. Sitten en pariin vuoteen yhdistänyt läppäriä nettiin, nytpä yhdistin, ja limewiressa on yhä tosi hyvin kaikki mitä voisin haluta, ei ole Kazaan kaltainen joka jakoi pelkkää kakkaa. Ja on melkoisen nopea.

Tosin mulla nyt ei yleensäkään ole näistä hommista tietoa. Toimii kuitenkin hyvin mulle.

Suositut

Back
Ylös Bottom