Kazaa lite, emule tai jokin muu, mistä?

Mä meen sekunnin päästä nukkumaan, mutta miksi kaikki täytyy antaa valmiina eteen? Mene Jullikka annetuille osoitteille hakemaan perustiedot ja vähän enemmänkin. Eikö teidän koneissa Google toimi? Mistä te luulette, että tällainen vanha ukko on löytänyt tiedot oppiakseen käyttämään vaikka Emulea? No Googlesta perkele! Mutta sulle ei riitä edes valmiit sivujen nimet? Minäkin kysyn mielelläni täältä, kun apua tarvitsen, mutta ei kai tämä nyt saatana mikään heikkolahjaisten rautalankaneuvola ole? Vai onko???

Muutenkin olen ollut havaitsevinani täällä aika paljon sitä ns. uusavuttomuutta. Joka palstalla.

Hyvää yötä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oon ozzien kans vähän samoilla linjoilla. Kyllä kaikennäköiset manuaalit ja tutoriaalit kannattaa lueskella vaikka pariinkin kertaan ja sitten jos on epäselvyyksiä niin lähtee kyselemään lisää.
Tokihan sitä kuitenkin kysyäkin saa, mutta ensin voi yrittää löytää itsekin niitä vastauksia. No, tää on vaan minun mielipide.:piis:

ozzie sanoi:
Mä meen sekunnin päästä nukkumaan, mutta miksi kaikki täytyy antaa valmiina eteen? Mene Jullikka annetuille osoitteille hakemaan perustiedot ja vähän enemmänkin. Eikö teidän koneissa Google toimi? Mistä te luulette, että tällainen vanha ukko on löytänyt tiedot oppiakseen käyttämään vaikka Emulea? No Googlesta perkele! Mutta sulle ei riitä edes valmiit sivujen nimet? Minäkin kysyn mielelläni täältä, kun apua tarvitsen, mutta ei kai tämä nyt saatana mikään heikkolahjaisten rautalankaneuvola ole? Vai onko???

Muutenkin olen ollut havaitsevinani täällä aika paljon sitä ns. uusavuttomuutta. Joka palstalla.

Hyvää yötä.
Hyvää huomenta!Ainut kysymys mihkä minä halusin vastauksen tässä threadissa: "Hakeeko tuo automaattisesti noista kaikista mitä listassa on vai tarviiko siitä jotenki valita haluamansa?" Onko tohon niin vitun vaikee vastata että hakee tai ei,sen sijaan että pitää tuommosen opetuspuheen?Turhahan täälä on sit mitään kysellä,kyllä googlesta kaikkeen löytyy vastaus.Eli lopetetaan koko aihealue.

Laita "Haku"-ikkunan "tapa" kohtaan: "palvelimilta"(ei siis "palvelin"). Löytyy vähän paremmin ne tiedostot. Toivottavasti tämä vastasi kysymykseen niistä palvelimista ja hausta.

blacklbl sanoi:
Laita "Haku"-ikkunan "tapa" kohtaan: "palvelimilta"(ei siis "palvelin"). Löytyy vähän paremmin ne tiedostot. Toivottavasti tämä vastasi kysymykseen niistä palvelimista ja hausta.
Vastasi minulle ja myös Dinolle,kiitos! :joulu6:

Ozzie, laitahan jäitä hattuun tai ihan mihin vaan. Ei sun tähän trediin tarvitse vastata, jos on niin vaikeaa. Mene itse kyseleen tyhmiä vaikka johkin ravintotreadiin tyyliin "paljonko mun pitäis syödä prodee päivässä". Tähän voisi vastata, vittuakos tänne tuut kyseleen, etsi vaikka googlella. :D

Itse asiaan taas.. kiitoksia nuista muutamista vastauksista porukalle, taas selveni asia aika paljonki. Emule on kyllä jo aika hyvin hanskassa ja aika yksinkertainen se loppupeleissä on ja kun vielä saa suomenkielisenä, niin ei tarvitse arpoa joka kohdan kanssa.

Tässä nyt ollaan taas joulun tullessa hieman rauhallisempia. Anteeksi poijaat, mä oon joskus turhan äkkipikainen. Vaimokin sitä valittelee. Joo. Olin juonut eilen. Taukoa treeneistä ainakin Tapaniin asti.

Piti sanoa ihan rauhallisesti, että Googlea kannattaa käyttää. Ja Dino. Olet oikeassa. Jos ei ole asiaa, voi olla hiljaa. Sorry.

Editointia.. Annoinhan mäkin kaksi todella loistavaa osoitetta sen räyhäämiseni lomassa!

Emulesta

Onko sillä mitään väliä jos TCP ja UDP porttien testaus epäonnistuu?

Olen avannut koneellani olevasta palomuurista ja ulkoisesta palomuurista portit TCP 4662 ja UDP 4672, mutta senkin jälkeen porttien testaus epäonnistuu.

Jäänyt hiukan häiritsemään kun olen kuitenkin saanut ladattua...

Samaa kysyisin kuin Trivkin tuossa edellä. Ja saako imutusta nopeutettua jotenkin? Siis millaisia muutoksia asetuksiin kannattaisi tehdä? Mitä on yhteystyypeissä mm. T1 ja T3+, joilla latausnopeus on selkeesti enemmän kuin esim. jollain cablella.

IsoDino sanoi:
Samaa kysyisin kuin Trivkin tuossa edellä. Ja saako imutusta nopeutettua jotenkin? Siis millaisia muutoksia asetuksiin kannattaisi tehdä? Mitä on yhteystyypeissä mm. T1 ja T3+, joilla latausnopeus on selkeesti enemmän kuin esim. jollain cablella.
Laita sinne ne defaulttiasetukset sisään. Mitä enemmän annat kapaa muiden uppia sun koneelta niitä filejä, sitä nopeammin sitä myös tulee omalle koneellesi. Downloadin vauhti alkaa kasvaa vasta muutaman tunnin jälkeen, älä panikoi vaikka aluksi ei tuu mitään.

Tarkista, että servers-tabissa oikealla reunalla lukee "high id" eikä "low id". Sitten vaan searchit joko "global servers" tai "kad". Kadin kautta löytyy enemmän kamaa mutta haut kestää kauemmin.

Onko mitään hyviä vinkkejä, miten saa low id:een vaihdettua high id:ksi? Näyttäisi, että mulla on low id ja latausvauhti on kyllä ollu melko huimaa, yleensä n. 3-4 kb.

feikki edit: Löysin tälläisen vinkin ja kun tein viimeisen kuvan mukaiset asetukset niin lataus hyppäsi hetkeksi n. 20 kb. Uudelleenkäynnistyksen jälkeen en saanut enää yhtä korkeata nopeutta, mutta sekin oli kaksi tai kolme kertaa nopeampi kuin nopeus ennen asetuksien säätöä.

Mysteeri: vaikka minulla on high id niin silti esim razorback 2,3 antaa että:You have a lowid. Please review your network config and/or your settings. ei ymmärrä....
Sitten razorback 2,0 ei löydy ollenkaan servereistä, minne piruun se on hävinnyt?
Oikeastaan ainut serveri joka toimii on donkeyserver 1.
Ja jos minulta ladataan 20kb niin itse saan korkeitaan 4-4kb eli mikä mättää?

Suositut

Back
Ylös Bottom