Sama!
Itkin naurusta tolle videolle :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Noniin itsellä tuli tänää hylkäyskirje postissa ja pari pistettä jäätiin Vaasasta. Muutama todella tyhmä virhe ja huono tuuri (50/50 tilanteissa lähes poikkeuksetta valitsin väärän vaihtoehdon) eikä kauppiksen ovet avautuneet vielä tänä vuonna.
Jos valmennuskurssia miettii niin itse ainakin suosittelen Hentusen Timon kurssimateriaalipakettia, ei siis itse kurssia vaan pakettia joka sisältää kirjatiivistelmät, paljon tehtäviä ja hyödyllistä informaatiota.
Kouluun pääsin itsekin ja tässä tuskailen opiskelupaikan vastaanottamisen kanssa. Ilmottautumislomake kirjeestä löytyy kyllä, mutta mikä tämä opiskelupaikan vastaanottamisilmoitus on?
Osaako kukaan sanoa voiko koulun alkua lykätä millään selityksellä kahdella vuodella ? Intti puskee ärsyttävästi päälle ja en haluaisi eka olla koulussa vuotta ja tämän jälkeen lähteä inttiin vuodeksi..
Ketkä täältä pääs Aaltoon? itse pääsin sinne, nyt vaan pitäis löytää se kämppä! Ei oo ihan helppoo löytää kohtuuhintasta. Vinkkejä sivuistoista yms. saa antaa tai jos tuntee jotain henkilöitä, jotka hakevat kämppistä tai kimppakämppää Helsingistä! Jos täällä on joku naispuolinen henkilö, joka hakee Helsingistä kimppakämppäasuntoa, ota yhteyttä ktt@luukku.com
Mua on tää viikko harmittanu aivan vietävästi, kun matematiikkaan kaatui koko sisäänpääsy. Matematiikkaan vastaamatta olisin päässyt Aaltoon! Kiitoksia kaikille, jotka olette jaksaneet kirjoittaa mulle vinkkejä mailiin.
Veikkaisin, että kansantalous ja laskentatoimi&rahoitus pysyvät pääsykoekirjojen osalta samoina. Toisaalta voi olla, että kaikki kirjat vaihtuvat... Ensi kevättä ja vuoden 2013 pääsykoetta odotellessa, vaikka siihen melkein vuosi onkin.
Viime vuonna pääsin Ouluun opiskelemaan niin ei tarvitse omalla kohdalla enään jännitellä Ihan mielenkiinnosta seurailen tätä ketjua kun syksyllä pienryhmäohjaajana tulen olemaan, niin kenties täältä löytyy sitten minun tulevia pienryhmäläisiäni jo.
Hmm, sopiiko heti kysäistä asiaan liittyen? Sain paikan kansiksesta, mutta tässä vaiheessa ajattelin opiskella itsenäisesti ja tenttiä kursseja. Kuinka hyvin itsenäistä opiskelua ja kurssien tenttimistä on mahdollistettu Oulussa ja kuinka siihen suhtaudutaan?